אפל מקצרת זמנים: הכירו את המטען המהיר לאייפון

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו את המטען המהיר של אפל
שתף:

חברת אפל השקיעה בשנה האחרונה מאמצים לא מבוטלים בתכנון מטען חדש למכשיר האייפון שלה, ונראה שבקרוב נרגיש את ההשקעה הזו היטב. רק בשנה שעברה היא הציגה בגאווה את המטען האלחוטי, ומשתמשי אייפון 8, 8 פלוס וכמובן אייפון X כבר נהנים מהטעינה הנוחה הזו. עכשיו היא מתכננת להשיק מטען מהיר יותר. המטען המהיר יצורף למכשירי אייפון והוא יחסוך זמן ואנרגיה באופן משמעותי מאוד, והגיוני להניח שנשמע פרטים נוספים (ורשמיים) באירוע הבא של החברה.

 

המטען המהיר או האלחוטי?
המטען המהיר מצטרף למוצרים קיימים של אפל – בהם גם המטען האלחוטי

 

הפוקוס של אפל ב-2018: המטען המהיר

האמת היא שהבשורה על המטען המהיר לא ממש חדשה, לפחות ברמת הרעיון. מוקדם יותר השנה החלו לצוץ שמועות לפיהן חברת אפל עובדת על המטען המהיר שלה ומתכננת להוציא אותו למכירה. כשהמוצר יצא לשוק הוא יצא בהיקף מוגבל וכפריט נפרד, מה שאומר שגם אם רכשתם אייפון X תצטרכו לרכוש את המטען בנפרד. עכשיו התמונה עומדת להשתנות ובקרוב הוא יצורף למכשירים הקיימים. היתרון בשילוב המוצר יחד עם מכשירי האייפון הוא יתרון ברור: רכישת אייפון עם פתרון טעינה מהיר יותר היא רכישה אפקטיבית יותר, מה שמעניק יותר ערך ללקוח. חוץ מזה, גלקסי 9S וגם One Plus 6 כבר כוללים מטענים מהירים למדי.

 

 

עדכונים בגזרת אייפון 9

על פי התמונות העדכניות שכבר צצו ברחבי הרשת, מכשיר אייפון 9 ייצא במהלך השנה לשוק ואפשר לתאר אותו בפשטות כמכשיר צבעוני למדי. אם התרגלתם לשחור וללבן (וגם לכסוף ולזהב) המכשירים החדשים מגיעים באדום, כחול ואפילו כתום. לפי השמועות המכשיר החדש יכלול מצלמה אחת והוא אמור להיכנס לסל המוצרים של החברה כמוצר במחיר נגיש יותר. המפרט הטכני שלו ייראה בהתאם, אבל סביר להניח שעם המכשיר הזה נקבל גם את המטען המהיר והמיוחל, זה שרבים חיכו לו – וגם תהו מדוע הוא מתעכב מלכתחילה. עכשיו רק נותר לתכנן מטען אלחוטי ומהיר גם למכשירי AirPower.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme