אליס – מנוע הטיסות לחו"ל הכי מגניב בישראל – ממשיך להתרחב

עומר גלעדי5 דקות קריאה
כך מתרחב השירות של אליס
שתף:

איך אתם בוחרים את כרטיסי הטיסה ליעד הבא שלכם לחופשה? בישראל, פועלים מספר מנועי חיפוש לטיסות זולות, כמו בוקינג, טריפ אדוויזר (Trip Advisor) ואחרים – אבל מנוע החיפוש הישראלי "אליס", אשר הושק באפריל 2016  וכבש את שוק התיירות בישראל – הוא לא רק שונה מכולם (במאפיינים, בהפעלה הפשוטה, בתוצאות המרובות, בהתאמה לישראל, ועוד), הוא גם "משלנו". אליס השיקה לאחרונה גירסה חדשה והודיעה כי גייסה 1.5 מיליוני דולרים להמשך פיתוח וגיוס עוד אנשי צוות ומפתחים. אם עוד לא השתמשתם באליס – באנו לספר לכם, מה היא יודעת לעשות, ואילו שינויים תוכלו למצוא בגרסה החדשה.

 

מה מציע האתר של אליס?
אליס גייסה לאחרונה 1.5 מיליארדי דולרים, המתווספים למיליארד שגייסה בתחילת השנה, והיא מתפתחת והופכת מהאתרים הבולטים לאיתור טיסות זולות בישראל

 

אליס, האתר עם הסלוגן – סוף סוף קל למצוא טיסה

מנוע החיפוש הישראלי "אליס" הוא פשוט ולעניין, ללא גרפיקות ואלמנטים ויזואליים מבלבלים או שפע של אפשרויות לבחור מהן. בדומה למודל המוצלח והנוח של "גוגל", בחרו מקבלי ההחלטות של מנוע החיפוש לטיסות לאפשר חיפוש באמצעות שדה אחד ורק מספר מאפיינים נוספים. בהמשך, אגב, מתקבלים עוד שדות (לבחירת תאריכי החופשה שלכם). כך תשתמשו ב"אליס":

 

  1. בעמוד הבית, מופיעים שני שדות למילוי – הם שדה ההמראה שדה הנחיתה. בשדה השמאלי, המעוטר בציור מטוס ממריא, כבר תופיע הבחירה ב TLV המייצגת את נמל התעופה בן גוריון. בשדה השמאלי, שדה הנחיתה, תוכלו לבחור עד ארבעה יעדים שונים – שימו לב שכשאתם מקלידים את יעד הנחיתה שלכם, המערכת משלימה את שם היעד על פי מסד הנתונים שברשותה (החיפוש יצלח רק כאשר המערכת מכירה את היעדים שבחרתם). כאומר – תוכלו לבחור ארבעה יעדים שונים על מנת לקבל את ההצעות האטרקטיביות ביותר עבור כל אחד מארבעתם, באותו החיפוש.
    תוכלו לבחור בטיסה בכיוון אחד, טיסה הלוך ושוב, או בשילוב יעדים
  2. בשדות התאריכים, תוכלו לבחור ב"חיפוש מדוייק" המחפש בדיוק בתאריכים שבחרתם, או ב"חיפוש גמיש" המאפשר קבלת תוצאות על פי התמחור ובחירת המועד הזול ביותר לטיסה. במקרה הזה, תבחרו את המועד לתחילת החיפוש והתוצאות יכילו טיסות גם למועדים מאוחרים יותר. תתבקשו להזין גם אורך מינימאלי ומקסימאלי לחופשה שלכם

 

תוצאות החיפוש יכילו תוצאות טיסות בחברות תעופה שונות, כולל חברות הלואו קוסט הגדולות בישראל, כמו איזי ג'ט, וויז אייר, ריאן אייר, ואחרות. התוצאות  המתקבלות גם ממויינות באופן שנוח לכם, קחו בחשבון תשלום של עוד שלושה דולרים לכרטיס – עמלה הנגבית מטעם אליס, האתר עצמו.

 

 

גיוס של מעל 2.5 מיליארדי דולרים, בפחות משנתיים

לאחרונה (אפריל 2018) גייסה אליס 1.5 מיליוני דולרים, זאת לאחר גיוס של מיליארד דולר בתחילת שנת 2017. שני הגיוסים בוצעו מול חברת תלמה תיירות, מחברות התיירות המוכרות בארץ. גיוס הכספים המאסיבי יאפשר לאליס לא רק לגייס אנשי צוות נספים על 12 העובדים שכבר יש לה, אלא גם לשכלל את אלגוריתם החיפוש ושיתופי הפעולה ולהציג ממשק יעיל ונוח יותר לשימוש.

 

באפריל עלתה גירסה חדשה של אליס, המאפשרת מגוון מאפיינים חדשים למנוע החיפוש לטיסות, ביניהן מראה עמוד הבית המכיל שני שדות בניגוד לשדה אחד משותף לנתוני ההמראה והנחיתה במראה הקודם; אפשרויות מרובות לגילוי תאריכים זולים לטיסה ליעדים (על פי שם העיר בלבד, ולא על פי שם שדה התעופה), ואפשרויות מרובות למיון וסינון תוצאות החיפוש, כולל סינון לפי מספר עצירות, סוג טיסה, חברות תעופה עדיפות, משך זמני עצירות הביניים, ועוד. כיום, מאפשרת אליס איתור טיסה וקומבינציות טיסה (כולל עצירות בדרך, בשילוב של מספר טיסות לקבלת העסקה המשתלמת ביותר) עבור מעל 350 יעדים מישראל, ומציעה מחירי מעל 250 מיליוני טיסות במאפיינים שונים – כולל טיסות במחלקה ראשונה, למתעניינים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme