פלויד מייוות'ר רכש שעון יהלומים ב-18 מיליון דולר והוא נהנה להשוויץ

מורן בלסר5 דקות קריאה
שעון המיליארדר של פלויד מייוות'ר
שתף:

במשך שני עשורים הוא שלט בזירה לחלוטין, וגם מאז שפרש פלויד מייוות'ר ממשיך להראות מי המלך האמיתי. הוא צבר לעצמו הון מרשים מאוד לאורך השנים, גם כשהיה מתאגרף פעיל וגם אחרי הפרישה, ולפי ההערכות של פורבס הוא קיבל לא פחות ממיליארד דולר בתחרויות שבהן השתתף. הנתון הזה עשוי להסביר לנו מה עורר בו את ההשראה לבצע רכישה משונה למדי – שעון שתג המחיר שלו הוא 18 מיליון דולר. עם זהב לבן ויהלומים במשקל 260 קאראט זה לא מאוד מפתיע, וגם השם הייחודי שקיבל השעון לא מפתיע: המיליארדר.

 

 

השעון המפואר ותג המחיר הבלתי-נתפס

כיאה לאדם שנהנה מאוד מהחיים הטובים וגם אוהב להשוויץ באורח החיים הראוותני שלו, פלויד מייוות'ר שמח לחלוק באינסטגרם סרטון שבו הוא מציג את הרכש החדש שלו. הוא גם הוסיף והסביר: "זה השעון החדש שלי, הוא נקרא 'שעון המיליארדר'. אם אתם לא מכירים את זה חפשו בגוגל 'שעון המיליארדר'. תג המחיר שלו 18 מיליון דולר".

 

 

פלויד מייוות'ר והרכישות הגדולות ביותר

השעון היקר והחדש שלו מייוות'ר הוא אולי מסקרן כשלעצמו אבל אם נודה באמת, הוא לא אמור להפיל אף אחד מהרגליים. המתאגרף המפורסם ביצע לא מעט רכישות גדולות לאורך השנים: יש לו כמה וכמה מטוסים פרטיים, שף שמכין עבורו ארוחות גורמה מפנקות, והוא עדיין חולם לקנות קבוצת NBA. הוא קיבל גם לא מעט הצעות לחזור לזירה, ואפילו בסכומים מופרכים, אבל לפחות בשלב הזה הוא מעדיף להתמקד בהקמת אימפריית נדל"ן משלו. בימים אלה כבר קורם הפרויקט שלו עור וגידים, וגורד שחקים חדש נמצא בשלבי בנייה במנהטן. אז הוא מבזבז אולי לא מעט, אבל נראה שהוא ממשיך לייצר כסף, כך שיש כאן איזון כלשהו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme