לעשות כסף מהבית: 5 שיטות קידום פשוטות לפרילנסרים

מורן בלסר5 דקות קריאה
מהלכי קידום בעסק הקטן
שתף:

פרילנסרים נהנים מחופש פעולה, ללא ספק, אבל הם גם מתמודדים עם אתגרים לא מאוד פשוטים. בראש הרשימה הזו נמצא הצורך התמידי ביצירת מקור הכנסה שוטף, ובהחלט קשה לעבור את החודש בלי לדעת מה יקרה בחודש הבא וכמה משכורת תיכנס לחשבון הבנק. כדי להבטיח הכנסות רציפות נדרשת השקעה לא מבוטלת בקידום העסק אבל הבשורה הטובה היא שבעידן האינטרנט מדובר במשימה קצת יותר פשוטה. איך עושים את זה? הנה 5 שיטות קידום פשוטות שתוכלו להתחיל ליישם כבר עכשיו.

 

1 – התחילו לנהל בלוג משלכם

ניהול בלוג הוא צעד חשוב מאוד וחלק בלתי נפרד מהקידום שלכם, בעיקר משום שזוהי פלטפורמה נהדרת לספר ללקוחות הפוטנציאלים מי אתם. למעשה יש לבלוג שני תפקידים מרכזיים: מצד אחד תוכלו לספק טיפים ורעיונות מדליקים, מה שיגרום לקוראים להבין שאתם אנשי מקצוע שיודעים בדיוק על מה הם מדברים ואת השירות שלכם ממש כדאי להם לרכוש. מצד שני תוכלו גם לספר על הניסיון שלכם, ליצור טופס ליצירת קשר ובאופן כללי להגביר את החשיפה למותג שלכם.

 

קידום העסק עם בלוג
ניהול בלוג מאפשר לכם לבסס מעמד של מומחה ולהגדיל חשיפה – שיטת קידום חשובה מאוד

 

2 – שיווק באמצעות המייל פשוט עובד

אם אתם עדיין לא עושים את זה הגיע הזמן שתכירו את הפלטפורמות השונים למשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם. שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא עדיין אמצעי שיווק אפקטיבי מאוד והוא מביא לתוצאות נהדרות. עומדים לרשותכם גם כמה וכמה אתרים שמאפשרים לכם לבנות פורמט קבוע למשלוח מיילים מעוצבים ומרשימים מאוד. הנה כמה דוגמאות לאתרים כאלה: אקטיב טרייל | MailChimp | רב-מסר

 

 

3 – קידום באמצעות המדיה החברתית

סביר להניח שיש לכם חשבון בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם, ואולי אפילו בכולם (או בחלקם). כל הכלים האלה מאפשרים לכם לעשות הרבה יותר מאשר לשתף תמונה של הכלב או של האחיינים, ואם תשתמשו ברשתות החברתיות נכון תשיגו לא מעט לקוחות חדשים. זה הזמן להתחיל לנהל את התוכן שלכם בצורה חכמה יותר, להקים דף עסקי בפייסבוק ולגלות את עקרונות הקידום הממומן.

 

קידום ברשתות החברתיות
קידום אורגני וממומן ברשתות החברתיות גם הוא חיוני לבניית המותג שלכם

 

4 – מצאו פלטפורמות לאיתור לקוחות

יש היום כמה וכמה פלטפורמות שיכולות לעזור לכם להגיע ללקוחות חדשים ולהגיש הצעות מחיר לפרויקטים. בין אם אתם מציעים שירותי כתיבה ועריכה, עיצוב גרפי, בניית אתרים או שירותי אדמיניסטרציה תוכלו למצוא את האתרים שמתאימים לכם. אתר Xplace הוא דוגמה אחת, Fiverr הוא דוגמה נוספת ויש עוד שלל חלופות אונליין, כמובן.

 

 

5 – אי אפשר בלי אתר אינטרנט

אם אין לכם עדיין אתר אינטרנט זה בדיוק הזמן להשקיע בו את הזמן ואת האנרגיות, ובעיקר כדאי להשקיע את הזמן בתכנון ה-SEO שלכם. אם אתם עדיין לא מכירים את המושג הזה רצוי ללמוד אותו לעומק, שכן SEO – אופטימיזציה לקידום במנועי החיפוש – הוא כלי משמעותי מאוד בשיווק המותג שלכם. התאימו את האתר שלכם לגלישה ממסכים שונים, השקיעו ביצירת תוכן המבוסס על מילות חיפוש רלוונטיות, התחילו לייצר שיתופי פעולה עם אתרים בתחומים אחרים שיקשרו אל האתר שלכם ותגלו שבתוך זמן קצר האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, כך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו למצוא אתכם, ואפילו די בקלות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme