דירות יוקרה בחו"ל – כך תתכננו את החופשה המפוארת שלכם

מערכת5 דקות קריאה
האתרים שמציעים דירות יוקרה בחו"ל
שתף:

עד לפני כמה שנים, כל נסיעה לחו"ל הייתה דורשת גם איתור בית מלון מתאים. חלקנו הסתפקנו במוטלים זולים או בחדרי אירוח שיחסכו לנו כמה שיותר, אבל מפעם לפעם בחרנו בית מלון יוקרתי ומפנק יותר. אין ספק שיש לבתי המלון האלה לא מעט יתרונות, והחופשה שלנו איכותית וכיפית יותר כשאנחנו ישנים במקום מטופח ומושקע, אבל בשנים האחרונות האופן שבו אנחנו נופשים השתנה באופן דרמטי. מה ששינה את התמונה הוא, כמובן, היכולת לשכור דירה למשך ימי החופשה, להרגיש שאנחנו חיים את החיים המקומיים בצורה אותנטית יותר, ובאותה הזדמנות גם לחסוך כמה שקלים. עכשיו מסתבר שאפשר גם לשלב – מצד אחד לוותר על מלון הפאר לטובת דירה, ומצד שני שפע של דירות יוקרה בחו"ל, למביני עניין וחובבי החופשות המפנקות.

 

 

אתרים לאיתור דירות יוקרה בחו"ל

השאלה החשובה היא איך בכלל מוצאים את אותן דירות יוקרה בחו"ל, ואחת התשובות הפשוטות ביותר היא AirBnb. אתם בטח מכירים את החלופה הזו, בין אם מניסיון ובין אם לא, אבל עכשיו יש עוד אתר שאתם צריכים להכיר, וזהו AirBnb Plus. זה האתר שמספק לכם את ההזדמנות לבחור דירות יוקרה בחו"ל ולגלות בדיוק מה אתם מקבלים עוד לפני שעליתם אל הטיסה שלכם. אז מצד אחד מדובר בדירות מפוארות שיעלו לכם הרבה יותר (250 דולר ללילה, בממוצע) אבל מצד שני, תוכלו לבחור דירה שמתאימה לכם, עם Wi-Fi, זרם מים חזק באמבטיה או כל משתנה אחד שממש חשוב לכם. אתם יכולים להוסיף גם שירותים נוספים (בעלות נוספת), כמו גיוס שירותיו של נהג פרטי.

 

איך בוחרים דירות יוקרה בחו"ל
יש כמה אתרים באמצעותם תוכלו להזמין דירות יוקרה בחו"ל ולשדרג את החופשה שלכם

 

אתר Luxury Rentals

לצד AirBnb פועל אתר נוסף שיכול להציע לכם דירות יוקרה בחו"ל, וזהו Luxury Rentals. בין אם אתם טסים למקסיקו, לאיים הקריביים, לפלורידה או לקליפורניה, תוכלו למצוא כאן וילות יפהפיות שיעלו הרבה יותר. המחיר הממוצע ללילה הוא לרוב 1,500 דולר, מחיר לא מפתיע לנוכח הפינוקים שיחכו לכם בכל וילה או בית נופש שבו תבחרו. חוץ מזה, גם באתר Tripping.com יחכו לכם כמה חלופות לא רעות בכלל. במילים אחרות, אם אתם מתכננים נופש יוקרתי ומוכנים לשלם עליו קצת יותר מאשר כמה דולרים ללילה, יש אופציות, והנופש שלכם יכול לעלות רמה או שתיים די בקלות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme