"מכונית אפל ומציאות מדומה יביאו את החברה ל-2 טריליון דולר"

מערכת5 דקות קריאה
כך נראית מכונית אפל לפי התכנון
שתף:

חברת אפל חגגה לא מזמן נקודת ציון משמעותית מאוד – שווי של טריליון דולר. הרגע הזה זכה לסיקור נרחב והרבה עובדים מרוצים חזרו הביתה עם חיוך גדול על הפנים. אלא שאף לא אחד מהם מתכנן לנוח. מחלקת המחקר והפיתוח בחברה ממשיכה לעבוד במרץ ומבט חטוף על התכניות של אפל לשנים הקרובות חושף כמה מהלכים שלטענת המומחים עשויים להוביל אותה לנקודת הציון הבא, שני טריליון דולר, בתוך פחות מ-5 שנים. איך בדיוק זה יקרה ואיך נראית מכונית אפל העתידית?

 

 

 

2020: משקפי מציאות מדומה

אחת התכניות של אפל, מי שהכניסה לחיינו את האייפון, האייפד וגם את השעונים החכמים, היא להיכנס גם לתחום המציאות המדומה. זה לא תחום שזר לה במיוחד, אבל על פי התכניות זה צפוי לקרות כבר בשנתיים הקרובות. כשלוש שנים מאוחר יותר צפוי לצאת הפיתוח הגדול הבא שלה, מכונית אפל. "השירותים, המציאות המדומה ומכונית אפל יביאו את אפל לשווי שוק של שני טריליון דולר," מסבירים גורמים בכירים בשוק. משקפיים חכמות שמשלבות בתוכן מציאות רבודה ישנו את חוויית המשתמש באופן זהה לשינוי הדרמטי שהביא האייפון עם מסך המגע המתקדם.

 

 

מגדירים מחדש את חוויית משתמש

על פי התחזיות, המהלכים של אפל ישיגו את המטרה שלהן וישנו את האופן שבו אנחנו חווים את המציאות, והמשקפיים יגיעו – כאמור – כבר בשנת 2020. מאות עובדים כבר עמלים על המלאכה ועל פיתוח טכנולוגיית המציאות המדומה. אבטיפוס נבנה בימים אלה לצד פרויקטים קשורים אחרים. לא מדובר על מוצר ייחודי לחלוטין, שכן גוגל כבר הפיצה משקפיים בקונספט זהה ב-2013, אבל המשתמשים לא התחברו למוצר ההוא, מה שלא מונע מגוגל להמשיך ולבצע שינויים בטכנולוגיה שלה.

 

 

מוצר הדגל הבא: מכונית אפל אוטונומית

אחד הפרויקטים המדוברים יותר הוא מכונית אפל, רכב אוטונומי שצפוי להפוך למוצר הדגל של החברה ומתוכנן לצאת לשוק ב-2023. אם המהלך הזה ייצא לפועל ללא תקלות תהיה זו דריסת רגל משמעותית מבחינת אפל, שתיכנס לראשונה לתחום כלי הרכב היוקרתי. צוות "טיטאן" של החברה כבר מריץ בדיקות ראשוניות, לפחות על פי הדיווחים, אבל גורמים רשמיים מטעם אפל עדיין לא ממהרים להפיץ את הבשורה. סביר להניח שנשמע על זה קצת יותר בהמשך, אבל יש עוד זמן עד שזה יקרה.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme