5 אפליקציות שחוסכות לנו את הצורך לצאת מהבית

ליהי גיאת5 דקות קריאה
הכירו: אפליקציות לעסוקים ביותר
שתף:

יציאה מהבית? פאסה. הכי כיף להתכרבל בסלון, לצפות בסדרה טובה ולתת לאחרים לסדר לנו את החיים, לארגן, לקנות ואפילו לקחת את האוטו שלנו לשטיפה ולטסט. אפילו לא צריך להרים טלפון ולבקש: היום הכל נמצא באפליקציות המותקנות בנייד הסמוך למקום מגוריכם (כלומר, לספה שלכם).

 

האם זה הגיוני שאנחנו רק מחפשים איך לא לעשות כלום, ובהתאם לכך יוצאות עוד ועוד אפליקציות שעוזרות לנו לעשות בדיוק את זה? אפשר להסתכל על זה מנקודת מבט אחרת: אנו עובדים כיום שעות רבות וארוכות מאי פעם, ובאופן מקביל, ההשקעה שלנו בילדים היא עצומה מאי פעם. אז אולי באמת זה נחמד שאנו לא צריכים להתעסק ולבזבז את זמננו היקר המועט על ביורוקרטיה וסידורים מתישים. אז מה אפשר להזמין שיחסוך לנו זמן וכוח? הנה כמה דברים מעניינים שדגנו עבורכם:

 

 

כביסי – לא רק שמכבסים עבורך, אלא גם לוקחים את הכביסה ומחזירים אותה

לכבס, לייבש, לגהץ ולקפל – הנה לכם ארבע פעולות שהעולם, כלומר אתם, יכולים להתקיים בלעדיהן. והיי, אתם באמת יכולים. הורידו את האפליקציה שמאפשרת לכם בלחיצת כפתור להזמין הביתה את הצוות שמגיע עם שק כביסה, אוסף את הבגדים, לוקח למכבסה ומחזיר אותם ריחניים, מקופלים ומגוהצים. מה רע? באמת שכלום. כרגע האפליקציה זמינה עבור תושבי המרכז בלבד אבל אולי בקרוב הפעילות שלה תתרחב גם לערים נוספות.

 

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

מיס ביז – להיות מטופחת בכל מקום, בכל זמן

נניח שאת יושבת לך במשרד, בכיף שלך, כוססת את הציפורן ותוהה אם לסיים את הדוח הדחוף שהתבקשת לשלוח למחלקת הנהלת חשבונות או לחילופין לבלוש אחרי מעלליו בפייסבוק של אחד הלקוחות הנאים שלך. בדיוק כשאת מנסה לחקור מאיפה החברה שלו מוכרת לך (היא כיכבה בקמפיין להלבשה תחתונה. או שהיא עובדת בקסטרו ליד העבודה, את לא סגורה על זה) הבוס שלך משרבב את ראשו לחדרך, ומודיע לך על ישיבה דחופה בעוד שעה – עם הלקוח המדובר. במקום לשמוח את מסתכלת על הציפורניים הכסוסות, מלטפת את השפמפם שטרם הוסר מטעמים של מחסור בזמן, ויודעת שאין מצב שאת נכנסת ככה לפגישה עם הלקוח המבוקש. האפליקציה הזו מאפשרת לך בלחיצת כפתור להזמין קוסמטיקאית או מאפרת ואפילו ספרית מקצועית, הן יגיעו הביתה או למשרד, ולמעשה יגאלו אותך משיערותייך וציפורנייך המוזנחות. אפליקציה פשוט גאונית, ללא ספק.

 

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

View this post on Instagram

 

Raise a glass and perfect mani💅 to the weekend!🌈 #missbeez #nails #summermanicure #celebrations #pride #friyay

A post shared by Missbeez (@missbeez_app) on

 

בונשיין – כי למה שאתה תתאמץ להגיע למכון שטיפה?

 אפליקציה חדשה נועדה לחסוך מכם את הטרחה הקשה של לקיחת האוטו לשטיפה במכון השטיפה. אתם לוחצים – ניידת של שוטפי מכוניות בדרך אליכם, לשטיפת האוטו ליד הבית שלכם (בחצר או בחנייה שלכם). חוסך זמן ויעיל למדי. אגב, יש כאלה שלקחו את זה צעד אחד קדימה: טכנו טסט מציעים לכם לקחת את האוטו שלכם ולהעביר אותו טסט.

 

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

הוליסטי – אפליקציה שמביאה את המסג'יסט עד הבית

אפליקציית הוליסטי מאפשרת לכם, בזמן שאתם עובדים קשה בלשכב על הספה ולהעביר ערוצים, להזמין הביתה מסג'יסט ואפילו לבחור את המגדר, את סוג הטיפול (רפלקסולוגיה, טווינא או שוודי, למשל), את המיקום הרצוי לכם (בבית או בקליניקה) ועוד.

 

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

שופרסל און ליין – קניות של אוכל, כלי בית ואפילו אוכל לכלב

האפליקציה של שופרסל היא בין הוותיקות בתחום ובכלל, אבל היא משתדרגת מדי פעם והיא נוחה מאד לשימוש. היתרון הגדול שלה (עבור אנשים מסוימים, לא אנחנו, כן?) שלא צריך בכלל לנהל מגע כלשהו עם בן אנוש אחר. בלחיצת כפתור נכנסים לסופר וירטואלי, בוחרים מוצרים, עושים השוואות מחירים, בודקים מבצעים, משלמים ואף בוחרים שעה למשלוח –  ממש כמו בסופר רגיל רק בלי תורים בלי להתאמץ (ובלי צעקות בתור). החידוש האחרון של האפליקציה הוא שהסדרניות כבר לא מצלצלות לשאול על מוצרים שלא נמצאים במלאי: עכשיו מקבלים הודעה לנייד עם מסך שמראה אילו מוצרים חסרים ובמה ניתן להחליפם.

 

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme