וואווי נתפסה עם המכנסיים למטה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הפרסומת הבעייתית של וואווי
שתף:

הטלפונים החכמים רק נעשים חכמים יותר, ובהתאם גם הקרב בין היצרניות קשה מאי פעם. כל מכשיר חדש אמור להתעלות על קודמו – ועל המתחרים – בכל פרמטר אפשרי. אחד הפרמטרים המרכזיים ביותר הוא כמובן המצלמה הסלולרית. בעידן הפייסבוק והאינסטגרם כולנו רוצים מצלמה איכותית במיוחד, וכולן רוצות לספר שהמצלמה שלהן איכותית יותר מכולן. הבעיה מתחילה כשמתגלה המציאות מאחורי הפרסומת ובמקרה של וואווי (HUAWEI) המציאות הזו בעייתית במיוחד.

 

האם כך נראה צילום במכשיר וואווי?
מה הסיכוי שתצלמו סלפי איכותי כל כך עם מכשיר וואווי?

 

הצילום שחשף את המבוכה

אחת המשתתפות בפרסומת החדשה של וואווי, פרסומת שבמרכזה המצלמה האיכותית של חברת הסלולר כמובן, חשפה תמונה מאחורי הקלעים. התמונה הזו בהחלט מעוררת מחלוקת, גם אם היא נראית תמימה למדי. זוג צעיר וחביב אוחז במצלמה הסלולרית לצורך צילום סלפי פשוט, והאיכות נפלאה. אלא שבפועל נמצאת שם מצלמה מקצועית, והיא זו שאחראית לתוצאה הסופית.

 

 

לא המבוכה הראשונה של וואווי

המצלמה של וואווי זוכה לפרסום לא מועט בחודשים האחרונים, וזו לא הפעם הראשונה שהפרסום הזה דווקא מביך. רק לפני כמה חודשים נרשמה מבוכה דומה כשהפרזנטורית של החברה, גל גדות, העלתה ציוץ מפרגן למצלמה הסלולרית, אבל טוויטר חשף אותה: הציוץ עלה דרך אייפון. השחקנית כמובן תיקנה מיד את הנזק, מחקה את הציוץ הישן והעלתה חדש, אבל תהיו בטוחים שהיו מספיק עוקבים זריזים שתיעדו את המבוכה, מה שהוביל להבהרה שהיא אמנם אוהבת את מכשיר הוואווי שלה, אבל העוזרת שלה משתמשת באייפון.

 

הפרזנטורית של וואווי
גם הפרזנטורית של וואווי הצליחה להביך את החברה

 

וואווי כנראה לא לבד

אם נודה באמת, סביר להניח שהמהלך של וואווי הוא לא נדיר, והיא ככל הנראה לא זו שהמציאה את הקונספט. רק לאחרונה נחשף שחברת סמסונג פרסמה אף היא את המצלמה הסלולרית שלה עם תמונה של זוג צעיר אחר, אלא שהיא אפילו לא טרחה לגייס שני שחקנים למשימה. במקום, היא רכשה תמונה מאתר התמונות Getty, ואתם יכולים לסמוך על הגולשים החרוצים בטוויטר שיחשפו את המהלך. במילים אחרות, גם אם לא נשמע את זה לעולם מאף גורם בכיר בחברות הללו, פרסום הוא לא תמיד מדויק. בלשון המעטה.

 

לא רק וואווי
הפרסום של סמסונג – עם תמונה מאתר תמונות

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme