5 משרות עם תלוש שכר של יותר מ-20 אלף שקלים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
5 משרות עם שכר של 20,000 ויותר
שתף:

נתחיל במה שהוא ברור מאליו – לא קל להגיע לשכר של 20,000 ש"ח מבלי למכור את נשמתך לארגון. בין אם אתם אנשי מקצוע מדופלמים או משוחררים טריים שמחפשים לעשות "מכה" ולטוס לטיול מסביב לעולם – עבור שכר של 20,000 ש"ח – תצטרכו לעבוד קשה. אנחנו יודעים, יש מגוון נרחב של עבודות בהן תוכלו להרוויח כסף רב – אבל הן מסוכנות, לא מוסריות, לא חוקיות או ממש לא כיפיות – את אלה בחרנו שלא לציין כאן. זנחנו גם את העבודות עבורן תצטרכו עשר שנות ניסיון ומעלה כדי להגיע למשכורות של 20,000 ש"ח ומעלה, כמו משרות הנהלה בכירה – ואספנו את המקצועות בהם תוכלו, בעבודה קשה, להגיע לשכר כזה בתוך שנתיים. הנה לפניכם, רשימת המשרות בהן יש לכם סיכוי להגיע לשכר החלומי של 20,000 ש"ח – בתוך שנתיים או פחות של ניסיון.

 

#1 – מחשבים והייטק

תחום ההייטק הוא התחום בעל השכר הגבוה ביותר בארץ, והשכר הממוצע למפתחים בחברות הייטק וסטארטאפים עמד השנה על כ – 23,000 ש"ח. חשוב לדעת, כי עבודה בהייטק היא עבודה תובענית, התחרות קשה, וכי תתבקשו להשקיע בדרך כלל שעות נוספות רבות ולהוכיח את מסירותכם לארגון, לפחות בהתחלה. כשתהפכו מנוסים יותר – תוכלו להרוויח אפילו יותר, למצוא משרות שכוללות רילוקיישן או אף לפתוח חברה עצמאית לפיתוח ולשבור את תקרת השכר המקובלת בענף.

 

משרות רווחיות בתחום ההייטק
עבודה במחשבים ובהייטק היא דרך טובה לייצר הכנסה גבוהה

 

#2 – מדיה וניו מדיה

רוצים להרוויח סכומים חלומיים? נסו להיות סלבס, לקבל תפקיד בתכנית ריאליטי ולהפוך דמות שנעים לראות על המסך. לאחר מכן, אולי תקבלו תכנית בוקר בשכר לא גבוה ואם יצליח לכם במיוחד – תוכלו להפוך לחלק מהברנז'ה במשכורות גבוהות והמון בונוסים. אבל כמובן, שלהפוך להיות ידוען אינה הדרך היחידה להגיע למשכורת של 20,000 ש"ח או יותר בתחום המדיה והניו מדיה. גם עורכים ראשיים של פורטלים מצליחים, טאלנטים בתחום הכתיבה והעיתונאות, או מפיקים ואף אנשי קריאייטיב בעלי כישרון אמיתי ובולט – מרוויחים סכומים גבוהים, אפילו בשנות העבודה הראשונות שלהם בתחום.

 

 

#3 – מכירות, שיווק, ועבודות אחרות עם שכר בסיס ואחוזים

לא רבים הם אנשי הטלמרקטינג שמצליחים להגיע למשכורות של 20,000 ש"ח – אבל חשוב לשקול גם את הכיוון הזה. שכר שיש בו מרכיב של אחוזים מההצלחה של עצמכם, הוא שכר שעשוי להפוך גבוה מאוד, ואנשי שיווק מוצלחים, המשווקים מוצרים מוצלחים לא פחות ומרוויחים אחוזים על כל מכירה – עשויים למצוא את עצמם מרוויחים סכומים גבוהים במיוחד. מה תצטרכו? יכולת לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהניע אותם לפעולה, והמון זמן להשקיע בכך.

 

השכר בעולם המכירות
בתחום המכירות מחכה לכם משכורת נאה מאוד

 

#4 – נגיד את זה – עבודה בחו"ל

הידעתם? על פי דו"ח ה OECD, השכר הממוצע בארה"ב גבוה כמעט פי שתיים מזה בישראל. מה שאומר – שדי לעבור לגור בארה"ב ולמצוא שם עבודה, על מנת להפוך את המשכורת החודשית לכזו של 20,000 ש"ח או יותר. לא רק ארה"ב מציעה שכר חודשי ממוצע גבוה מזה הנהוג בישראל – גם בצרפת, פינלנד, ברזיל, סין, ואפילו רוסיה – השכר הממוצע גבוה מזה שלנו.

 

 

#5 – עבודה כפרילאנסר, עצמאי, או קבלן משנה

דרך נוספת נהדרת להגדיל את ההכנסה או לוותר על תקרת השכר לעובדים שכירים, היא כמובן לשלב עבודת פרילאנס עצמאית, עם לקוחות משלכם, בתחומי החוזקה שלכם – או אף ללכת על פרילאנסינג באופן בלעדי. בניגוד לעובד שכיר, שהשכר שלו קבוע ומשתנה רק במקרים חריגים – פרילאנסר יכול לקחת על עצמו כל כמות עבודה שהוא מצליח להשיג, מה שמאפשר יותר שעות עבודה, יותר לקוחות – ויותר הכנסה. תחומי העיסוק כעצמאיים רבים ומגוונים – זה יכול להיות בתיקון מחשבים, בבניית ציפורניים, באינטרנט וניו מדיה, או בתכנון טיולים לחו"ל. אם תנהלו את העבודה שלכם היטב, כמו גם את תקציב ההכנסות וההוצאות של העסק – תגלו כי פעילות כפרילאנסר עשויה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme