טיסות לאמסטרדם ב-49 אירו לכיוון – הדיל החדש והמשתלם

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הכירו - טיסות לאמסטרדם במחיר מצחיק
שתף:

בשנת 2013 הושקעה רפורמת השמיים הפתוחים בישראל, עניין ששינה לחלוטין את הרגלי הטיסות שלנו לחו"ל. חברות הלואו-קוסט נכנסו למאגר חברות התעופה המציעות טיסות מישראל לעשרות יעדים שונים ברחבי העולם; החברות המקומיות הורידו מחירים ואף הציגו פה ושם מחירי "לואו קוסט" (כמו למשל up של אל על), ובשורה התחתונה – כמות הטיסות שלנו לחו"ל זינקה מעלה בעשרות אחוזים (והיא עדיין בסימן עלייה). בין אם אתם מתכננים "קפיצה קטנה לחו"ל" באופן ספונטני או בין אם אתם מאלה שקונים את כרטיסי החופשה הבאה שלכם במחירי off season שנה מראש – היצע האפשרויות הוא כמעט בלתי נגמר ועלויות הטיסה באמת נמוכות יותר, לעיתים, מעלות הנסיעה באוטובוס לאילת. בישראל, תוכלו למצוא טיסות לואו-קוסט לכל המדינות המתויירות באירופה, ליבשת אמריקה (בעיקר דרך חברת WOW שהטיסות שלה בדרך כלל כוללות קונקשן באיסלנד), ואפילו למזרח הרחוק. מבין המדינות המתויירות ביותר באירופה, נזכיר את הולנד ובירתה אמסטרדם. טיסות לאמסטרדם כבר הוצעו כאן במחירי לואו קוסט, למשל על ידי החברות איזיג'ט וריאן אייר. חברת הלואו קוסט טראנסאוויה, הפועלת בישראל מאז שנת 2014 ומציעה טיסות לאמסטדם, פריז, ליון ואיינדהובן (דרום הולנד), מציעה כעת טיסות לאמסטרדם (לנמל התעופה סכיפהול) מנמל התעופה עובדה באילת, במחיר של 49 יורו – כ – 213 ש"ח לכיוון.

 

טיסות לאמסטרדם במחיר מצחיק
חברת הטיסות ההולנדית טראנסאוויה, המציעה טיסות לואו קוסט בעיקר להולנד ולצרפת מישראל מזה כשלוש שנים, תציע החל מנובמבר השנה טיסות מנמל התעופה עובדה באילת, לנמל התעופה סכיפהול הסמוך לאמסטרדם בהולנד, דרך שיתוף פעולה מתוכנן עם משרד התיירות הישראלי

 

טראנסאוויה – טיסות לאמסטרדם ועוד הפתעות. כל המידע על חברת התעוה החדשה בישראל

טראנסאוויה היא חברת לואו קוסט מבית חברת התעופה הוותיקה אייר פראנס – KLM. היא מציעה טיסות לאמסטרדם, מפני שבסיסה בשדה התעופה סכיפהול (הממוקם כ – 12 קילומטרים מדרום מערב לעיר). החברה פועלת מאז שנת 1966, ונרכשה על ידי KLM  בשנת 1991. החברה פועלת בישראל, כאמור, מאז שנת 2014, ובנובמבר של שנת 2018 היא צפויה להתחיל בהפעלת קו טיסות דו שבועי שייצא בימים רביעי ושבת מנמל התעופה עובדה באילת בטיסה לאמסטרדם. העלות צפויה להיות 49 יורו לכיוון עבור מבוגר.

 

 

משרד התיירות מעודד – 45 יורו לכל תייר

טראנסאוויה, המציעה כבר היום טיסות לאמסטרדם מנתב"ג, משתפת פעולה עם משרד התיירות בישראל, הפועל לעידוד התיירות באילת בחודשי החורף – תהליך שניראה כי הוא יעיל, לאור העובדה שבשנת 2017 הגיעו בחודשי החורף לנפוש בעיר החמימה אילת מעל 7,000 תיירים בשבוע. משרד התיירות בישראל מעודד חברות תעופה להטיס תיירים לישראל בחודשי החורף, ומשלמת לחברות התעופה הנוחתות בנמל התעופה עובדה 45 יורו עבור כל תייר שהגיע לאילת דרכן. התאחדות המלונות מוסיפה לסכום זה עוד 15 יורו לכל נוסע.

 

 

טיסות לאמסטרדם – מעובדה או מנתב"ג?

טרנד שלם של "חופשות בזול" מוצא את הישראלים להוטים להשיג דילים במחירים נמוכים לחופשות שלהם בחו"ל. על כן, יש המגיעים עד נמל התעופה עובדה באילת על מנת לזכות בטיסות במחירים נמוכים יותר, להשאיר את הרכב בחניון נוח, ואולי אפילו לשלב בחופשה עוד יומיים של נופש באחת הערים היפות בעולם לחפי הים האדום (היא אילת, כמובן). למחפשים מחירים נמוכים המוכנים לשקול נסיעה עד אילת לשם המראה מעובדה בטיסות לאמסטרדם, כדאי לדעת כי מחירים נמוכים במיוחד לטיסה מנתב"ג לאמסטרדם, יהיו כ – 150 דולרים, הם כ – 530 ש"ח לכיוון לכרטיס. אם אתם בוחרים בטיסות לאמסטרדם לנופש משפחתי עבור משפחה בת שני ילדים (כלומר, סה"כ שמונה כרטיסי טיסה, הלוך וחזור) – הבחירה לטוס לאמסטרדם עם טראנסאוויה במחיר של 49 יורו לכרטיס, תחסוך לכם סה"כ כ – 2,500 ש"ח.

 

טיסות לאמסטרדם מאילת
אם עד היום טיסות לאמסטרדם נתפסו כיקרות יחסית, המצב הזה בהחלט עומד להשתנות

 

טיסות לאמסטרדם – ארזו תיק וסעו לנופש

טיסות לאמסטרדם הן טיסות קצרות, המציעות נופש באחת הערים המרהיבות, האהובות, הנעימות ושוקקות החיים בעולם. אורך הטיסה כחמש שעות, ועלות המחיה באמסטרדם דומה לזו בישראל. באמסטרדם, תוכלו ליהנות משיט תעלות מהנה, ביקור בשפע של מוזיאונים לכל המשפחה או למבוגרים (כולל, למשל, מוזיאון הסקס של אמסטרדם), לשבת בבתי קפה באווירה הולנדית ייחודית לצד התעלות, לטייל בין תחנות הרוח או הצבעונים המרהיבים הפורחים בעיקר באביב ובקיץ, ועוד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme