מראת הקסמים תגלה לכם כמה אתם באמת שוקלים

מורן בלסר5 דקות קריאה
איך מראת הקסמים תתרום לכושר שלכם?
שתף:

רובנו מכירים את זה היטב, את הטקס אל המשקל בחדר האמבטיה. אנחנו אולי מנסים להתחמק מזה אבל מקפידים להגיע אליו מפעם לפעם כדי לדעת מה מצבנו, ובמקרים רבים אנחנו גם עשויים למצוא את עצמנו מנהלים איתו ויכוח שאין בו מנצחים אמיתיים. מייסד המיזם Naked Labs גם הוא חלק מהסטטיסטיקה הזו, וגם מבחינתו מדובר בטקס מדכא אבל הכרחי, עד שהוא גילה את מראת הקסמים.

 

 

הבעיה – הנתון שמוצג לא משקף כלום

"אם יש לכם משקל מסורתי אתם מקבלים מספר אחד בלבד – המשקל שלכם," אומר אד סקלטר. "הבעיה היא שאם אתם מתאמנים אתם מורידים את אחוזי השומן ומעלים את מסת השרירי, אבל המשקל ימשיך להגיד לכם שרשמתם אפס התקדמות. אם אתם מנסים להיכנס לכושר, המידע הזה מזיק לחלוטין." זו בדיוק הסיבה להחלטה שקיבלו סקלטר והצוות שלו, שפיתחו בשנים האחרונות את מראת הקסמים, זו שיכולה לספק מידע מדויק ביחס לבריאות שלנו. המידע שהיא מספקת כולל את המשקל, את ה-BMI ואת מידות הגוף. המוצר סורק את הגוף בתלת ממד והוא ההפך הגמור מכל מה שאתם מכירים מהמשקל הקטן שמתחבא בחדר האמבטיה או מתחת למיטה.

 

איך מראת הקסמים עובדת?

הרעיון פשוט: מראת הקסמים מצוידת גם במשקל קטן שעליו אתם עומדים. המשקל הזה רוטט והוא ניצב לפני המראה המתוחכמת. בתוך דקות בודדות יישלח מידע ישירות אל מכשיר הטלפון שלכם, והוא יספק לא רק מידע מדויק ביחד לבריאות הפיזית שלכם, אלא הוא יציג גם את ההתקדמות שלכם לאורך זמן. כך תדעו מה השינויים במסת השריר והשומן שלכם. עם חשיפת המוצר כבר הצליח הסטארט-אפ לגייס סכומים יפים, והוא עצמו מאמין בו מאוד: "השקעתי בו באופן אישי, זה מוצר חדשני מאוד. לאנשים שלא הייתה להם מעולם גישה למשהו כזה קודם לכן, זה קסם.

 

 

המטרה: לקדם מודעות רבה יותר לכושר

ההשקעה בפיתוח ובייצור מראת הקסמים אמורה להוביל לא רק לשינוי באופן שבו תחום הכושר מתנהל, אלא גם לקידום המודעות לכושר ובריאות ברשתות החברתיות. כשאנשים ישתפו את התמונות ברשתות החברתיות ההתנהגות החברתית כולה תשתנה, ובחברה מאמינים שזה מה שיוביל למשהו מיוחד באמת. על אותה פלטפורמה עובדים כבר על פיתוחים נוספים. למשל, אחד הרעיונות המרכזיים הוא להשתמש במראת הקסמים כדי ליצור עולם וירטואלי מדויק מאוד שבו כל אחד יכול לבחור בגד שמתאים בדיוק למידות שלו. מי יודע, אולי בהמשך ניתן יהיה לייצר שולחן וכיסאות שמותאמים לכל אחד ואחת, ואפילו לכוון את המראות ברכב ואת מושב הנהג בהתאם למידות שלנו.

 

מחיר המוצר ללא ספק מעיד על היותו מוצר שמתאים בעיקר לבעלי אמצעים, עם תג מחיר של 1,395 דולר ועוד 100 דולר על המשלוח. מצד שני, בחברה מקווים שבהמשך ניתן יהיה להוזיל את המוצר כדי לשווק אותו באופן נרחב יותר. כרגע הוא מיועד בעיקר לחדר כושר ומתחמי בריאות. "כמעט כל חדר כושר תחת השמש יצר איתנו קשר," מסבירים בחברה. אפשר להבין למה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme