גוגל משיקה ג'ימייל חדש – והיא מכריחה אתכם לעבור אליו

מערכת5 דקות קריאה
בקרוב תקבלו ג'ימייל חדש גם אם לא בא לכם
שתף:

אחד העדכונים המשמעותיים ביותר שיצאו ממשרדי גוגל בתקופה האחרונה, הוא העדכון שבוצע בשירות הדואר האלקטרוני שלה. בעלי חשבון ג'ימייל פרטי ועסקי קיבלו לאחרונה את האפשרות להשאיר את התיבה שלהם בדיוק כפי שהיא, או להתחיל להסתגל לשירות ג'ימייל חדש. הוא נראה קצת אחרת, הוא כולל כמה תכונות חדשות ובאופן כללי הוא מציע חוויה טובה יותר לטענת גוגל. אלא שהבחירה הזו קיימת רק עכשיו. בקרוב אתם צפויים לעבור לעיצוב החדש בין אם תרצו ובין אם לא, והעדכון יבוצע אוטומטית לכל בעלי החשבונות.

 

 

המצב כיום – ג'ימייל חדש רק למי שבוחר

יכול להיות שראיתם את ההתרעה הזו ויכול להיות שמיהרתם להעלים אותה עוד לפני שקראתם, אבל ממש לאחרונה קיבלתם קריאה מגוגל: "אנחנו מעודדים אותך להתחיל לבחון את הג'ימייל החדש ולהכין את המשתמשים שלך". אם בחרתם לעשות את זה אתם כבר יודעים נראה הדואר האלקטרוני בגרסתו החדשה, וזה בהחלט הזמן להתחיל להתרגל למראה שאולי מזכיר במידה מסוימת את העיצוב הקלאסי – אבל כולל כמה שינויים מעניינים למדי.

 

ג'ימייל חדש - האם יש לכם בחירה?
ג'ימייל חדש הוא היום בגדר בחירה – אבל מספטמבר זה עומד להשתנות

 

החל מיולי – הג'ימייל החדש יהפוך לזמין

אם היום רק מי שקיבל את ההתרעה ובחר להתנסות בשירות יעשה את זה, החל מיולי ההצעה הזו תופנה לכל משתמשי ג'ימייל. גם כאן תינתן עדיין האפשרות לבחור, ורק אם תהיו מוכנים להתנסות ולגלות במה בדיוק מדובר, תוכלו לעשות את זה. אם יש לכם עובדים שמשתמשים בחשבון ג'ימייל עסקי הם יוכלו לבחור האם לעבור לעיצוב החדש או לא. מצד שני, כמנהלים אתם יכולים גם לקבוע שכולם יעברו אליו מיד ולל המתנה, או לדחות את המעבר בכמה שבועות עבור כלל העובדים.

 

מחודש אוגוסט – כולם יכולים להתנסות

גם אם בחרתם ביולי לעכב את השינוי עבור העובדים שלכם, מחודש אוגוסט הם יוכלו לקבל את ההחלטה הזו לגמרי לבד, ולקבל ג'ימייל חדש פשוט משום שבחרו בכך.

 

 

מספטמבר – העברה אוטומטית של כלל המשתמשים

אם מסיבה כלשהיא שרדתם את הקיץ בלי לעבור לעיצוב החדש, לכבוד ראש השנה (לא שזה השיקול של גוגל) אתם עומדים לעבור אליו ממילא. בספטמבר יועברו כל משתמשי השירות באופן אוטומטי לגרסה המעודכנת, בלי להישאל קודם האם הם מוכנים לעשות את זה.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme