חבילת טלוויזיה במחיר אטרקטיבי? מהפכה צפויה בתוך שלוש שנים

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
חבילת טלוויזיה תעלה לכם קצת פחות?
שתף:

במשך עשרות שנים ועד תום שנת 2014 מי שרצו ליהנות מטלוויזיה רב ערוצית בארץ יכולים היו לבחור אחת מבין שתי ספקיות בלבד, הוט (המעבירה את השידורים באמצעות רשת של כבלים) ו-yes (טלוויזיה בלווין). בשלוש השנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בתחום, כל זאת בזכות טכנולוגיה חדשה המכונה IPT או Internet Protocol Television, דהיינו טלוויזיה מעל גבי רשת האינטרנט. מרגע שניתן לספק שירותי טלוויזיה רב ערוצית דרך רשת האינטרנט כל חברת תקשורת המספקת חיבור לאינטרנט יכולה להציע גם מגוון ערוצי טלוויזיה בתשלום. ואכן נכון לאמצע שנת 2018 ניתן לבחור בין כ-15 חבילות טלוויזיה של ספקיות כגון פרטנר, טריפל סי, סלקום TV, sting TV, smart, רמי לוי, next TV ועוד. המבחר הגדול וקצב ההצטרפות של ספקים חדשים עלול להיות מבלבל, לפניכם סקירה שתסייע לכם לעשות סדר בדברים ולדעת איך לבחור את חבילת הטלוויזיה הטובה ביותר עבורכם.

 

חבילת טלוויזיה במחיר מוזל?
האם בקרוב נשלם קצת פחות על חבילת טלוויזיה?

 

דעו מה חשוב לכם ובחרו חבילת טלוויזיה המתאימה לצרכיכם

יש הבדלים גדולים בין חבילות הטלוויזיה השונות, אי אפשר לקבוע שחבילה כזו או אחרת עדיפה, היצע התכנים משפיע על המחיר, ניתן לרכוש חבילות משולבות של טלוויזיה, אינטרנט וטלפון נייח (חבילות "טריפל" או "דאבל"), ישנם ממירים שונים, תוכן VOD, נתבים מהירים יותר או פחות ועוד שלל משתנים. לכן, בבואכם לבחור את חבילת הטלוויזיה המתאימה ביותר עבורכם התחילו בעריכת רשימה מסודרת של הצרכים שלכם. ציינו לפניכם את הערוצים שחשוב לכם לקבל, איזה תוכן מעניין אתכם (סדרות, סרטים, ספורט, חדשות וכד'), האם אתם רוצים לשלב עם אינטרנט ביתי, האם נחוץ לכם קו טלפון נייח, כמה אטרקטיבי עבורכם ממיר חכם שיודע להקליט, האם אתם רוצים גישה אל ערוצי הטלוויזיה בחבילה גם מן הטלפון הנייד, כמה נקודות חיבור אתם צריכים וכמה אתם מוכנים לשלם על החבילה שתקבלו.

 

חבילות זולות ומשתלמות עבור מי שמסתפק בתוכן בסיסי

חשוב לדעת שכיום ניתן למצוא חבילת טלוויזיה במחיר של 100 שקלים לחודש ואפילו פחות. כך למשל חבילה של סמארט TV ב-80 שקלים לחודש עם חיבור לשלושה מכשירי טלוויזיה. חבילה כזו תספק לכם מספר מוגבל של ערוצים ביניהם כל הערוצים הישראלים (ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 21 וכד') וספריית VOD מצומצמת (כ-200 סרטים ומספר דומה של סדרות). סלקום היא הספקית היחידה המציעה את כל שידורי הספורט שניתן להשיג בארץ, וזאת בעלות כוללת נמוכה משמעותית מחבילת טלוויזיה של הוט או yes. סלקום מציעים גם את כל סדרות HBO בהווה ובעבר. היתרון היחסי של פרטנר הוא מבחר ערוצים גדול בחבילת הבסיס, 33 ערוצים, כולל כל ערוצי עידן+, ערוצי לייף סטייל, ערוצי ספורט (לא כולם), וערוצי ילדים (לא כולם). מנוי לחבילת טלוויזיה של yes יעניק לכם גישה אל כ-150 ערוצים וספריית VOD נרחבת. גישה אל ערוצי הפרימיום כרוכה בתשלום נוסף. הוט מצידם יודעים לספק כ-200 ערוצים, חלקם ייחודיים לחברה זו.

 

ממשקי משתמש

מעבר לאופי התוכן, היקפו ומחיר חבילת הטלוויזיה חשוב להתרשם מממשק המשתמש שתקבלו. נראה שפרטנר ניסו לדמות את הממשקים המוכרים של הוט וyes כדי להקל עלינו את המעבר. סמארט מציעים ממשק פשוט, מהיר ונוח וכך גם סלקום. הממירים של החברות השונות נבדלים באופן משמעותי זה מזה וכך גם השלטים שתקבלו עימם. לפני שמתחייבים מומלץ לנסות להפעיל שלט וממיר של החברה שחבילת טלוויזיה שלה אתם שוקלים לרכוש ולוודא שאתם מסתדרים בקלות.

 

בעת השוואות מחירים וודאו שאתם לוקחים בחשבון את כל המרכיבים

חשוב לדעת שהשוואת מחירן של חבילות טלוויזיה שונות היא מורכבת, זאת משום שיש מחיר בסיס ועליו תוספות למיניהן כגון תשלום עבור כל ממיר נוסף, תשלום עבור צפייה בערוצים שלא כלולים בחבילה, מחיר המתעדכן אוטומטית לאחר תקופה מסוימת ועוד. עוד כדאי לקחת בחשבון אפשרויות לקבל תוכן טלוויזיה מן הרשת ללא רכישת חבילת טלוויזיה מספקית כזו או אחרת. כך למשל ניתן לעשות מנוי לנטפליקס באופן עצמאי או להסתפק בסטרימר לצפייה ישירה ("סטרימינג"), עליו ניתן גם להתקין אפליקציית קודי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme