שעון חכם יכול לעלות יותר משכר הדירה השנתי שלכם

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
שעון חכם יוקרתי ומפואר - של לואי ויטון או ארמני?
שתף:

כשאנחנו חושבים על שעון חכם אנחנו חושבים בעיקר על אפל ועל השעון שמתקשר היטב גם עם האייפון האייפד. אלא שבתחום השעונים החכמים התחרות גדולה הרבה יותר, וגם מותגי יוקרה כמו ארמאני ולואי ויטון מצאו את עצמם עם שעונים מפוארים שתראו, כנראה, בעיקר אצל העשירים והמפורסמים. הם עולם לא מעט (בלשון המעטה), מספקים המון מידע (בנושאי בריאות וכושר למשל) ומעוצבים על פי כל חוקי ההוד וההדר. אם אתם בכל זאת רוצים להתחדש בשעון חכם שיעלה לכם בחלק מהמקרים קצת יותר מהמשכנתא, הנה כמה הצעות בשבילכם.

 

 

לואי ויטון – $2,900

מותג היוקרה לואי ויטון השיק שעון חכם מסוג Tambour Horizon אשר נשען על מערכת ההפעלה של גוגל אבל מתאים לבעלי אנדרואיד ואייפון גם יחד. הסוללה אמורה להחזיק עד 22 שעות בשימוש רגיל ואף להתמודד בהצלחה עם מים עד לעומק של 30 מטרים. בעמודת החסרונות אפשר למנות את היעדר היכולת של השעון למדוד דופק, מה ששעונים חכמים אחרים דווקא כן יודעים לעשות.

 

@LouisVuitton enters the luxe smartwatch game with their new Tambour Horizon.⠀

A post shared by Robb Report (@robbreport) on

 

שעון חכם של TAG Heuer ב-$180,000

הפרט החשוב ביותר ביחס לשעון הזה הוא שמדובר בשעון המצופה זהב לבן ו-589 יהלומים, מה שמסביר את תג המחיר הבלתי הגיוני הזה. זהו השעון החכם היקר ביותר שתוכלו למצוא היום, והוא לא רק חכם אלא גם יפה וגם פונקציונלי: הוא עוקב אחר ביצועי הכושר שלכם ומחזיק מעמד 25 שעות, פרט חשוב במיוחד.

 

 

השעון החכם של Breitling Expospace יעלה לכם $8,695

העיצוב הספורטיבי של השעון החכם הזה הופך אותו לאחד השעונים האטרקטיביים והספורטיביים ביותר ברשימה הזו, אם כי הוא בוודאי לא פתרון זול במיוחד. תוכלו לקבל התרעות על מיילים חדשים וגם על שיחות טלפון, הודעות טקסט ופגישות שמופיעות ביומן שלכם, ולטענת החברה הסוללה תחזיק מעמד חודשיים. הוא נשמע כמעט מושלם, לא?

 

 

Garmin Fenix Chronos ב-$1,500

המטרה המרכזית של מחלקת המחקר והפיתוח הייתה ייצור שעון חכם שמיועד לספורטאים. יש לו חיישן דופק מובנה והוא אמור להחליף את הרצועה שנצמדת לחזה בכל שעון דופק קלאסי. הוא מדויק מאוד והוא גם סופר צעדים, מחשב מהירות ריצה, מבצע בקרת שינה, סופר לכם קלוריות והוא אפילו יודע לקבוע כמה חמצן אתם צורכים בכל רגע נתון. תוכלו להגדיר מטרות כושר והוא לא מוגבל רק לריצה או לאופניים, הוא יכול לעקוב אחריכם גם כשאתם שוחים, יוצאים לסקי או גולשים. אם כל זה לא מספיק הוא גם כולל בתוכו GPS ומספק התרעות על שיחות, מיילים והודעות טקסט.

 

 

שעון חכם קלאסי ב-$930 של Montblanc Summit

עוד שעון חכם שהוא די יקר (ברשימה הזו הוא נראה דווקא די זול) אבל הוא בהחלט תמיד אופנתי. העיצוב הקלאסי שלו עושה את רוב העבודה אבל גם הפונקציות המשמעותיות שלו: ניווט, תרגום, שיחות טלפון והודעות טקסט הן חלק מהפונקציות הללו. הוא גם יעקוב אחרי ביצועי הכושר שלכם ויאפשר לכם להוריד מוזיקה. הבעיה היחידה היא שכרגע הוא לא במלאי, אבל אתם יכולים להזמין אותו מראש ולחכות בסבלנות. אם רק היה לכם שעון כדי שתדעו כמה זמן ההמתנה הזו תימשך…

 

 

אמפוריו ארמני – $395

שעון חכם שהוא גם יפה, גם חכם וגם מצופה זהב. זהו אולי השעון היפה ביותר ברשימה הזו, ובין כל השעונים החכמים שתמצאו אונליין, והוא עושה את מה שרוב השעונים כאן עושים – יש לו אפליקציות, מעקב אחר ביצועי כושר, אפשרות להורדת מוזיקה ועוד. חוץ מזה הוא זמין בזהב וורוד, כסוף, כחול ושחור.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme