מריל סטריפ ובראד פיט עומדים להפסיד מיליוני דולרים

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
המחאה של מריל סטריפ וג'ורג' קלוני
שתף:

אם במקרה פספסתם את מה שקרה בהוליווד בשנה האחרונה, ובעולם בכלל, אתם כנראה לא ממש מכירים את הארווי ויינשטיין. המפיק הגדול, זה שעומד מאחורי כמה משוברי הקופות הגדולים ביותר (כמו "ספרות זולה" או "שייקספיר מאוהב"), הואשם בתקיפה מינית ובהטרדת עשרות נשים, בהן גם כמה כוכבות ענקיות. בחודש מאי גם הוגש נגדו כתב אישום בניו יורק, והוא הצטרף לכתבי אישום נוספים ולהאשמות מצד שחקנית כמו גווינת' פאלטרו ואנג'לינה ג'ולי. אלא שהצרות שלו לא קשורות רק בהאשמות החמורות נגדו, במעצר המתוקשר וגם לא בגל החשיפות שהגיע לאחר שנחשפה הפרשה המטרידה. חברת ההפקות שלו התמודדה בעקבות השערורייה הזו מול הפסדים כלכליים גדולים מאוד והנושים הגיעו להסכם שיבטיח את מכירת החברה בסכום משוער של כ-289 מיליון דולר. הבעיה? מריל סטריפ, בראד פיט וגם קוונטין טרנטינו – כולם ממש לא מרוצים מזה, והם גם לא מתכוונים לשתוק.

 

הקשר בין מריל סטריפ לשערורייה של הארווי ויינשטיין
המעצר של הארווי ויינשטיין הוא לא הדבר היחיד שמטריד אותו בימים אלה

 

מריל סטריפ וג'ורג' קלוני מתנגדים למכירה

בשבוע שעבר שילבו כמה כוכבים הוליוודיים ידיים והחליטו להשמיע את קולם. מריל סטריפ, ג'ייק ג'ילנהול, ווס קרייבן, וגם ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני, כולם חתמו יחד על מסמך רשמי שהוגש לבית המשפט. על פי המכתב, הכוכבים מתנגדים בתוקף למכירת החברה בכפוף לפרק 11 בחוק פשיטות הרגל. בעוד שחקנים כמו רוברט דה-נירו ורייצ'ל מקאדמס הצטרפו אל המהלך, קוונטין טרנטינו בחר להגיש התנגדות באופן אישי, בנפרד מחבריו לתעשייה.

 

 

קוונטין טרנטינו מחכה לכסף

התנגדות הכוכבים למכירת החברה של וויינשטיין נובעת משיקול אחד בלבד: כסף. בשורה התחתונה, העסקה הגדולה הזו ממש לא כוללת שום התייחסות לתגמולים שהשחקנים טרם קיבלו. גם הצעות הפשרה השונות לא ממש מעודדות אותם. קוונטין טרנטינו עדיין מחכה ל-4.3 מיליון דולר שהחברה חייבת לו, ואילו בראד פיט ומריל סטריפ מחכים לסכומים גדולים עוד יותר. גם אם אפשר להניח שהסכומים האלה הם בגדר "דמי כיס" לכוכבים שמקבלים עשרות מיליוני דולר לכל סרט בהשתתפותם, אין ספק שמדובר בסכומים לא מבוטלים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme