הדירוג הרשמי: 13 חברות התעופה הטובות בעולם ב-2018

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו - 13 חברות התעופה הכי טובות
שתף:

אתר AirHelp הוא אתר מוכר למדי בעולם. הרעיון המרכזי שעמד מאחוריו היה הצורך לקבל פיצויים מחברות תעופה שביטלו טיסות ללא התרעה או עיכבו טיסות בזמן שהנוסעים המתינו בטרמינל חסרי אונים. אלא שהאתר הזה לא רק עוזר לכם להשיג פיצוי כספי, הוא גם מנסה להקדים תרופה למכה. במילים אחרות, לפני שאתם בוחרים לטוס עם חברה כזו או אחרת, תוכלו לגלות מי הן חברות התעופה הטובות ביותר ומאיזו חברה עדיף שתתרחקו. הנה 13 המובילות.

 

במקום ה-13: Wizz Air

חברת התעופה ההונגרית נחשבת לאמינה והיא קיבלה ציון של 7.95 שמבוסס על שיעור מרשים של עמידה בלוחות הזמנים (88%), למרות ציון של 6 בלבד בכל הקשור לאיכות השירות.

 

במקום ה-12: Norwegian

ציון 8 הוא ציון לא רע והוא מכניס את החברת הנורבגית לרשימת חברות התעופה הטובות בעולם. עיבוד ההזמנות קיבל ציון של 8.61 ובזכותו נכנסה חברת הלואו-קוסט למקום ה-12 ברשימה.

 

במקום ה-11: KLM

החברה ההולנדית קיבלה בדירוג של AirHelp ציון כולל של 8.01 בזכות העמידה בזמנים (85%) וגם בזכות השירות הטוב (שקיבל ציון 8).

 

KLM בין חברות התעופה המובילות
זו לא הפתעה גדולה לגלות את KLM בדירוג חברות התעופה הטובות בעולם, גם בזכות השירות הטוב שהיא מעניקה

 

במקום ה-10: Virgin Atlantic

הטופ10 נפתח עם החברה הבריטית שקיבלה ציון כולל מרשים של 8.04. היא מדייקת ב-82 אחוזים מהמקרים, הלקוחות שלה מעניקים לה ציון 8 בשירות וגם בכל הקשור להתמודדות עם תלונות היא מגיבה בצורה מרשימה למדי.

 

במקום ה-9: Air Malta

בדירוג חברות התעופה הטובות ביותר נמצאת גם חברה שאתם אולי לא ממש מכירים, אבל היא נחשבת לאחת החברות הטובות ביותר בכל הקשור לשירות. הציון שלה בתחום הזה הוא 9.13, ועם רמות אמינות גבוהות היא יכולה הייתה להגיע לדירוג גבוה יותר. עם זאת, מדדים אחרים הורידה את הציון הכללי שלה ל-8.09.

 

במקום ה-8: Qantas

אם יש חברת תעופה שנחשבת לדייקנית, Qantas היא החברה הזו, עם שיעור דיוק של 89%, מרשים לחברה שרק לאחרונה החלה לטוס באופן ישיר מפרת' באוסטרליה ללונדון. גם השירות שלה נחשב לאיכותי, ובתחום הזה היא קיבלה ציון 8.

 

חברות התעופה הטובות ביותר
Qantas האוסטרלית גם היא ברשימת חברות התעופה המובילות, עם 98 אחוזי דיוק

 

במקום ה-7: Aegean Airlines

חברת התעופה היוונית מדייקת ב-90% מהמקרים והלקוחות שלה מעניקים לה ציון 8 בשירות. למרות הכל היא קיבלה ציון סופי של 8.19 שמציב אותה "רק" במקום השביעי ברשימת חברות התעופה המובילות.

 

במקום ה-6: Austrian Airlines

עם ציון כללי של 8.25, החברה האוסטרית נכנסת למקום מרשים בדירוג הזה בעיקר בזכות שירות איכותי שהיא מעניקה ללקוחות שלה.

 

 

במקום ה-5: South African Airways

היא מרשימה במדד השירות, היא עומדת בזמנים ב-85 אחוזים מהמקרים והיא גם מגיבה מהר לתלונות הלקוחות שלה. כל אלה יחד מסתכמים לציון של 8.31.

 

דרום אפריקה - בין חברות התעופה הטובות
החברה הדרום אפריקאית עם ציון כללי של 8.31

 

במקום ה-4: Singapore Airlines

חברת התעופה הזו מתכננת להשיק את הטיסה הארוכה ביותר – טיסה ישירה מסינגפור לניו יורק שתימשך 19 שעות. למרות האתגר הגדול היא קיבלה ציון מושלם (10) באיכות השירות ו-85 אחוזים מכלל הטיסות יוצאות בזמן.

 

 

במקום ה-3: Etihad Airways

אנחנו אולי לא ממש מכירים אותה, אבל חברת התעופה של איחוד האמירויות היא אחת משלוש חברות התעופה הטובות ביותר בעולם, עם ציון כללי של 8.43. במדד השירות היא קבלה ציון 9 מרשים, אז אפשר להבין למה היא ברשימה הזו.

 

במקום השני: לופטהנזה

הנה חברה שאנחנו מכירים היטב גם בישראל, והנוסעים הישראליים כנראה יסכימו שמגיע ללופטהנזה הגרמנית להגיע למקום השני עם ציון מרשים של 8.57. שירות מושלם, מענה מהיר לקוחות, הכל שם, היא רק צריכה להתחיל לדייק קצת יותר – ואולי היא גם תגיע למקום הראשון.

 

לופטהנזה ברשימת חברות התעופה
אותה אנחנו מכירים ואוהבים: השירות הנהדר של לפוטהנזה מציב אותה במקום השני בדירוג

 

בראש רשימת חברות התעופה הטובות: Qatar Airways

במקום הראשון נמצאת חברת תעופה שהשיגה ציון גבוה יותר מ-9, לראשונה ברשימה הזו. 9.07 ליתר דיוק. זה הופך אותה לחברה הטובה ביותר בעולם עם ציון 10 במדד האיכות ועם טיסות שיוצאות בזמן ב-89 אחוזים מהמקרים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme