לקיץ הזה אתם מגיעים מוכנים – שיטה חדשנית לשאיבת שומן בהרדמה מקומית בלבד

מערכת5 דקות קריאה
פתרון חדשני - שאיבת שומן ללא הרדמה
שתף:

עלם הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים מאפשר לנו להגשים חלומות בתחום המראה הגופני שלנו, וליהנות ממראה מושך, צעיר, זקוף וחתיכי – בכל אזור בגוף, ובכל גיל. אחד ההליכים הקוסמטיים שנחשבים משאת נפשם של מטופלים רבים הוא כמובן ההליך של שאיבת שומן – אולם רבים נמנעים מביצועו בפועל בשל מורכבות ההליך וההרדמה המלאה שהוא מחייב.

 

אנחנו גאים לבשר על הליך חדשני, שפותח כאן בארץ, לשאיבת שומן בהליך פשוט, קצר, נטול כאבים – ואף בהרדמה מקומית בלבד – באמצעותו ניתן לשאוב עד ליטר שלם של שומן מאזור המטרה. ההליך קרוי BPL – והוא מביא עימו בשורה של ממש, לכל מי שחולם על הצרת היקפים וכל זאת בטיפול אחד בלבד.

 

התאמה לשאיבת שומן בהרדמה מקומית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל את שייכת. מעל 7,929 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לשאיבת שומן בהרדמה מקומית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

הליך חדשני של שאיבת שומן
שאיבת שומן בהליך חדשני, מאפשרת הליך קצר, ממוקד, ואפילו ללא הרדמה כללית. התוצאה? ישבן חטוב, בטן שטוחה, ומראה צעיר וחתיכי, בעיקר אצל אנשים שסובלים ממצבורי שומן מקומיים ללא השמנת יתר

 

שאיבת שומן בשיטת BPL – כיצד מתרחש ההליך ולמי הוא מתאים?

ככל שהשנים חולפות, אנחנו נוטים למצוא את עצמנו "מרופדים" יותר – שיגרת החיים המשתנה, השינויים ההורמונאליים (בראשם, אצל נשים, הריונות ולידות), וגם כוח המשיכה – כולם עושים את שלהם והתוצאה – "כיסי" שומן בירכיים העליונות, "חגורות" של שומן תת עורי בבטן התחתונה וכדומה. את מצבורי השומן המקומי הללו קשה לצמצם, וגם שמירה קפדנית על שיגרת אימוני כושר, לעתים מותירה אותנו עם אזורי מטרה שאינם מצטמצמים.

 

הפתרון המושלם לבעיה כזו, הוא ניתוח שאיבת שומן בשיטת BPL. בניגוד לשיטה המסורתית של שאיבת שומן, כאן מבוצע ההליך תוך החדרה של מספר קנולות דקיקות (בעובי של פחות מחצי ס"מ) אל אזור המטרה, ושאיבה של עד שני ליטרים של שומן בתוך זמן קצר. ההרדמה היא מקומית, וההליך ממועט בסיכויים לסיבוכים.

 

שאיבת שומן בשיטת BPL לעומת המסת שומן או טיפול בשומן ללא הוצאה

הטיפולים החדשניים בשומן ללא שאיבת שומן, כמו למשל חיסול תאי השומן בטיפולי קור וכדומה – הם יעילים פחות ביחס לטיפולים המסורתיים של שאיבת תאי שומן החוצה מהגוף. לעומת אלה, בתהליך ה – BPL התוצאות דרמאטיות ומיידיות.

 

מה יהיו התוצאות?

 שאיבת שומן מקומית מאפשרת תוצאות חלומיות – הכרס שגורמת לנו לבחור בבגדים רפויים יותר נעלמת, אותו אזור מעובה במעלה הירכיים הופך דק כפי שהיה כשהיינו צעירים, שרירי ה"פלפל מלח" נעלמים – ועוד. מאזורי המטרה ניתן לשאוב שאיבה עדינה או מאסיבית, במרבית המקרים כאשר הכמות השומן המוצאת אינה גדולה, ההחלמה תהיה מלאה, העור יתהדק לאחר הצרת ההיקפים, ואתם – תוכלו להתבונן שוב במראה ולחייך.

 

שאיבת שומן תעלים את הכרס
כדי להעלים את הכרס הטורדנית ניתן לבצע הליך של שאיבת שומן שיספק תוצאות מצוינות

 

מהלך ההחלמה והחזרה לשיגרה

בשל ההליך המיקרו חודרני בהסרת שומן בשיטת BPL – ההחלמה היא מהירה ובתוך עד שישה שבועות כבר תוכלו לשוב לשגרת הפעילות המלאה שלכם ללא הפרעות. גם העור באזור ממנו נשאב השומן, במידה והוא בריא, צפוי לשמור על מראה בריא ומתוח באזור באופן טבעי. בשלושת השבועות הראשוניים לאחר הניתוח, נמליץ על שימוש בתמיכה (כמו חגורת בטן), להחלמה מושלמת.

 

האם ניתן לחזור על ההליך מספר פעמים?

ממחקרים עולה כי ככל שהליך שאיבת השומן הוא מינורי יותר (כלומר, כל שכמות השומן הנשאבת מכל אזור היא מעטה ותר) – כך ההחלמה פשוטה, קצרה ונינוחה יותר. לא אחת, אנחנו חוזרים על הליכי שאיבת שומן באזורי מטרה במידת הצורך. במקרים של שאיבה מאסיבית הדורשת גם תיקון של מעטפת העור – אנחנו ממליצים בדרך כלל לאפשר בין ארבעה לשישה חודשים להחלמה טבעית, ולאחר מכן שוקלים ביצוע של מתיחת העור למראה מושלם.

 

תחשבו מהר! עד הקיץ תוכלו להציג את הגוף החדש שלכם

ההליך החדש לשאיבת שומן, BPL, מאפשר לכם ליהנות מהתוצאות ממש בתוך ימים מיום הניתוח, כאשר במהלך השבועות הראשונים לניתוח – בכל יום תצפו בשיפור במראה. שאיבת שומן בשיטה ה"מסורתית" מומלץ לבצע בחודשי החורף, על מנת לאפשר די זמן להחלמה מלאה מבלי לחשוף את אזורי הניתוח לשמש, והצלקת מלווה אתכם לאורך כל חודשי הקיץ – אולם שאיבת שומן בשיטת BPL איה מותירה צלקות כלל ותאפשר לכם ליהנות ולקבל מחמאות מגוף במראה חדש, דק יתר, חתיכי ומשיפור אמיתי בתחושה האישית וברמת האושר שלכם – בתוך זמן קצר.

 

בדוק/י התאמה לשאיבת שומן בהרדמה מקומית בלבד, ללא התחייבות

כבר 7,929 עשו בדיקת התאמה לשאיבת שומן BPL

בדוק/י עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme