מקליט שיחות טלפון אוטומטי – אפליקציות מומלצות להתקנה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
מקליט שיחות טלפון אוטומטי
שתף:

כולנו, מדי פעם, רוצים להקליט שיחת טלפון, למשל כאשר אנו רוצים שתישאר בידינו הוכחה לדברים שמובטחים לנו תוך כדי שיחה. כיום, בעידן הסמארטפונים, קל מאוד לעשות זאת ולהתקין מקליט שיחות אוטומטי. ישנן אפליקציות, חינמיות ובתשלום, המאפשרות הקלטה אוטומטית של שיחות. אספנו עבורכם רשימה של חמש אפליקציות מומלצות עבור מכשירים בעלי מערכת הפעלה IoS, וחמש אפליקציות עבור מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד.

 

למי שתוהה מדוע לא משלבים אופציה כזו ישירות למערכות ההפעלה (אנדרואיד ו – iOS כאחד) הסיבה היא הצורך להימנע מעבירה על חוקים הנוגעים לשמירה על פרטיות. המצב המשפטי הקובע מתי מותר להקליט שיחות ומתי הקלטה כזו היא עבירה על החוק שונה ממקום למקום ולכן משאירות חברות הסלולר את העניין כולו בידי המשתמש. באיזו אפליקציית הקלטת שיחות אוטומטית להשתמש? לפניכם סקירה מלאה.

 

מקליט שיחות אוטומטי שומר את השיחות שלנו
מקליט שיחות אוטומטי מאפשר הקלטת כל השיחות המתקבלות במכשיר עליו מותקנת האפליקציה ועל פי ההגדרות שלה. אפליקציות שונות של הקלטת שיחות מאפשרות שמירת השיחות במלואן בקובץ אודיו על הסמארטפון

 

מקליט שיחות למערכת הפעלה IoS (אייפון ואייפד)

כאמור, חברת Apple נמנעת בכוונה מלשלב פיצ'ר של הקלטת שיחות במכשירי האייפון, לכן צריך יש צורך באיתור אפליקציה כזו בחנות האפליקציות (ה – App Store) ובהתקנתה. כאשר עושים זאת מגלים שאין מחסור באפליקציות מקליט שיחות שהרי מדובר בעניין פשוט מאוד ליישום מבחינה טכנית. כדי לסייע לכם לבחור את אחת האפליקציות המוצלחות להקלטה של שיחות טלפון אספנו עבורכם את החמש הנחשבות לנוחות ביותר לשימוש.

 

  • Tape a call pro ו  Tape a call lite – כפי שאתם וודאי מנחשים מדובר בשתי גרסאות של אותה אפליקציה, אחת חינמית ואחת, מתקדמת יותר, בתשלום. הגרסה החינמית של Tape a call (הפופולארית ביותר מבין אפליקציות מקליט שיחות ל – iOS), מאפשרת הקלטת כל שיחה אולם ניתן לשמוע את שישים השניות הראשונות שלה בלבד. הגרסה בתשלום עולה 9.99$ אולם אז תוכלו להקליט ולשמוע שיחות שלמות ככל שתירצו. קחו בחשבון שאפליקציה זו דורשת מערכת הפעלה iOS 6 ומעלה.
  • Call Log Pro היא אפליקציית מקליט שיחות המאפשרת הקלטת שיחות יוצאות בלבד. היא חינמית, נוחה מאוד לשימוש אולם פועלת טוב יותר כאשר יש חיבור WiFi. ניתן להתקין את Call Log Pro על כל מכשיר מבוסס IoS עם מערכת הפעלה מגירסה 4.3 ומעלה.
  • Call Recorder Free, אל תתנו לשם להטעות אתכם, את האפליקציה ניתן להוריד ללא תשלום אולם מהר מאוד תגלו שכדי להמשיך להקליט שיחות תצטרכו לרכוש קרדיט. למרות זאת, מדובר באפליקציית מקליט שיחות מעולה המאפשרת הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות כאחד.
  • Edigin Call Recorder, אפליקציה ידידותית זו מציעה פתרון מצוין למי שרוצים להקליט כל שיחה באופן אוטומטי כאשר היא נשמרת בענן. שיחות הטלפון שלכם עוברות דרך אחסון בענן ולאחר שהוקלטו אתם יכולים לגשת אליהם ולהוריד אותם אל הזיכרון במכשיר שלכם. האפליקציה היא חינמית אולם דורשת מערכת הפעלה iOS 7 ומעלה.
  • ipadio, מדובר באפליקציה חינמית המאפשרת הקלטה של קטעי אודיו ווידאו ולאו דווקא שיחות טלפון. מורידים את האפליקציה ללא תשלום, מקימים חשבון ipadio בחינם ומרגע זה תוכלו להקליט את החשבון שלכם קטעי אודיו ווידאו ללא הגבלה, כולל שיחות טלפון.

 

מקליט שיחות אוטומטי ניתן להוריד בapp store
מקליט שיחות tuyunyh על סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה IoS ניתן להוריד מחנות האפליקציות של Apple, ותוכלו לבחור משפע אפליקציות מקליטות שיחות. העדיפו אפליקציות השומרות שיחות נכנסות ויוצאות, אם אפשר – באמצעות שירות אחסון בענן

 

 

מקליט שיחות לאנדרואיד

נראה שהחשש של אפל מחוקים האוסרים על הקלטת שיחות היא הסיבה שעבור אנדרואיד ישנם הרבה יותר אפליקציות חינמיות שכאלה, הנה כמה מן המומלצות שבהן:

 

  • ACR – call recorder, אולי הפופולארית ביותר מבין האפליקציות להקלטת שיחות לאנדרואיד, חינמית, נוחה לשימוש, יש לשים לב לשמור שיחות שרוצים כדי שלא ימחקו באופן אוטומטי
  • Galaxy Call Recorder, עבור בעלי טלפון סמסונג בלבד, אפליקציה נוחה מאוד, אולם על מכשירים חוץ מה – Note וה – galaxy של סמסונג צריך להפעיל רמקול כדי להקליט את השיחות (הן מוקלטות דרך המיקרופון)
  • Call Recorder, אפליקציה חינמית פשוטה מאוד לשימוש (ממש כמו שהשם שלה מרמז). היא מתחילה להקליט אוטומטית ברגע שמתחילים שיחה (נכנסת או יוצאת)
  • RMC: Android Call Recorder, אמנם הקלטה מבוצעת רק אם מפעילים ידנית את האפליקציה לפני ביצוע השיחה אולם מקליט שיחות זה הוא חינמי, נוח לשימוש ופועל היטב ברוב המכשירים המריצים מערכת הפעלה אנדרואיד
  • Call Recorder Pro, כפי שהשם מרמז זוהי אינה אפליקציה חינמית והתקנתה תעלה לכם כעשרה דולרים (להורדה מPlay Store). ישנם מכשירים שדורשים יותר טיפול בהגדרות המכשיר כדי שמקליט שיחות זה יפעל היטב, יש לוודא לשמור שיחות שרוצים כדי למנוע מחיקה אוטומטית שמתרחשת לאחר ניצול נפח זיכרון מסוים

 

מקליט שיחות גם לאנדרואיד
עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד שפע עצום של מקליטי שיחות באיכות גבוהה ועם מגוון פיצ'רים נלווים


עם כל מקליט שיחות יש לוודא שימוש בהתאם לחוקי השמירה על פרטיות, כך למשל אם האדם שמשוחחים עימו אומר במפרש שהוא אינו מסכים שהשיחה תוקלט יש לדאוג לכבות מקליט שיחות אוטומטי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme