כך תוכלו להיכנס לכושר בלי לשלם על מנוי למכון

ליהי גיאת5 דקות קריאה
רוצים להיכנס לכושר? כך תעשו את זה בחינם
שתף:

הקיץ בעיצומו ואם נודה בזה – כולם סביבכם נראים כאילו שלפו אותם מאחת הסדרות החביבות עליכם: שזופים, חטובים, עם זוהר מיוחד שמרחף רק מעל אנשים שמרוצים מעצמם. איך מצליחים לעשות כושר מבלי לקחת עוד עבודה שתשלם את חדר הכושר, או לחילופין, זרמו אתי רגע: איך להיכנס לכושר מבלי לשלם על מנוי למכון? לצורך התחקיר פנינו לכמה חברים הידועים בקמצנותם, שאיכשהו מצליחים לעשות כושר למרות שברור לכולם שהם ימותו לפני שישלמו על זה אפילו שקל. התשובות שלהם יגרמו לכם להרגיש שאתם סתם פראיירים שמוציאים הון עתק על כושר, אבל גם אולי קצת יזעזעו אתכם. ראו הוזהרתם.

 

 

ניצול של חודש חינם במכוני הכושר

למה לשלם הון עתק בכל חודש, כשאפשר להתאמן בכיף כל חודש בחינם? מכורי הכושר הקמצנים מעידים על דגימת חדר כושר בכל חודש מחדש. כמובן, יש גבול למספר חדרי הכושר שאפשר לנצל בדרך זו, אבל מה הבעיה? פוזלים לעיר הסמוכה. ולזו שלידה. ולידה. עד שמגיעים למצב שאתה גר בנהריה ומתאמן בחדר כושר בהרצליה פיתוח. תענוג. הנסיעות יעלו כפול, אבל היי – מי אמר שאפשר לשים תגית על תחושת היי שהצלחתם לעבוד על המערכת?

 

להיכנס לכושר בפארק
בכל פארק יש היום מתקני כושר והם לא יעלו לכם אפילו שקל

 

שימוש במתקני הכושר בגינות הציבוריות

כמעט כל עיר מתהדרת במתקני כושר שווים באמת, הממוקמים בפארקים, בגינות ציבוריות ועוד. לרוב אלה מתקנים שממש מקושרים אלה לאלה – אחד מסייע בבנייה של שריר הזרוע, מתקן שני מתמקד בשרירי הבטן וכן הלאה. אם אתם רוצים למקסם את הפעילות, תגיעו לשם ברגל, אולי אפילו בריצה קלה.

 

 

להיכנס לכושר עם סרטונים באינטרנט

פעם היו קלטות וידאו שבהן כוכבות על מסוימות (וכנראה גם מרוששות) הדגימו תרגילי כושר, שבטטות הכורסה ניסו לחקות מול הטלוויזיה. היום אפשר למצוא מגוון ענק של סרטוני יוטיוב בכל התמחות שרק תרצו: קרדיו היפ הופ, תרגול קלאסי, תרגילים לגיל הזהב, תרגילים לבטן, יוגה, ועוד. ואם זה לא מספיק – אפשר גם לבחור בדרגות קושי, בסוג ומשך האימון, במדריך זה או אחר ועוד.

 

מוותרים על הרכב ומוציאים את הבטרייה מהאופניים החשמליים

רוצים להיכנס לכושר, להיראות טוב ועל הדרך לחסוך כסף ולתרום לאיכות הסביבה? וותרו על הרכב ובאופניים המשפחתיים, ונסו להגיע לכל מקום שרק אפשר ברגל או בדיווש על אופניים רגילות. ותרו על מעליות – עלו ברגל לעבודה ולבית. בוהים שעות ארוכות בטלוויזיה? וותרו על הספה, שבו על השטיח ועשו תרגילי בטן ורגליים, תוך כדי צפייה בטלוויזיה.

 

רוצים להיכנס לכושר? תרכבו!
ותרו על הסוללה של האופניים ותתחילו לדווש

 

משתוללים עם הילדים בגינה ובג'ימבורי ולא יושבים על הספסל ובוהים בסמארטפון

כן, לעצה הזאת יש גם ערך חינוכי וערכי רב. מנצלים את החופש כדי להשתולל עם הילדים בכל מקום שרק אפשר – בים, בג'ימבורי, בבריכה, במגרש הכדורגל / סל ובגינה הציבורית. זוהי דרך נפלאה לפרוק אנרגיות ולשרוף קלוריות, ואם אתם עושים את זה בצורה קבועה גם מובטח לכם חיטוב נאה. וכמובן, ילד שמעריץ אתכם על כך שאתם לא כמו שאר ההורים, שמבחינתם בשלב זה אתם ראויים להדליק משואה ביום העצמאות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme