לחלום בגדול – במה נעבוד עד שנצליח ואיך נדע שזה לא הורס לנו את החיים?

ליהי גיאת5 דקות קריאה
במה תעבדו עד שתגיע ההצלחה הגדולה?
שתף:

על כל שחקן מפורסם שמצליח, תמצאו כמה מאות שעדיין ממלצרים בגילם המופלג ולא מרפים מהחלום להתגלות, להתפרסם ולהיות מאושרים, בסדר הזה בדיוק. לעיתים זה אפילו עצוב יותר – למשל בתכניות ריאליטי, כשרואים מתמודדים בני ארבעים פלוס שעובדים במקצוע כמו נהג מונית, ומספרים שכל חייהם ניסו להצליח כשחקנים, ולכן לא פיתחו קריירה אמיתית ומניבה בתחום אחר. מתי עבודה זמנית שנעשית בדרך לאושר האמיתי בדמות הגשמת קריירה במקצוע שבאמת רצינו הופכת להיות מכשול בדרכנו להצלחה בכל מקצוע אחר – ומתי זה לגמרי רלוונטי?

 

 

חפשו עבודה זמנית שמתכתבת עם החלום שלכם

אחד הדברים שלא נכון לעשות זה לעבוד בעבודה זמנית שאיננה קשורה בשום אופן לחלום שאותו אתם מנסים להגשים. לפעמים עבודה כזו מונעת מכם לצאת בזמן לאודישנים או לכל אירוע אחר שיכול לקדם אתכם, ובפעמים אחרות, היא כל כך מכניסה אתכם לדיכאון, שאתם כבר לא יכולים באמת להשקיע זמן ואנרגיות בהגשמת החלום שלכם, יהיה אשר יהיה. מצד שני, אתם הרי זקוקים לכסף ולא יכולים באמת לשבת בבית ולחכות לטלפונים. אז מה תעשו? נסו לחפש עבודה שקשורה איכשהו לסוג החלום שלכם. למשל, אם אתם רוצים להצליח בתחום המוזיקה, חפשו עבודה באולפן הפקות או בחברת תקליטים, אפילו בתפקיד זוטר מאד. אם אתם חולמים על קריירה במשרד פרסום אבל לא מתקבלים לתפקיד של קופירייטר או תקציבאי, נסו להשתלב בדרך אחרת. אם אתם רוצים להיות שחקנים מפורסמים, נסו להשתלב במשרד אמרגנות, משרד הפקות, אולפנים שונים וכדומה. כך תצרו קשרים אישיים טובים, תהיו מקורבים למוקד העסקי, תדעו ראשונים איפה מחפשים הפקה כזו או אחרת, ותוכלו גם להציג חומרים שלכם.

 

עבודה זמנית היא לא קבועה
עבודה זמנית צריכה להישאר כזה – הגדירו תאריך יעד כדי שלא תהפוך לקבועה

 

תחמו תאריך סיום לעבודה הזמנית – הקציבו גבול של זמן וכסף לשאיפות שלכם

 ללא ספק זהו תחום שפחות מדברים עליו, כי הבון טון הוא לעודד אנשים תמיד להגשים את כל חלומותיהם, בכל גיל ובכל מצב. האמת היא, שלפעמים אדם צריך לדעת שדי. הוא ניסה מספיק, הוא הקריב מספיק, ואולי זה לא יקרה כמו שהוא חושב ומקווה. הקציבו לכם זמן שאחריו אתם תחפשו עבודה אמיתית, אולי גם תלמדו מקצוע אחר. אם אתם בני עשרים וחמש, החליטו שעד גיל עשרים ותשע למשל אתם תעבדו בעבודה זמנית, אבל אם כלום לא יקרה או יראה סימני תזוזה לכיוון הרצוי לכם – תעשו קאט, ותלמדו מקצוע אחר. ההחלטה למשוך שנים בעבודה זמנית תעכב אתכם. אתם תמצאו את עצמכם בלי מקצוע, בלי הכנסה ראויה, בלי פנסיה מספקת ובלי ביטחון תעסוקתי בגיל שבו כבר הייתם צריכים להיות מסודרים כלכלית. נסו לפתוח את הראש, ולבדוק אופציות לתעסוקה שלא הייתם חושבים עליהם קודם. למשל, לקחת קורס מחשבים. אתם יכולים להפתיע את עצמכם וליהנות מהמקצוע החדש, ובטוח שתיהנו מהעובדה שיש לכם סוף סוף מקצוע מסודר ויציב.

 

 

אל תתמכרו לזמניות

לפעמים עבודה זמנית גורמת להתמכר לכל מה שזמני בחיים, וכך אנו מוצאים את עצמנו לא משקיעים בכלום את זמננו ומרצנו. לא ביחסים בין אישיים, לא בעבודה (למרות זמניותה), לא במשפחה או בביסוס עצמי. זהו משהו שכדאי לכם לשים לב אליו, כדי שלא תהפכו לאנשים שלא מסוגלים לקחת שום דבר ברצינות ובאחריות – כי אחרת תפסידו את הפריצה הגדולה שלכם כשהיא סוף סוף תגיע.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme