שלושה טיפים שיאפשרו לכם להגיע (בזול) למשחקי מונדיאל 2018

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מתכוננים מעכשיו למשחקי מונדיאל 2018
שתף:

המונדיאל הוא ללא ספק אחד מאירועי הספורט המרהיבים והמלהיבים ביותר בעולם. משחקי מונדיאל 2018 יערכו ברוסיה בחודשי הקיץ (יוני – יולי) ועשרות, אם לא מאות, מיליוני חובבי כדורגל מכל רחבי העולם ייצמדו למסכי הטלוויזיה, כדי לצפות בקבוצות הטובות ביותר מכל רחבי הגלובוס מתחרות על תואר האלופה. כמה עשרות אלפי אוהדים, ביניהם כ – 10,000 ישראלים, לא יסתפקו בצפייה במשחקים מן הכורסא, ירכשו מבעוד מועד כרטיסים וירחיקו עד לרוסיה כדי ליהנות מן החוויה המסעירה של צפייה במשחק אחד, שניים או כמה ממש ממושב באצטדיון. אם אתם שוקלים להיות בין אלה שיזכו לקחת חלק בחגיגה כשהם נמצאים פיזית סמוך ככל האפשר לכר הדשא אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לתכנן נכון ולהשיג את מבוקשכם באופן המוצלח ביותר ובמחיר משתלם.

 

מונדיאל 2018 קרוב ביותר
מונדיאל 2018 מעבר לפינה ואלפי ישראלים מתכוונים לנסוע לרוסיה כדי לצפות במשחקים מן האצטדיון ממש. חשוב לדעת שתכנון נכון ובחירות מושכלות יאפשרו לכם לעשות זאת במחיר מופחת

 

ישראל מככבת בהזמנת כרטיסים למשחקי מונדיאל 2018

לפי נתוני פיפ"א, המשווקת הבלעדית של משחקי המונדיאל, ישראל היא אחת המובילות מבין המדינות מהן מגיעים מספר גדול של רוכשי כרטיסים למשחקים. עובדה זו מפתיעה למדי בהתחשב בעובדה שישראל רחוקה מלהיות מעצמת כדורגל. למעשה, מקדימים אותנו רק אוהדי הכדורגל מרוסיה עצמה, מארה"ב, מגרמניה ומברזיל. עוד יודעים נציגי פיפ"א לספר שנכון לאמצע אפריל 2018 כבר נמכרו כשליש מן הכרטיסים. למשחקים של הנבחרות המבטיחות ביותר (ברזיל וארגנטינה ביניהן) כמעט שלא נותרו מקומות. אוהדי כדורגל המתכננים להגיע פיזית למשחקים יכולים לרכוש חבילות מחברות תיירות המציעות "חופשות מונדיאל 2018". חבילות כאלה כוללות בדרך כלל שני משחקים במהלך שהייה בת כמה ימים ברוסיה. לחילופין ניתן לבחור להרכיב חבילה משלכם, להשתתף בהגרלה של פיפ"א לרכישת כרטיסים, להזמין טיסות וחדרים במלון, אכסניה או דרך airbnb.

 

 

תכננו זמן רב ככל האפשר מראש

כדי להשיג את הדילים הטובים ביותר במחירים הנוחים ביותר חשוב לא רק לקבל את ההחלטה לנסוע למונדיאל 2018 מוקדם ככל האפשר אלא גם להתחיל מיד לפעול כדי לממש את התוכנית.
מי שמקדימים את ההמון יוכלו להשתתף בעצמם בהגרלות המוקדמות של פיפ"א למכירת כרטיסים. אמנם לא ניתן לדעת בדיוק אלו משחקים תזכו לראות מן האצטדיון אולם ניתן לבחור את מיקום המושבים (לפי ארבע קטגוריות בתמחור עולה). חשוב לדעת שאם תזכו בכרטיסים שאינכם מעוניינים בהם אין סיבה להחזיר אותם לפיפ"א ולשלם עמלת ביטול, ניתן בקלות למכור כרטיסים למשחקים שפחות מתאימים לכם למתווכים או ישירות לאוהדים המעוניינים בהם. ההבדל במחירי הכרטיסים בין רכישה ישירות מפיפ"א לרכישה מתיווך עשוי להיות משמעותי מאוד. עבור כרטיסים להם ביקוש רב אתם עלולים לשלם פי חמישה ממה ששילמו עבורם מי שרכשו אותם ישירות מפיפ"א.

 

מונדיאל 2018 במחירים נוחים?
אם אתם רוצים לרכוש כרטיסים למשחקי מונדיאל 2018 במחירים נוחים – זה הזמן לעשות את זה. אל תחכו לרגע האחרון

 

השוו מחירי חבילות מן המוכן לעלות חבילה שאתם יכולים לתפור בעצמכם

 אם אתם רוצים ראש שקט אולי הכי נכון לרכוש חבילה מן המוכן למשחקי חצי הגמר או למשחקי הגמר. חברות תיירות ישראליות גדולות, כגון צבר ואיסתא, מציעות חבילות לזוג במחירים הנעים סביב 4,000 יורו למשחקי שלב חצי הגמר וסביב 8,000 יורו למשחקי הגמר. חבילה אופיינית כוללת ביקור בשני משחקים ושהייה בת 3-5 לילות. ככל שהמלון איכותי יותר והמושבים באצטדיון יקרים יותר כך גם יעלה מחיר החבילה. חשוב לדעת שכיום אין הכרח לרכוש חבילה מחברת תיירות. אם מתארגנים מספיק זמן מראש ניתן בקלות לרכוש בעצמכם כרטיסים למשחקים, להזמין טיסות ברכישה מוקדמת במחיר משתלם ולתאם חדרים במלון או דרך airbnb (חדרים, בתים ויחידות דיור של אנשים פרטיים).

 

 

הקפידו לסגור את כל הפינות

מי שאינם דוברי רוסית עלולים לגלות עם הגעתם לרוסיה שהם מתקשים להתמצא ולהסתדר. זאת משום שאופן התחבורה היעיל ביותר במוסקבה ובסנט פטרסבורג, שתי הערים בהן מתקיימים משחקי מונדיאל 2018, הוא המטרו וכל השלטים הם ברוסית בלבד. לכן מומלץ להשיג מראש מפות של קווי המטרו ולתכנן את המסלול ממקום הלינה אל האצטדיון. חשוב לבחור מגורים במרחק הליכה מתחנת מטרו. עוד כדאי לדעת שברוסיה ניתן להשתמש באפליקציות אובר וגט טקסי. מכיוון שלרובנו טרם יצא להיעזר בשירותי תחבורה אלה מומלץ לערוך עימם היכרות לפני היציאה להרפתקת מונדיאל 2018 שלנו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme