יפן כבר כאן: 8 סושיות מומלצות שכדאי לכם להכיר

מערכת5 דקות קריאה
8 סושיות מומלצות בישראל
שתף:

אם נשפוט לפני כמות מסעדות הסושי שנפתחות בישראל, נראה שאנחנו ממש אוהבים את המאכל היפני. אלא שלרוב מדובר גם במסעדות מצוינות שמציעות רולים מפתיעים, מקוריים וגם במקרים רבים – לא שגרתיים. אז איפה תמצאו את הסושי הטוב ביותר וכמה זה יעלה לכם? הנה 8 סושיות מומלצות – ולא רק בתל אביב.

 

 

תל אביב – Ze Sushi

במתחם שרונה יש שפע של מסעדות מצוינות וכמה שפים מובילים, אבל הסושי שמחכה לכם במסעדת Ze Sushi בהחלט ראוי למקום ברשימה הזו. לצד מנות פתיחה קלאסיות כמו אגאדשי טופו וקריספי צ'יקן המסעדה מציעה כמה רולים מיוחדים וטובים: רול Ze Sushi עם שרימפס מאודה, אבוקדו ובצל בירוק במעטפת סלמון, אבוקדו וטוביקו הוא רול מצוין, ואם אתם מעדיפים חלופה כשרה יותר תמצאו את סלמון איקורה – סלמון עם אספרגוס טמפורה, גבינת שמנת ובצל ירוק במעטפת איקורה ושומשום.

 

כמה זה יעלה לכם: הרולים המיוחדים עולים בין 36 ל-48 שקלים, רולים חמים בין 39 ל-42 שקלים ויש גם מנות נודלס שיעלו לכם 49 שקלים ומעלה.

 

 

תל אביב – אונאמי

ברחוב הארבעה, ממש לא רחוק משרונה, נמצאת מסעדת אונאמי הנהדרת עם שפע של מנות קלאסיות ומוכרות וכמה מנות מיוחדות כמו קאיסן קוקטייל או סאקה מיקס טמאקי. חוץ מזה תמצאו בתפריט מגוון מרקים, מנות ווק, שיפודי עץ על הגריל וקינוחים מצוינים, כמו גומא פרפה: פרפה חלווה בציפוי שוקולד לבן על רוטב חלווה ומחית פיסטוק.

 

כמה זה יעלה לכם: הסושי יעלה עד 58 שקלים, שיפודי עץ ב-25 עד 42 שקלים, והקינוח עד 44 שקלים.

 

 

View this post on Instagram

 

Weekend Mode (On)ami #onami #Onami_Sushi_Bar #israelbest #tlv #tlvstyle #tlvfood #tlvjapan #tlvsushi

A post shared by Onami_TLV (@onami_tlv) on

 

גבעתיים – נאו סושי

אם אתם מוכנים לצאת מתל אביב תגלו שיש גם בגבעתיים סושי מצוין, והוא מסתתר ברחוב כצנלסון, במקום שכיף לשבת בו או לקחת טייק אוויי אם בא לכם על סושי איכותי בבית. מסעדת נאו סושי כשרה אבל גם חובבי פירות הים יהנו ממנה מאוד, עם כמה רולים נהדרים כמו ספיישל מנגו סלמון (ניתן לכם לנחש איזה רכיב שולט במנה), ספיישל סורימי עם בטטה, אספרגוס, בציפוי עירית ושבבי טמפורה, וגם מקסיקן רול חריף אבל מצוין.

 

כמה זה יעלה לכם: הרולים המיוחדים נעים על הטווח שבין 39 ל-51 שקלים, קומבינציות החל מ-57 שקלים, וגם דים-סאם ב-33 עד 119 שקלים.

 

 

View this post on Instagram

 

רוק אנד רול 🍣🍣

A post shared by Neo Sushi Bar (@neosushibar) on

 

הרצליה – קיוטו

תפריט הסושי של קיוטו ארוך ומגוון במיוחד, ולמרות שהיא יקרה יחסית היא בהחלט מפצה על המחירים בטעם. קחו למשל את קיוטו צ'יז, משולשי טמפורה עם סלמון, גבינה צהובה ואבוקדו ברוטב טריאקי, או את הפטנסטיק רול עם צלופח, שרימפס טמפורה ומלפפון  עטוף באבוקדו ואביקו.

 

כמה זה יעלה לכם: כאמור, לא מעט. קומבינציות מתחילות ב-71 שקלים, המיוחדים יעלו לכם 57 שקלים לפחות, וגם הקינוחים לא זולים: בין 49 ל-54 שקלים.

 

 

View this post on Instagram

 

ככה אנחנו. לפנק, לפנק, לפנק #מנו_רול

A post shared by Kyoto (@kyoto_rest) on

 

באר שבע (וסניפים נוספים) – קמפאי סטריט ווק

רשת קמפאי סטריט ווק מתחזקת 6 סניפים בארץ, והיא עושה עבודה נהדרת למי שמחפש סושי במחירים סבירים. יש כאן את כל הקלאסיקות, כולל ריינבואו רול, צ'ילי וולקנו או אטלנטיק, וגם סושי בהרכבה עצמית, קומבינציות ומנות ווק ברמה גבוהה באמת.

 

כמה זה יעלה לכם: הרולים המיוחדים עולים בין 29 ל-48 שקלים, סושי בהרכבה עצמית עד 39 שקלים, קומבינציות החל מ-42 שקלים.

 

 

ראשון לציון – סוהו

למסעדה הזו כדאי להגיע, ולו רק בשביל החוויה. למרבה המזל יש כאן הרבה יותר מאשר עיצוב נהדר ושירות טוב. רשימת מנות הסושי של סוהו ארוכה וגם מנות מיוחדות כמו צ'יקן קארי קוקוס או כדורי עוף בשום ודבש, מנות דגים ופירות ים, מנות נודלס וקינוחים מעולים כמו הפבלובה ופירמידת קרם עוגיות.

 

כמה זה יעלה לכם: רולים בסביבות 45-50 שקלים, פאד תאי פירות ים יעלה לכם יותר מ-80 שקלים, והקינוחים כ-50 שקלים.

 

 

רחובות – סושי בוזי

לא רחוק ממכון ויצמן נמצאת סושיה קטנה שעובדת קשה מאוד, ובצדק. בסושי בוזי יש רולים מפתיעים מאוד ובמחירים אטרקטיביים מאוד. שימו לב למנת אתונה רול (סלמון צרוב, גבינת טופו, בצל ירוק, אננס, בטטה, עטוף חציל קלוי עם נגיעות איולי וואסבי ועירית), וגם לרול סאנסט (ספייסי טונה, קצפיו, אבוקדו, עטוף טונה, בטטה ומנגו בנגיעות פנקו ונענע קצוצה), ועוד לא אמרנו מילה על קרייזי רול המעולה ועל אריזונה – רול שכולל גם תפוח וסלק. בקיצור, חגיגה של טעמים.

 

כמה זה יעלה לכם: הספיישלים עולים בין 30 ל-45 שקלים, רולים חמים בין 30 ל-38 שקלים, הקומבינציות מתחילות מ-42 שקלים.

 

 

View this post on Instagram

 

בוש#סושיבוזי

A post shared by נעמה💓👌🏻Life is har👌🏼 מטרה 200 (@nama186141_) on

 

תל אביב – מון

חזרנו לתל אביב, בעיקר כי אי אפשר לדבר על סושיות מומלצות בלי להזכיר את מון. פעם הייתם יכולים לשבת על יד הבר ולשלוף צלחות סושי מהבר הממונע, אבל גם היום – בלי הצלוחיות שגרמו לנו לטעום מכל הבא ליד – יש כאן עדיין סושי ברמה גבוהה. מפלמינגו מיקס ועד לספיישל מנהטן או רול ספארי, יש כאן תפריט גדול ועשיר מאוד. חוץ מזה קיימת אפשרות לרולים טבעוניים ולרולים שמתאימים לנשים בהריון, והם מוכנים על גבי משטח נפרד, כך שמדובר באטרקציה של ממש למי שרוצה להמשיך ליהנות מסושי עוד לפני הלידה.

 

כמה זה יעלה לכם: הרולים לא זולים, ולרוב הם קטנים יחסית (4 או 6 יחידות) אבל הם בהחלט מפנקים. יש גם מנות מיוחדות כמו צ'יראשי ב-65 שקלים, מנות צמחוניות ב-26 עד 41 שקלים ומנת גאודה בפאנקו ב-26 שקלים.

 

 

View this post on Instagram

 

Happy Monday 🍱🍱🍱#moonsushi #sushi #sushiporn #sushitime🍣 #sushilover #sushibar #telaviv

A post shared by Moon Sushi Bar (@moon.sushi.bar) on

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme