כבר לא קונים חתול בשק: פלטפורמת הדמיות וירטואליות חוסכת זמן וכסף ברכישת נדל"ן

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

במציאות הנדל"נית הנוכחית אנחנו, ציבור הצרכנים, רגילים לקנות נכסים שקיימים נכון לעת הרכישה רק 'על הנייר'. למעשה, כולנו כבר מזמן התרגלנו למחשבה שאת מיטב כספנו ניאלץ להשקיע בבית שטרם נבנה בתקווה כי הדירה שנקבל בסוף הדרך אכן תהיה דירת חלומותינו. כלי עזר על סוגיהם השונים, דוגמת תמונות וסרטוני הדמיה בתלת מימד, סרטונים וירטואליים בגרפיקה ממוחשבת ואף סימולציות של מציאות מדומה (VR) – כל אלו נועדו, אמנם, לספק לקונה פוטנציאלי מידה מסוימת של ויזואליזציה של הפרויקט העתידי, אך עד כה שיטות גנריות אלו לא הוכיחו את עצמן כמשביעות רצון דיו: רוכשי הנדל"ן פשוט לא הצליחו להבין עד הסוף את הנכס שהם עתידים לרכוש. בדיוק כאן נכנסת לתמונה פלטפורמת Vizit בפיתוחה הבלעדי של חברת Visual Estate – שירות SaaS שמשנה את כללי המשחק בזירת הנדל"ן הישראלי והעולמי.

 

אוטומציה ויזואלית של נכסים כבר בשלבי תכנון מוקדמים

Vizit של Visual Estate היא פלטפורמת SaaS המשמשת לאוטומציה ויזואלית של נכסים כבר החל משלבי תכנון המוקדמים. אם נסכם זאת לכדי משפט אחד: טכנולוגיה זו מאפשרת ליצור הדמיות וירטואליות מתקדמות של דירות תוך השקעת מינימום זמן, מאמץ ואמצעים.

 

כך נראות הדמיות וירטואליות
חיסכון בזמן ומאמצים

 

הסטארטאפ החל את דרכו בשנת 2016 כספק שירות ליצירת ממשקים ויזואליים המתבססים בעיקרם על מציאות מדומה והמשמשים ככלי עזר למכירת נדל"ן בארץ. כיום מציעה החברה מערכת אינטרנטית פשוטה להתחברות ונוחה לתפעול. כך כל המעוניין יכול ליצור בעזרתה חוויה אישית משלו בהתאם להעדפותיו על ידי העלאת תכנית הדירה לממשק המערכת. Vizit מאפשרת למשתמשיה לערוך סיור וירטואלי בנכס, לבחון את תכולתו ואף להתאים בקליק אחד בלבד את סגנון עיצוב הפנים המועדף.

 

 

מערכת מתקדמת, זולה ונגישה לכול

נכון להיום משמשת פלטפורמת Vizit בעיקר את המגזר העסקי המקצועי: חברות בנייה, קבוצות שיווק נדל"ן, אדריכלים, מעצבי פנים ומתווכים. בעתיד הקרוב צפויה Visual Estate להנגיש את שירותיה גם לציבור הפרטי של רוכשי הדירות. כפי שמלמדות סטטיסטיקות של השימוש במערכת, פלטפורמת Vizit חוסכת למשתמשיה כ-95% מהזמן הדרוש להפקת תוצרי ויזואליזציה לעומת פתרונות מקבילים הקיימים בשוק וכ-50% מעלות העבודה מול ספקי תלת מימד ומפתחי מערכות של סיורים וירטואליים. פרט לכך, מעידים משתמשיה העסקיים של המערכת כי הודות ליכולתו של הממשק לספק חוויה פרסונלית מתקדמת ולא גנרית, כפי שהיה מקובל בתחום הנדל"ן עד כה, חלה עלייה של כ-20% בשיעור סגירת העסקאות לעומת המצב הקודם.

 

יתר על כן, בשונה מיתר שיטות הדמיה וסיורים וירטואליים ששימשו את תחום הנדל"ן עד כה, השירות של Visual Estate מוצע במחירים אטרקטיביים במיוחד – מה שמוזיל באורח ניכר את השימוש במערכת ומנגיש אותה לכול המעוניין ליצור סיור וירטואלי ברמה הגבוהה ביותר בדירה המיועדת לרכישה. אם נדבר במספרים, תמחור השימוש במערכת מתבסס על מודל של מנוי חודשי, זאת כאשר המחיר נקבע על פי מספר רמות שימוש ונע בטווח בין 300 דולר ל-5,000 דולר בחודש (נרשמים חדשים נהנים מ-7 ימי התנסות בחינם).

 

הדמיות וירטואליות הן עוד שירות של Visual Estate
Visual Estate

 

"עולם הבנייה והנדל"ן מתחיל להתקדם בשנים האחרונות וליישר קו עם שווקים אחרים בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות" – משתף צוות מייסדי Visual Estate (אלון נפתלי CEO, אנדריי סלומון CTO, חנן ג'קי ישראלביץ' VP R&D ומיכאל קלנטרוב, COO) – "יותר ויותר חברות בנייה מטעמי התייעלות ושיפור תהליכים מאמצות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. פלטפורמת Vizit, אם כך, נמנית בין הפתרונות המבטיחים שאומצו על ידי תחום הנדל"ן במהלך שנתיים האחרונות".

 

נסכם ונאמר, שמסתמן כי מדובר בפתרון חדשני, נגיש ופורץ דרך שכבר הספיק להוכיח את יעילותו בקרב המגזר העסקי. אנו כצרכנים פרטיים נמתין בכיליון עיניים להשקתו של השירות לציבור הרחב בתקווה ליהנות מיתרונות המערכת. מה שבטוח, כשרואים את הנכסים הפוטנציאליים לרכישה מול העיניים, הרבה יותר קל לבחור את הדירה הנכספת, לא להתאכזב מהתוצאה ובסוף הדרך לקבל את מלוא התמורה לכסף שהושקע בה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme