כותבים בלוג? כך תוכלו להרוויח ממנו כסף

יובל פוגל5 דקות קריאה
אם אתם כותבים בלוג אתם יכולים גם להרוויח יפה
שתף:

הרשת מוצפת בתכנים הנכתבים על ידי מיליוני ואף מיליארדי כותבים, חלקם הפכו זאת לעיסוק עיקרי ומייצרים ממנו הכנסות, וחלקם עושים זאת רק בשביל הכיף. אחת מקטגוריות הליבה של הרשת היא קטגוריית התוכן: אנשים צורכים ברשת האינטרנט, על בסיס קבוע, מידע חדשותי, מידע על מוצרים, מידע על שירותים ועוד. במילים אחרות, בכל רגע נתון מיליארדי אנשים צורכים תוכן ברשת! ובפנייה אישית אליכם אוהבי המילה הכתובה, אתם כותבים בלוג או רוצים לכתוב אחד כזה? בכתבה זו נציג לכם מספר דרכים בסיסיות  "להרוויח לחמכם בזעת עטכם".

 

ולפני הכל, מה זה בלוג?

בלוג הוא חלק מאתר אינטרנט בו נכתבים מאמרים ותכנים העוסקים בחוויות, בחדשות או בכל נושא אחר הרלוונטי לקהל יעד מסוים. מטרת הבלוג היא לייצר קהל קוראים קבוע ושיח סביב נושאי הכתיבה. בבלוג, יוכל כותב התוכן (הבלוגר), להשתמש במגוון דרכים במטרה לייצר הכנסה, אותן נציג בהמשך הכתבה.

 

כותבים בלוג בנושא ספציפי
כשאתם כותבים בלוג אתם למעשה מתמקדים בנושא ספציפי או בתחום עניין שמושך אליו קהל יעד מוגדר

 

כותבים בלוג? קבלו כמה עצות פרקטיות לבניית קהל קוראים נאמן

ברור לכם שאין זה פשוט לבנות קהל קוראים נאמן. זה דורש זמן, עבודה עקבית, וכמובן כתיבה טובה, מעניינת וקולחת. יתרה מכך, כדי לייצר רלוונטיות, עליכם לבנות את הטקסטים שלכם כל הזמן בהתאם לקהל היעד אליו מועדות פני הטקסט – ממש כמו מוצר או שירות, אבל לא סתם, אלא עליכם לעשות זאת בהתאמה "אישית" לקהל היעד שלכם. ואיך תוכלו לעשות זאת? שמרו על פעילות עקבית בבלוג שלכם: תכננו לוח זמנים לפרסום תכנים, ועשו זאת בפריסה רחבה במשך השבוע (כדוגמת המודל הפשוט "יום פרסום ויום מנוחה"). כך, תוכלו אט אט לחלחל לתודעת הקוראים ואף ליצור אצלם ציפייה לפרי הבא של עטכם. זאת ועוד, חפשו לכם "תולעות אינטרנט" הנוהגים להגיב ולשתף ברשת. ובמילים אחרות, הם הופכים את הבלוג שלכם לויראלי ומייצרים עבורו טראפיק (תנועה). ולפני שנשכח, הקפידו להתייחס באופן אישי לתגובות והשיתופים של האנשים, כך, תעודדו אותם להמשיך ב"שיווק העקיף" של הבלוג שלכם.

 

 

כיצד תוכלו להגדיל את הטראפיק לבלוג שלכם?

בעבר, כשבלוגרים רצו להפיץ את הבלוג שלהם, הם היו עושים זאת באמצעות רשימת תפוצה. זה חשוב, אבל זו שיטה מאוד איטית ולבטח תרצו משהו מהיר יותר. לפיכך, הרבה יותר קל יהיה לכם פשוט לשתף בעצמכם את הבלוג ברשתות החברתיות השונות. עמוק בליבכם, קוו לויראליות, ומחוצה לו – בקשו באופן פרטי מהקרובים אליכם לשתף.

 

Check out the @tommee_tippee can for diapers. היום אני כאן כדי לפנק לפנק לפנק והולכת לתת במתנה 2 פחים של טומי טיפי 🎁. אז איך מקבלים את הכיף הזה? ספרו לי מה היה המקום הכי הזוי, מוזר או מצחיק שאי פעם החלפתם בו חיתול ושני הסיפורים הכי מצחיקים יזכו את בעליהם בפח השווה של טומי טיפי שאורז בנפרד כל חיתול בשקית ומונע את הריח …😷. הפחים מתנת medi-link.co.il. #gurforsure #tommeetippee . . . . . #vscokids #darlingmovement #livingthelife #vscofamily #vscochildren #ig_israel #all_israel #igersisrael #insta_Israel #insta_global #instagram_וsrael #big_shots #iglady #likebackisrael #jj_its_kids #kidsil #childofig #momswithcameras #mom_hub #littleandbrave #cameramama #magicofchildhood #umh_kids #pixel_kids #ourchildrenphoto #letthekids #reggaeton_ii250718

A post shared by בלוג לייף סטייל ואמהות (@hilataltalimi) on

ועכשיו הגיע זמן הטקטיקה. אופציה ראשונה להכנסה: מכירת שטחי פרסום

בואו נניח שהבלוג שלכם כל כך טוב ומוכר, מייצר טראפיק, עד ששמעו עליו בחברת Yes והתעניינו בפרסום אצלכם. ולא, אל דאגה, זה לא חייב להיות במימדים אלו – זה רלוונטי גם לחברות קטנות יותר במידה ויש לכם קהל נישתי וממוקד – העיקר שתוכלו להכניס כסף באמצעות גלגל המניע את עצמו (הכנסה פסיבית). אז איך מייצרים הכנסה כזו? מכירת שטחי פרסום בבלוג שלכם באמצעות כלים שיווקיים כדוגמת באנרים, פופ אפים וכדומה. ובהמשך, אם תתמידו בקריאה, תקבלו בונוס נוסף הקשור ישירות לנושא הבאנרים.

 

אופציה שנייה להכנסה: יחסי ציבור

כותבים בלוג? מה אכפת לכם על הדרך לכתוב למטרת יחסי ציבור ולהכניס כסף ישירות מכתיבתכם? (הכנסה אקטיבית). זכרו תמיד, בידכם נמצאים שני קלפים חשובים מאוד: קהל קוראים קיים, ואמון שלו בכם. למשל, תוכלו לכתוב על חווית אימון חיובית בחדר הכושר שלכם, ו"כדרך אגב" לציין שבחדר הכושר יש מספר מאמנים מקצועיים המסתובבים בין המתאמנים וזמינים בכל עת ולכל שאלה. יחסי ציבור מספיק טובים? מובן שכן. כך, כתבתם כתבה שעשויה לעניין קוראים רבים, וגם קיבלתם תשלום תמורתה מחדר הכושר. כמובן, שתמיד תוכלו לכתוב על כל מיני נושאים כדי "לגשש" על תחומי העניין של הקוראים, ואז… מבלי להתבייש… היו אקטיביים והציעו את שירותכם למפרסם רלוונטי.

 

הבטחנו בונוס הקשור לבאנרים, אז הנה לכם אופציה שלישית להכנסה: PPC

נניח שעסק מסויים משלם לכם סכום כספי קבוע בכל חודש על הופעת הבאנרים באתר, ללא קשר ללחיצה עליהם. ומה בנוגע לשימוש במודל PPC (או: Pay Per Click – תשלום עבור לחיצה)? והנה לכם עוד רעיון להכנסה פסיבית שלא דורשת מכם כל פעולה אקטיבית.

 

 

ולסיום, כיוון שהגעתם עד כאן, קבלו טיפ נוסף…

אתם כבר כותבים בלוג? אל תציפו את הקהל שלכם בפרסומות – זה עשוי לפגוע באמינות שלכם ולהרחיק מכם קוראים! חשוב מאוד שתתמקדו בתוכן איכותי, רלוונטי וניטרלי לכל אורך הדרך במטרה להגדיל את קהל הקוראים שלכם כל הזמן. בנו עיצוב ידידותי וצרו כמות תוכן מכובדת ומעניינת. כך, תוכלו להשתמש במודלים של ההכנסה הפסיבית, ומדי פעם גם לכתוב "פרסומות סמויות" כגון יחסי הציבור, אשר ייסלחו על ידי הקהל שלכם, ויסייעו לכם לייצר גם הכנסה אקטיבית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme