עובדי פארק אפל מתכוננים לשינוי – שולחנות עבודה בעמידה

מערכת5 דקות קריאה
עובדי פארק אפל והנוהל החדש
שתף:

אם אתם סקרנים לדעת מה קורה שם במשרדי אפל, במטה החדש והמפואר המוכר גם בשם פארק אפל, אתם לא באמת עומדים לגלות. הסיבה הפשוטה היא שכל מה קורה שם סודי בהחלט. מצד שני, טים קוק חולק מידע מפעם לפעם, ורק לאחרונה הוא סיפר על השינוי המשמעותי הצפוי, לפיו העובדים יקבלו שולחנות עבודה חדשים. הם יהיו גבוהים יותר וכדי לעבוד בצורה נוחה כולם יצטרכו לעמוד.

 

 

טים קוק: "ישיבה היא הסרטן החדש"

מנכ"ל אפל מסביר שהחידוש הצפוי יתבצע בכל הדרגים, ובקרב כל עובדי החברה. הם יוכלו לשבת מפעם לפעם, כמובן, אבל המטרה היא לעודד אותם לעמוד יותר, ולשפר את אורח החיים שלהם. הוא גם מעודד את השותפים שלו לנהגו כמוהו ויש לו הסבר פשוט: "ישיבה היא הסרטן החדש. הרבה עובדים משתמשים בשעון אפל ו-10 דקות לפני שעוד שעה מסתיימת עם נעמדים ומתחילים לזוז. לקח זמן להתרגל לזה אבל השינוי נהדר."

 

פארק אפל ובריאות העובדים
עלות הקמת פארק אפל היא 5 מיליארד דולר – ואין ספק שההנהלה דואגת גם לבריאות העובדים

 

פארק אפל – דואגים לבריאות העובדים

שולחן כתיבה בעמידה הוא עוד מאפיין משמעותי בעיצוב פארק אפל, זה שעלות הבנייה שלו מוערכת ב-5 מיליארד דולר. הקמפוס מלא בעצי פרי וגם הקפיטריה במקום משתמשת בפירות העצים להכנת ארוחות הצהריים והערב. חוץ מזה עומד לרשות העובדים גם חדר כושר גדול ומאובזר, כך שהבריאות שלהם בהחלט נושא מרכזי מבחינת ההנהלה. השולחן החדש צפוי להיות נוח למדי והוא יאפשר לעובדים לשלוט בגובה בהתאם לנוחות האישית שלהם.

 

 

הסיבה להשקעה: גיוס עובדים איכותיים

יש לא מעט סיבות להשקעה המאסיבית של אפל בבניית הקמפוס החדש ובתכנון סביבת עבודה בריאה יותר, אבל אחת הסיבות המרכזיות היא הרצון לגייס עובדים מוכשרים, מפתחים ואנשי היי-טק הרגילים לתנאים גבוהים במיוחד. בשוק שמתחרה גם על עובדים טובים, פארק אפל בהחלט הופך את העבודה בחברה לאטרקציה משמעותית הרבה יותר, והעובדים הטובים ישתכנעו להגיע למקום שדואג להם באמת. אם תשאלו את טים קוק, הוא גם מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית. לטענתו סטיב ג'ובס ראה את מקום העבודה כמקום שבו אנשים עובדים יחד, עם אזורי ישיבה משותפים שבהם עובדים יכולים לשהות יחד גם בלי לתכנן את זה מראש. כך הם מפגינים יצירתיות רבה יותר, יש להם רעיונות נפלאים וחדשניים, והתוצאות מצוינות.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme