הקץ לחיפושי החניה: קורקינט חשמלי להשכרה יעלה לכם שקל לשעה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סעו לשלום - קורקינט חשמלי שמזמינים בקלות
שתף:

בעולם זה כבר טרנד מוכר, שהולך ומתפשט במהירות – ועכשיו זה מגיע לארץ. קבלו את הדרך הכי מדליקה להתנייד ברחבי העיר – קורקינט חשמלי שתוכלו לשכור לפי שעה. אפליקציה נוחה וידידותית תראה לכם בכל עת היכן ממוקם הקורקינט הקרוב להשכרה, לאן להחזיר אותו בתום השימוש, ואפילו תאפשר הגבלת שטח השימוש בקורקינט אם תבחרו בכך. הכל על המיזם החדש של חברת הקורקינטים אינוקים בתל אביב – לפניכם.

תשכחו מדיווש מתיש באופני "תל אופן" – הלהיט הבא של התחבורה השיתופית בתל אביב

בערים הגדולות של ארה"ב ואירופה זו כבר מציאות בשטח – רשת של קורקינטים חשמליים מאפשרת ללקוחותיה "לחטוף" קורקינט, להשתמש בו במחיר שעתי נמוך במיוחד, ולהשאיר אותו ברחבי העיר לשימוש הלקוח הבא. החברה המפעילה את המיזם נקראת חברת אינוקום – מהמובילות במכירת קורקינטים חשמליים בישראל כיום. הקורקינט החשמלי של אינוקים הוא כלי רכב נוח לשימוש, המאפשר נסיעה במהירות של עד 25 קמ"ש במנוע חזק במיוחד (המאפשר נסיעה נוחה גם בעליות) וסוללה שמספיקה לזמן ארוך. הקורקינטים שיעמדו לשירת קהל המשתמשים צפויים להיות רכבים קלי משקל במיוחד, עם יכולת נשיאה של עד 130 ק"ג.

 

הפתרון התחבורתי השיתופי המוצע על ידי חברת אינוקים כאמור כבר מיושם בהצלחה בערים גדולות אחרות בעולם, כמו סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, והוא מתוכנן לכלול פיזור של כאלף קורקינטים חשמליים ברחבי העיר תל אביב, בשיתוף פעולה עם כחמש מאות עסקים קטנים אשר יהוו מוקד השכרה והחזרה של הרכבים ברחבי העיר. המיזם נמצא כעת בשלבי איתור עסקים קטנים עבור אותו שיתוף פעולה. אגב, בתי העסק הם אלה שיבצעו טעינה חשמלית לרכבים, והם יקבלו תשלום עבור פעילותם במיזם. בערים אחרות ברחבי העולם, מודל הפעילות מאפשר השארת הקורקינט בכל מקום ברחבי העיר, דבר שכמובן יוצר התנגדות לפעילות בשל אי הסדר שהשארת כלי הרכב יוצרת. שיתוף הפעולה עם בתי העסק נועד למצוא פתרון לעניין זה.

 

מחברת אינוקים מספרים על כוונתם להרחיב את פעילות המיזם מבין גבולות העיר תל אביב אל ערים נוספות המתאפיינות בקהל צעיר הנדרש לאמצעי תחבורה מהיר, נוח ופשוט – כמו באר שבע, חיפה, וערים גדולות נוספות בארץ. המיזם החדש מעורר עניין רב בקרב משקיעים, ובעוד כ-90% מן הרשת היא בבעלותו של איש העסקים כפיר בן שושן, אנשי עסקים רבים הביעו עניין בהשקעה בו, כנראה בשל ההצלחה המסחררת של מיזמים דומים בעולם, חברות כמו Spin, Bird או LimeBike  אשר שוויים מוערך בכמיליארד דולרים.

 

 

הזמנת קורקינט חשמלי באמצעות אפליקציה חכמה

מיזם השכרת הקורקינטים של אינוקים צפוי לפעול באמצעות אפליקציה חכמה, אשר בפיתוחה הושקעו כחמישה מיליוני שקלים. האפליקציה מאפשרת למשתמשים רשומים (בעלי פרטי כרטיס אשראי או אפשרויות תשלום מובנות בהרשמה) להפעיל את הקורקינט שלהם באמצעות הצמדת האפליקציה אל כלי הרכב. האפליקציה תנהל את השימוש בקורקינט, תעקוב אחר מיקום הרכב ותאפשר איתור מיקום להשבתו עם תום השימוש. במקרה של השכרת קורקינט בקטינים, למשל, ניתן יהיה להקים משתמש מוגבל במערכת, שבשימוש בו תתקבל התראה במספר הטלפון המפקח כאשר הקורקינט החשמלי יוצא מן הטווח המוגדר לו לשימוש, זמן ההשכרה נמשך יותר מזה שנקבע, ועוד.

 

מזמינים קורקינט חשמלי באפליקציה
באמצעות אפליקציה חכמה אפשר להזמין קורקינט חשמלי מכל מקום ובכל שעה

 

כמה זה יעלה לנו?

כאמור, השכרת קורקינט חשמלי תבוצע דרך אפליקציה שתנהל את פרטי המשתמש וזמני ההשכרה של קורקינטים, כאשר בתל אביב צפויים לחכות לכם כאלף קורקינטים אותם תוכלו לאסוף ולהחזיר מרחבי העיר, בעיקר עסקים קטנים שישתפו פעולה עם המיזם ויאפשרו הטענת הרכבים בין השכרות. העלות הצפויה להשכרת קורקינט לשעה היא כ-75 אגורות, כאשר חלק מרווחי ההשכרה ייועדו לתגמול בתי העסק עבור כל הטענה של קורקינט, לצד היתרון שבתנועה שתגיע לבתי העסק עם השכרת כלי הרכב. בחישוב מהיר, בחודש של שלושים ימים, אם תשכירו את הקורקינט שלכם לשעתיים בכל יום, תשלמו בסוף החודש כ-45 ש"ח בסה"כ עבור ההשכרה. בלי לחפש חניה, בלי עלויות נוספות כמו ביטוח רכב, דלק ותשלום אלטרנטיבי עבור ירידת הערך, ואפילו בלי שתצטרכו לדווש כל הדרך ולהגיע מיוזעים ליעדכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme