13 מפורסמים שמרוויחים הרבה מאוד כסף ממותגי האלכוהול שלהם

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
שתף:

ג'ורג' קלוני, ריאן ריינולדס ודייויד בקהאם – שלושה אנשים שלכאורה אין ביניהם קשר אבל בפועל יש להם דווקא לא מעט במשותף (ולא, לא מדובר בסרטון המשותף של דדפול ודייויד בקהאם). המכנה המשותף הזה הוא שלשלושתם יש מותג אלכוהול שמכניס לחשבון הבנק שלהם לא מעט כסף. רק בשנה שעברה מכר קלוני את מותג הטקילה שלו בעסקה שהכניסה לכיסו כמיליארד דולר, וזה כנראה עוזר לכם להבין למה המפורסמים ממהרים לרכוש בעלות על מותג כזה או אחר. אז הנה 13 המפורסמים המוכרים-מאוד שנהנים מהכנסות מרשימות למדי בזכות המותג שבבעלותם.

 

במקום ה-13: דרו ברימור

השחקנית דרו ברימור משתפת פעולה עם יקבי Carmel Road ויחד עם יצרו את יינות ברימור, כאשר כל בקבוק נמכר במחיר שנע בין 22 ל-28 דולר.

 

במקום ה-12: אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

לפני שבראד ואנג'לינה פירקו את החבילה ועברו לדיוני משמורת על הילדים הם יצרו יחד יין רוזה שזכה בפרסים יוקרתיים למדי. המותג Château Miraval נרכש על ידי הזוג ב-2008, והם שילמו עליו כ-40 מיליון אירו, והם אפילו התחתנו בכרם בפרובנס. בעקבות הגירושין הם גם צפויים למכור אותו, למרות שעד היום נהנו מהכנסות מרשימות, שכן כל בקבוק נמכר ב-26 דולר.

 

בראד ואנג'לינה
היום הם כבר לא ביחד – וגם את המותג המצליח שלהם הם עומדים למכור

 

במקום ה-11: צ'נינג טאטום

הכוכב ההוליוודי הזה בחר דווקא בוודקה, ולא ביין כמו קודמיו. המותג Born and Bred החל להימכר ב-2017 ב-30 דולר לבקבוק, ויש לטאטום הסבר מצוין למהלך שלו: "אני חשפן שהפך לשחקן ואני מניח שזה הולך טוב עם וודקה. שום דבר לא באמת מפתיע אותי."

 

 

במקום ה-10: ג'סטין טימברלייק

מאז 2014 קיים מותג טקילה שמוכר כמותג של ג'סטין טימברלייק. המותג Sauza 901 Tequila נמכר היום ב-37 דולר לבקבוק, ולטענת נשיא החברה לשעבר, ביל ניולנדס, הסיבה לשיתוף הפעולה דווקא לא קשורה לפרסום האדיר של טימברלייק. זה אולי הערך המוסף, אבל לג'סטין יש תשוקה עזה למותג, וזה מה שהוביל לשיתוף הפעולה הפורה.

 

במקום ה-9: ריאן ריינולדס

אם פספסתם את הפרסומת המשעשעת של ריאן ריינולדס עם אחיו התאום והרשע בהחלט כדאי שתשלימו פערים, ואם יש סיבה לתמוך במותג הזה – ההומור שמאפיין את הפרסומות המצוינות הללו הוא סיבה מספיק טובה. Aviation Gin נמכר כ-46 דולר לבקבוק ולטענתו של כוכב דדפול הוא שם פשוט משום שהתאהב במותג בפעם הראשונה שטעם אותו. "זה הג'ין הטוב ביותר בעולם". לפחות זה מה שהוא טוען.

 

 

במקום ה-8: דרייק

מותג הוויסקי Virginia Blake יצא לשוק ב-2016 בעקבות שיתוף פעולה בין דרייק לבין ברנט הוקינג, והוא נמכר היום ב-46 דולר לבקבוק. דרייק והוקינג טוענים שהוויסקי שלהם משלב בין סטייל, אופנה ומוזיקה, ושדרייק לוקח חלק פעיל מאוד בתהליך היצירה.

 

במקום ה-7: פי דידי

הזמר פי דידי הוא הבעלים של מותג הוודקה Ciroc, שנמכר כ-47 דולר לבקבוק. שיתוף הפעולה הזה החל בסוף העשור הקודם ובתוך כמה שנים הפך המותג לאחד משני המותגים היוקרתיים והנמכרים ביותר, שני רק לגריי גוס.

 

 

במקום ה-6: בוב דילן

בוב דילן הוא לא רק זוכה פרס הנובל אלא גם הבעלים של מותג וויסקי שנמכר ב-50 עד 80 דולר לבקבוק. רק אל תנסו לקנות את Heaven's Door Spirits כרגע, כי לפי העדכונים האחרונים לא נותרו בקבוקים במלאי.

 

במקום ה-5: דייויד בקהאם

מותג הוויסקי Haig Club הושק ב-2014, וכיאה לשחקן הכדורגל לא היינו מצפים למיתוג אחר: הוויסקי נחשב ליוקרתי מאוד וגם המחיר שלו בהתאם: 53 דולר לבקבוק, לא פחות.

 

דייויד בקהאם
החיים אחרי הכדורגל כוללים וויסקי ב-53 דולר לבקבוק (Haig Club)

 

במקום ה-4: מרילין מנסון

54 דולר. זה מחירו של בקבוק Absinthe Mansinthe, והעיצוב שלו בהחלט משקף את דמותו של מנסון, אחד הזמרים המוכרים והשערורייתיים ביותר שיש. ב-2008 המותג הזה גם זכה במדליית זהב בתחרות בסן פרנסיסקו, והלקוחות בהחלט אוהבים אותו.

 

במקום ה-3: קייל מקלכלן

לא מאוד מפתיע לגלות שלשחקן המפורסם יש מותג יין שכן מדובר בשחקן שמוכר היטב בזכות הטעם היוקרתי והמשובח שלו ביינות. ב-2005 הוא השיק קברנה סוביניון תחת המותג Pursued By Bear, שנמכר ב-60 דולר לבקבוק.

 

קייל מקלכלן
קייל מקלכלן חובב יין מוכר – ועכשיו הוא גם מוכר יין

 

במקום ה-2: ג'ורג' קלוני

טקילה Casamigos נמכרת היום ב-68 דולר לבקבוק, וג'ורג' קלוני בהחלט קוצר את הפירות. הרעיון לפיתוח הטקילה הגיע כשקלוני וחברו הטוב רנדי גרבר נפשו בקאבו (מקסיקו), והרעיון הזה הכניס לשניהם הרבה מאוד כסף. בשנה שעברה המותג נמכר במיליארד דולר והשחקן צפוי להישאר פעיל בחברה גם לאחר מכירתה.

 

במקום הראשון: ג'יי זי

במקום הראשון נמצא מותג השמפניה של הזמר ג'יי זי, ואתם יכולים להיות בטוח שמדובר במותג יקר מאוד. 296 דולר לבקבוק, ולא, לא מדובר בשגיאת כתיב (או בצריכת אלכוהול מופרזת). השמפניה הצרפתית נקראת Armand de Brignac, או "אס עלה" (כן, כמו הקלף).

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme