שיגעון הטריפל: אותם מוצרים – אבל במחירים נמוכים הרבה יותר

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
טריפל במחיר זול - הנה האופציות
שתף:

אם עדיין אין לכם חבילת טריפל עבור שירותי התקשורת שלכם, זה הזמן לעזוב הכל ולקרוא את המאמר הזה בקפידה – פשוט מפני שאנחנו הולכים לחסוך לכם כסף, והרבה. חבילות הטריפל של שחקני התקשורת הגדולים בישראל מחייבים אתכם לצרוך את השירותים השונים (כמו: טלוויזיה, טלפון קווי, טלפון נייד, תשתית וספק לאינטרנט) מהם – ובתמורה, המחיר שתשלמו על החבילה כולה יהיה זול באופן משמעותי, ביחס למחיר שאתם משלמים היום עבור כל אחד מהשירותים בנפרד. 

 

זה אינו היתרון היחידי בחבילות הטריפל – יתרון נוסף הוא ריכוז של כל השירותים בחברה אחת (כך שתשמרו רק מספר טלפון אחד לשירות הלקוחות, כמו גם חשבוניות השירות יהיו מרוכזות ותדעו בכל עת כמה אתם משלמים עבור סך השירותים – מה שקשה לדעת, כשאין לכם טריפל). והנה עוד דבר שחשוב מאוד שתדעו – אם חבילות התקשורת שלכם בנות שנה או מעלה, הבחירה "לרענן" את החבילה, באמצעות רכישת חבילת טריפל, כנראה תשדרג את השירותים שאתם מקבלים, עם רוחב פס גבוה יותר, איכות תשתיות משופרת, וחבילות נדיבות יותר. באיזו מחברות התקשורת זה הכי משתלם? יצאנו לבדוק, כל המחירים לפניכם.

 

מי מציעה לכם טריפל?
כולנו צורכים שירותי תקשורת, כמו קווי טלפון נייח ונייד, טלוויזיה, ואינטרנט. הבחירה בחבילת טריפל המספקת את כלל שירותי התקשורת דרך ספק אחד – מוזילה משמעותית את סך התשלום עבור שירותי התקשורת, ובמקרים רבים גם משדרגת את השירותים שנקבל

 

התחרות עזה – חברות התקשורת מחפות איך לפנק אתכם

הרפורמות הרבות בשוק התקשורת בשנים האחרונות, החל מהרפורמה לניוד מספרי טלפון (נייחים כמו ניידים, אגב) והרפורמה המאפשרת לכל ספקית אינטרנט לחכור תשתיות מחברות האינטרנט בתשלום מופחת כדי להציע ללקוח הסופי שירות הכולל תשתית וספק – פתחה את שוק התקשורת, שוק המתאפיין בביקושים גבוהים וקשיחים, לתחרות עזה. ובדיוק כפי שקרה לשתי חברות הטלוויזיה הוט ו – YES כאשר שוק הטלוויזיה נפתח והתאפשרה חבילת ערוצים מעל פלטפורמת האינטרנט – גם בשאר מוצרי התקשורת, החברות נדרשות להתעדכן, ומהר. החבילות הופכות נדיבות, נרחבות – וזולות יותר, כתוצאה מהאפשרות של כל חברה להציע מכלול של שירותים, והקרב העז בן החברות על נתחים בשוק הצרכנים.

 

זה הזמן להתרווח על המושב, ולבחור – כראוי – בחברת התקשורת שמציעה היום את הטריפל הכי משתלם, עם הידיעה, שאתם תמיד יכולים לנייד את כלל שירותי התקשורת, אם הבחירה הנוכחית לא תענה על הציפיות שלכם.

 

 

אילו חברות מציעות טריפל?

חברות התקשורת שמציעות חבילות טריפל הן בזק, בזק בינלאומי, הוט, טריפל סי, פרטנר, סלקום, ו – YES. הנה הפירוט:

 

טריפל של פרטנר

הכי זולה – הטריפל של פרטנר

פרטנר מציעה טריפל שכולל אינטרנט (תשתית וספק, כמובן, במהירות של עד 40 מגה), טלפון קווי (הכולל 300 דקות שיחה ללא עלות), וחבילת פרטנר TV – וכל זה, עבור 129 ש"ח בלבד. פרטנר מציעה גם מנוי לנטפליקס לחצי שנה ללא עלות, בחבילת הפרימיום שלהם – הטבה ניכרת ללא ספק. לאחר שישה חודשים, יחול חיוב אצל משתמשים שיבחרו להמשיך להשתמש בשירותי ספקית התוכן.

 

 

טריפל של סלקום

הטריפל של סלקום – אשר להפוך אותו לחבילת קוואטרו

דווקא הטריפל של סלקום לא כולל טלפונים ניידים. בטריפל תמצאו חבילה של שירותי אינטרנט (ספק ותשתית, 40 מגה), טלפון קווי ללא הגבלה, וחבילת טלוויזיה סלקום TV עם כל חבילות התוכן – בעלות של 149 ש"ח לחודש, ועוד 10 ש"ח לחודש אם תשתמשו בנתב מטעם החברה. לחבילת הטריפל ניתן להוסיף שירותי סלולר ולהפוך אותה לחבילת קוואטרו – שני קווי סלולר עם GB30 לכל קו בתוספת של 50 ש"ח לחודש; או 3 קווים בתוספת של 75 ש"ח לחודש; או 4 קווים בתוספת של 110 ש"ח בחודש.

 

 

טריפל של Triple C

Smart – הטריפל של טריפל סי, הוא יותר כמו דאבל

טריפל סי היא חברת תקשורת וותיקה בעולם, אולם היא שחקנית חדשה בנוף הישראלי, והיא מציעה טריפל בסיסי במחיר יותר זול מזה של פרטנר – אולם אפשרויות לשדרוגים שבממוצע הופכות את העלות גבוהה יותר. הטריפל של טריפל סי כולל: אינטרנט (ספק ותשתית במהירות 15 מגה, עם אפשרות לשדרוג המהירות בתוספת תשלום), וחבילת טלוויזיה מעל רשת האינטרנט עם שידורי עידן + ועוד ערוצים מהעולם, כולל ספריית VOD עשירה. שימו לב שכאן נספרים התשתית והספק עבור האינטרנט כשני שירותים נפרדים ולכן החבילה חסרה שירות אחד ביחס לשאר החבילות ברשימה. בנוסף, השכרת נתב מהחברה תעלה 10 ש"ח לחודש, וההתקנה עוד 32 ש"ח – אם כי היא אינה מחויבת, תוכלו לאסוף את הנתב ממשרדי החברה ולהתקינו בעצמכם.

 

 

טריפל של הוט

הוט טריפל פאואר

הטריפל של הוט כולל טלפון קווי עם 300 דקות שיחה בחודש, תשתית אינטרנט של 100 מגה ללא ספק, ומסלול בסיסי של ערוצי טלוויזיה – עבור 259 ש"ח בחודש. אגב, הוט מציעים גם חבילת "טריפל" הכוללת ספק ותשתית לאינטרנט של 100 מגה וחבילת טלוויזיה בסיסית (ללא טלפון קווי), תמורת 199 ש"ח לחודש.

 

 

טריפל של בזק

טריפל חדש בשוק – הטריפל של בזק

מצטרפת חדשה בשוק הטריפלים היא בזק, עם טריפל הכולל אינטרנט של 100 מגה (ספק ותשתית), וחבילת ערוצים בסיסיים של YES תמורת כ – 200 ש"ח בחודש (המחיר המדוייק עדיין לא פורסם). ההתקנה היא הכרחית ותעלה לכם עוד 148 ש"ח, חבילת VOD תעלה עוד 34.90 ש"ח בכל חודש, והחבילה אינה כוללת קו טלפון. בזק השיקה את חבילת הטריפל ממש לאחרונה, והמחירים כמו גם פרטי חבילת הטריפל – עשויים להשתנות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme