זה יעד החופשה החדש (והמפתיע) שהישראלים נוהרים אליו

עומר גלעדי5 דקות קריאה
יעד החופשה המוצלח והמפתיע הוא דווקא בקרואטיה
שתף:

מאז רפורמת השמיים הפתוחים בשנת 2006, בכל שנה אנחנו רואים מספר הולך ועולה של תיירים בחודשי הקיץ (ובכלל) בנתב"ג. השנה, צפויים לעבור בנתב"ג סה"כ בחודשים יולי אוגוסט מעל ארבעה מיליון ישראלים – ועוד לא הרבה פחות מזה, יהיה מספר התיירים שיגיעו לישראל. התיירים הישראלים, שכיום נוסעים בממוצע פעמיים שלוש בשנה לחו"ל, מחפשים בכל פעם יעד חדש, שיפתיע וירגש, אם אפשר בטיסה לא ארוכה ובמחירי לואו קוסט. העולם לא משתנה, אולם בכל זאת, יעדים חדשים מוצעים לתיירים הישראלים, בעיקר בשל טיסות נוחות וריבוי אפשרויות לטיול שקט, רומנטי, משפחתי או צעיר ופרוע. מבין כלל האפשרויות לטיסות בשנת 2018, בחרנו את יעד החופשה שדווקא נראה שלא היה פופולארי – או אפילו עדיין לא התגלה על ידי התיירים הישראלים עד לשנים האחרונות – הריביירה הקרואטית. במרחק של כשלוש שעות טיסה, עם אפשרויות לואו קוסט למכביר כמו גם אפשרויות לטיסה ישירה – תמצאו שם את כל מה שהתיירים הישראלים מחפשים בחופשה המושלמת שלהם. מה מחכה לכם בריביירה הקרואטית וכמה תעלה לכם חופשה שם? זאת ועוד, לפניכם.

 

הריביירה הקרוטאית - יעד החופשה הלוהט
מהיעדים הלא מוכרים לתיירות מישראל השנה, הריביירה הקרואטית דווקא מציעה טיול משופע בכל טוב, במחירים מצחיקים

 

יעד החופשה הלוהט: הריביירה הקרואטית

השינויים בהרגלי הנופש שלנו, הישראלים, הביאו לשפע של היצע גם ביעדי הטיסות מישראל. אם לא אכפת לכם לוותר על הנוחות של טיסה ישירה, תמצאו טיסה מכל מקום לכל מקום – לעיתים אף בעצירות ביניים מעניינות במיוחד. מחירי הטיסות יורדים והאפשרות לטוס לואו קוסט, עם כריך מהבית וקפה (במחירים מופקעים), הופכים את הבילוי בחו"ל מתאים לכל כיס. כך, תוכלו לטוס כעת בלואו קוסט אפילו לסין, תמצאו טיסות ליחיד לפריס בירת הרומנטיקה של העולם בפחות מ – 40 יורו לכיוון, ותוכלו בקלות ובשימוש בכלים אוטומטיים למצוא טיסות זולות מכל מקום לכל מקום בשילוב של מספר חברות תעופה. אבל דווקא עבור אלו המחפשים טיסה קצרה ונוחה, אל יעד החופשה שבו תיתקלו בפחות סינים עם מקל סלפי או ישראלים קולניים ברחובות או במלון – הריביירה הקרואטית היא אפשרות שהיא לא פחות ממושלמת.

 

הריביירה הקרואטית היא רצועת החוף המזרחית של קרואטיה, על הים האדריאטי, שמצדו השני חופי איטליה. בחבל דלמטיה, אזור הריביירה, העיר המרכזית היא זדאר ובה תמצאו מוקדי שופינג, מסעדות גורמה, מלונות פאר ואטרקציות נפלאות לטיולים עירוניים – אבל בזה לא תם קסמה של הריביירה. חופים קסומים בעלי חול ים זהוב ומים תכולים, המציעים מסיבות פרועות לצעירים שבינינו, רגעים שלווים או רומנטיים למחפשי השקט, ושפע של אטרקציות בשיט ובצלילה לחובבי האקסטרים, תמצאו לכל אורך רצועת הריביירה, ובנוסף לאלה, הריביירה הקרואטית משופעת גם בשמורות טבע עוצרות נשימה, כמו הפארק הלאומי קרקא על עשרות מפלי המים שלו, הפארק הלאומי קורנאטי שיש לשוט אליו וניתן לשנרקל בסביבותיו עוצרי הנשימה, או שמורת פליטביצה, כשעתיים מערבה מרצועת החוף של קרואטיה – המציעה אגמים בתורקיז שלא רואים בכל יום, והוכרה זה לא מכבר כאחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. דרך אגב, מזג האוויר בריביירה הקרואטית הוא דומה לזה שלנו.

 

 

איך מגיעים לריביירה הקרואטית?

ככלל, המחירים בריביירה הקרואטית מתאימים למזרח אירופה, כך שהחופשה בדרך כלל היא בעלות נמוכה עד בינונית. טיסה לריביירה הקרואטית נוחתת בעיר זאדאר שבצפון הריביירה, הנה כמה מאפשרויות הטיסה שלכם לזאדאר בחודשים הקרובים:

 

הכי זול: חברת הלואו קוסט רייאן אייר מציעה טיסות הלוך ושוב לזאדאר, באמצע אוגוסט, בעלות של 430$. הטיסות כוללות שתי עצירות והן יימשכו מעל 12 שעות, ברוטו כמובן.

 

בחברת התעופה לופטהנזה, תוכלו למצוא טיסות לזאדאר במחירים של החל מ – 350 דולרים לכיוון, בטיסה שתארך 11 שעות בהלוך וכתשע וחצי שעות בחזור, בשילוב עצירה אחת בפרנקפורט

 

במסגרת רכישת חבילת נופש, תוכלו לרכוש חופשה בריביירה הכוללת טיסה, מקום לינה איכותי, העברות ואירוח על בסיס חצי פנסיון, הכולל טיסה ישירה של כשלוש וחצי שעות, בעלות לנוסע של כ – 540 יורו (בחבילה לשני מבוגרים ושני ילדים). מומלץ לבחון אפשרות להשכרת רכב, שתקנה לכם את החופש לבחור את יעדי הטיול שלכם בכל יום, כולל מבחר מהחופים היפים, שמורות הטבע והטיולים בערים ובכפרים המקומיים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme