התחרות על תאילנד מתחממת והמחירים צוללים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
תאילנד תעלה לכם פחות מאי פעם
שתף:

רפורמת השמיים הפתוחים הביאה ל"עלייה" של מספר רב של חברות תעופה, המציעות מגוון עצום של טיסות במחירים ובתנאם משתנים – לאירופה. כעת, כמעט עשר לאחר כניסת הרפורמה לתוקפה, וכחמש שנים לאחר תחילת טרנד ה"לואו קוסט" בטיסות מישראל – אולי קצת נמאס לנו מאותם יעדים באירופה. השוק מתרחב, ועימו שפע של הצעות לכרטיסי טיסה למיקומים נוספים – אחד האהובים שבהם הא תאילנד. אם רציתם להגיע מישראל לתאילנד, עד לא מזמן היתה בפניכם רק אפשרות אחת לטיסה ישירה – והיא הטיסות של אל על. העלות לטיסה של אל על, הנמשכת בין 11 ל – 14 שעות, נעה בין 600 ל – 950 דולרים לכיוון, ומדובר בטיסה נוחה יחסית, ללא עצירות ביניים. לאחרונה (יולי 2018) פתחה גם החברה הישראלית ארקיע קו לטיסות לתאילנד, במחירים של בין 700 ל – 950 דולרים לטיסת הלוך חזור – כלומר, ניתן להשיג בארקיע כרטיסי טיסה לבנגקוק, תאילנד, בחצי מהמחיר לאותו היעד בחברת אל על.

 

 

תאילנד – מהיעדים הפופולאריים לטיסות מישראל

במהלך שנת 2018, טסו עד כה כ-80,000 ישראלים לתאילנד. הטסים לתאילנד הם בחלקם צעירים אחרי צבא שמתחילים את ה-טיול שלהם, לעיתם קרובות מבלי להצטייד כלל בכרטיס חזור- ובחלקם תיירים ומשפחות המחפשים יעד אטרקטיבי לטיול של בין שבועיים לחודש. ביחס לשנת 2017, מדובר בעלייה דרמטית של טיסות מישראל לתאילנד, ועל פי התחזיות, בשנת 2019 יטוסו עד 20% יותר ישראליים, ליעד האקזוטי במזרח הרחוק. ההנחה היא, שבמהלך שנת 2019 יטוסו לא פחות מ-200,000 ישראלים לתאילנד. שיעור הישראלים הטסים לתאילנד – הוא מהגבוהים בעולם כולו.

 

תאילנד במחירים טובים
ארקיע מצטרפת לקווי הישירים מישראל המאפשרים טיסה לבנגקוק, תאילנד, עם שלוש טיסות שבועות במהלך הקיץ, ועם מחירים תחרותיים אל מול המתחרה הבודדת בשוק המקומי, היא אל על

 

כמה עולה לטוס לתאילנד?

כאמור, בישראל ניתן היה למצוא טיסות ישירות לבנגקוק רק בחברת התעופה הגדולה בארץ – הא כמובן אל על. כמקובל בשנים האחרונות, ניתן לאתר גם חבילות טיסה עם עצירות, לעיתים בשימוש ביותר מחברת תעופה אחת, במחירים נמוכים יותר. כל תייר ישראלי ששם פעמיו לתאילנד, יכול למצוא חבילת תעופה שתתאים לו. לדוגמה, הטיסות באל על ובארקיע, המוצעות במחירים דומים, כוללות במחיר מזוודה ושתי ארוחות במהלך טיסה של כ – 12 שעות. מדובר בשני המקרים בטיסות ישירות, אולם חשוב לדעת כי יש הבדלים של עד 30% במחירי הכרטיסים במועדים שונים, ועל כן חשוב לבחור מועד לטיסה שלכם בקפידה ולהשוות בין האלטרנטיבות כדי למצוא את כרטיס הטיסה הזול ביותר.

 

הופתענו לגלות, שגם באתר SkyScanner, המאפשר שילוב של טיסות מחברות תעופה שונות לאיתור החבילה המשתלמת והמתאימה לכם במיוחד – לא תמצאו טיסות זולות משמעותית מאלה הישירות המוצעות על ידי שתי החברות הישראליות – הטיסה הזולה ביותר שמצאנו לתאילנד במהלך הקיץ, היא טיסה בחברת אארולופט, בטיסה הלוך של 15 שעות (עם עצירה של כשעתיים בעיר שרמטייבו, רוסיה), ובטיסה חזור של מעל 29 שעות (עם עצירה של כ – 15 שעות באותה עיר ברוסיה). כל זה – בעלות של כמעט 900 דולרים. חבילת הטיסה הזולה ביותר שאינה בחודשי הקיץ, נמצאה בחברת התעופה "אוזבקיסטן איירווייז", בין התאריכים 1.11 עד 28.11, בעלות של 590 דולרים הלך וחזור. באותם התאריכים בדיוק, מחירי כרטיסי הטיסה באל על – 818 דולרים, ובארקיע, בסביבות 800 דולרים (התאריכים לנובמבר עוד לא פורסמו באתר ארקיע).

 

 

ההתפתחות של ארקיע והוזלת עלויות הטיסות הישירות בארץ

 לא לכולם נוח לטוס בטיסות עם עצירה של שעות בנמלי תעופה שבהם אתם לא מאורגנים להעביר זמן איכות כחלק מהחופשה. לא לכולם גם מתאים לשלם תעריף יקר עבור טיסה ישירה. החדשות הטובות מגיעות מחברת התעופה השנייה בגודלה בישראל, שרכשה לאחרונה מטוסים חדשים מקטגוריית ה – AirBus, המיועדים לטיסות למרחקים ארוכים, ומתעתדת להציע טיסות ישירות מישראל למגוון יעדים מרוחקים בעולם, ובמחירים נמוכים שיעודדו יותר תחרות בחברות התעופה המקומיות. היום, מציעה חברת התעופה ארקיע טיסות לאירופה (איטליה, הולנד, יוון, אנגליה, קרואטיה, אירלנד, ועוד), ולתאילנד בלבד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme