סין כבר כאן והמחירים בהתאם – נפתחה חנות שיאומי ראשונה בישראל

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו - חנות שיאומי ראשונה בישראל
שתף:

סביר להניח שאתם מכירים את המותג הסיני היטב. עם טלפונים חכמים במחירים אטרקטיביים, מחשבים ניידים ואפילו קורקינטים, החברה פתחה השבוע את חנות הדגל שלה בדיזנגוף סנטר. אם תגיעו לסניף התל אביבי תגלו את כל המוצרים המובילים, כמובן, וגם מחשבים ניידים ואוזניות. אז מה חנות שיאומי הראשונה מציעה ובאילו מחירים? 

 

חנות שיאומי מציגה: שואבי אבק ותיקים

בעוד רובנו מכירים בעיקר את השליטה של שיאומי בתחום הסלולר, מוצרי החברה כוללים עוד לא מעט מוצרים עם הלוגו הכתום. כך תוכלו למצוא משקל חכם ב-149 שקלים, תיקי גב ב-169 שקלים וגם אוזניות מעוצבות ב-199 שקלים. המוצרים הנוספים כוללים סוללות גיבוי, מצלמות דרך לרכב, צמידי כושר, שעונים חכמים, רמקולים, מנורות לילה, מטען מהיר לרכב וסטרימר אנדרואיד. בקיצור, אם תיכנסו כדי לרכוש טלפון חדש אתם עשויים למצוא את עצמכם משוטטים בין שלל מוצרים במחירים נוחים בהחלט.

 

חנות שיאומי ראשונה בישראל
אם חשבתם שהמותג הסיני מציע רק סמארטפונים יש לנו בשורה בשבילכם

 

למעלה מ-200 חנויות בכל העולם

המותג הסיני נמצא במגמת עלייה בכל העולם, עם למעלה מ-200 חנויות ו-100 חנויות שנמצאות כיום בשלבי הקמה. לפי הנתונים של החברה היא גם רשמה גידול מרשים מאוד בשנה שעברה, ומכירות המותג זינקו כמעט ב-70 אחוזים. אז יש לנו עדיין מתחרות חזקות מאוד כמו אפל וסמסונג, וגם מתחרות קצת יותר קטנות (אבל מאתגרות) כמו וואווי, ובכל זאת שיאומי נהנית היום מנתח שוק מכובד והיא הרביעית בגודלה באירופה. היא גם משתוקקת להגיע לארה"ב, אבל הכניסה לשוק האמריקאי היא כבר אופרה אחרת, אם כי לא מדובר במשימה בלתי אפשרית.

 

 

המחירים כמעט זהים למחירים בעולם

השאלה החשובה ביותר היא כמובן שאלת המחירים, ואם תהיתם – הפער בין ישראל למדינות אחרות שבהן פועלת שיאומי ממש לא גבוה. אם התרגלתם למחירים המוזלים על הטלפונים החכמים (לפחות בהשוואה לשחקניות הגדולות כמו אפל או סמסונג) גם המוצרים האחרים מוצעים במחירים טובים. חוץ מזה, ב-22 באוגוסט צפויה להתקיים ההשקה הרשמית, וזו הזדמנות לא רעה לקבל עוד הנחה יפה על היצע המוצרים של המותג, משואב אבק רובוטי ועד שעון חכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme