תרגום בקלי קלות – אפליקציות חינמיות לסמארטפון

מורן בלסר5 דקות קריאה
אפליקציות תרגום שכדאי להכיר
שתף:

טסים לחו"ל? נתקלתם במאמר מעניין בשפה שאתם לא יכולים לקרוא? אל דאגה! עולם שלם של אפליקציות תרגום זריזות, אמינות ויעילות יסייעו לכם להבין טקסטים בכל מקום, בכל זמן ובכל שפה. אספנו את חמשת אפליקציות התרגום החינמיות הפופולאריות ביותר, להנאתכם.

 

ראשונה וחשובה – Google Translate

אפליקציית Google Translate מאפשרת תרגום כמעט מכל שפה לכל שפה (ביותר מ – 100 שפות שונות), והיא אפליקציית תרגום הפופולארית ביותר. מדובר בממשק שימוש נוח וידידותי, וביכולות הנשאבות מאתר Translate מבית גוגל באינטרנט. בניגוד לאפליקציות שמתמודדות עם מילים נפרדות, ב Google Translate תוכלו להדביק אל אזור התרגום מקטעים ארוכים וגם דפים שלמים של טקסטים – והאפליקציה תתרגם אותם לשפה הנבחרת במהירות. האפליקציה מאפשרת תרגום של טקסטים במיילים ובהודעות סמס, באפליקציות אחרות, ועוד. בנוסף, תגלו כפתור השמעה המאפשר גם להקשיב להגיית המילה המתורגמת. עוד מאפיינים מעניינים של Google Translate:

 

  • תמיכה בתרגום במצב לא מקוון של יותר מ – 50 שפות (יש לכוון את התכנה לתרגום בשפה הרצויה במצב לא מקוון להורדת קבצי התרגום מבעוד מועד)
  • תרגום סרטוני וידאו בזמן אמת, במעל 30 שפות שונות
  • תרגום תמונות על פי זיהוי אותיות ביותר מ – 40 שפות שונות
  • תרגום מדיבור (באמצעות אפשרות הקלטה) ותרגום טקסטים בכתב יד בעשרות שפות שונות

להורדת Google Translate מ – Google Play

להורדת Google Translate מה – AppStore

 

אפליקציות תרגום חינמיות
אפליקציות תרגום מאפשרות תרגום משפה לשפה בכל עת ומכל מקום. אפליקציות התרגום הופכות את היכולת שלנו להסתדר עם טקסטים בשפות זרות, קלה, פשוטה ומהירה

 

iTranslate

אפליקציה חינמית מובילה לתרגום שפות, המאפשרת מעבר בין יותר מ – 100 שפות שונות, כולל פענוח משמיעה (באמצעות כפתור הקלטה, תוכלו להקליט את המשפט שאתם מעוניינים לתרגם – ותקבלו את תרגומו בשפה הנדרשת בכתב). תוכלו גם לשמוע את המשפט המקורי והמשפט המתורגם, על מנת לבחון את ההגייה שלו ולחזור עליו במידת הצורך במהלך שיחה, למשל.

 

להורדת iTranslate מ – Google Play

להורדת iTranslate מה – AppStore

 

TripLingo – אפליקציית תרגום במיוחד עבור טיולים בעולם

 הייחוד של אפליקציית התרגום TripLingo הוא בתמיכה המקיפה המאפשרת שיחה בשפה (ובניב מקומי) שאתם לא מכירים. האפליקציה, המתעדכנת על בסיס שוטף, מאפשרת תרגום משמיעה ואפשרויות שיחה ומענה כולל הסלנג המקומי המקובל והצעות לתגובות ביותר מ – 70 שפות שונות. הגרסה החינמית תציע שירות בכמות שפות מצומצמת אולם בתשלום חודשי קבוע, תקבלו תמיכה עשירה ומגוונת בשפות נוספות.

 

להורדת TripLingo מה – Google Play

להורדת TripLingo מה – AppStore

 

תרגום ל-70 שפות
אפליקציית Trip Lingo מספקת תרגום ל-70 שפות שונות

 

נוסעים ליפן, סין או קוריאה? הורידו את אפליקציית התרגום Papago

 Papago היא אפליקציה שמתרגמת רק מאנגלית לשלוש שפות המדינות האסייתיות הגדולות, והיא מתמקדת בתרגום מאנגלית לשפות מנדרינית, סינית, או קוריאנית (ולהיפך). אם האנגלית שלכם טובה אבל הסינית פחות, אפליקציית התרגום Papago  תספק מאפיינים רבים שיאפשרו לכם להסתדר כמקומיים (כמעט) בכל אחת משלושת הארצות שלעיל. לא רק בכתב או בדיבור יודעת אפליקציית התרגום Papago  לסייע לכם להסתדר – אלא היא גם מתרגמת תאריכים, מספרי טלפון, שלטים, ונוספים. האפליקציה מאפשרת עבודה גם במצב לא מקוון, בחירה בין מספר תרגומים אפשריים לפי תמונה או אנימציה, ומצב שערי המרה המסייע להסתדר גם עם המטבע המקומי ביתר קלות.

 

להורדת Papago מה – Google Play

להורדת Papago מה – Appstore

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme