אפקט ברקזיט: משקיעי נדל"ן ישראלים מכוונים כעת לארצות הברית

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

ישראלים הם משקיעים סולידים, אבל הריבית הנמוכה ושוק הנדל"ן הישראלי שהפך בלתי אפשרי להשקעה, מובילים אותם לחיפוש אחר אפשרויות מחוץ לישראל. אחד מאפיקי ההשקעה שהופכים ליותר ויותר פופלארים בשנים האחורונת הוא השקעות נדל"ן בחו"ל, ובעיקר בארה"ב. אם נוסיף לזה את הברקזיט, עזיבת בריטניה את האיחוד האירופי שיצר מצב של אי יציבות בכל אירופה, הרי שהשקעות נדל"ן בארה"ב רק הופכות ליותר אטרקטיביות. התשואה על נכס בארה"ב יכולה להגיע עד פי שלוש ממה שתקבלו על נכס בארץ, ומחירי הנדל"ן מגוונים מאוד כך שאפשר להתחיל להשקיע בסכומים נמוכים יותר מאשר בישראל.

 

מאז משבר הסאב פריים ב-2008 מחירי הנדל"ן בארצות הברית נמצאים בעלייה מתמדת, וכמו תמיד האזור האטרקטיבי ביותר להשקעה הוא מטרופוליטן ניו יורק. משקיעים מכל העולם זיהו את הפוטנציאל, והביקוש להשקעות במנהטן הקפיץ את מחירי הדירות והשכירות בעיר. כמו שקרה גם אצלנו, עליית המחירים במרכז העיר גרמה לאנשים שעובדים במנהטן לחפש אפשרות מגורים זולה יותר, וכך התפתחו ביקושים גם במקומות אחרים. אחד מהאזורים שנמצאים בתנופת פיתוח גדולה בעשר שנים האחרונות הוא העיר ג'רזי סיטי בניו ג'רזי. ג'רזי סיטי קרובה מאוד למנהטן, (מרחק ממוצע של רבע שעה) ולכל צירי התנועה המרכזיים והעסקים באזור, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שהמשקיעים יגלו גם אותה.  

 

בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל"ן בארה"ב, ללא התחייבות

כבר 2,275 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה בנדל"ן בניו-ג'רזי

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

גרזי סיטי
Jersey City

ניו ג’רזי ידועה כאחות הקטנה של מנהטן, והיום אפשר אפילו להגיד שהיא האחות המוצלחת שלה, לפחות מבחינה נדלני"ת, "ניו ג'רזי הצליחה למשוך לאחרונה מספר מרשים של מיזמי ענק, כמו בניית גורדי שחקים, מרכזי מסחר ומתחמי דיור ענקיים", אומר אמיר חסיד, ממייסדי  “HAP INVESTMENTS”  , קרן השקעות אמריקאית בבעלות ישראלית המתמחה בהשקעות נדל”ן בארה”ב, "ראש העיר סטיבן פולופ רוצה למשוך משפחות ואנשי עסקים לעיר וכדי למשוך יזמים ומשקיעים לעיר, הוא הקל משמעותית את מדיניות המס. זוהי הזדמנות נהדרת להשקעות עם תשואות יוצאות דופן.”

 

השקעה מפה לאוזן

מי שלא חי ועובד בארה"ב מתקשה להשקיע בנדל"ן עצמאית, כי כדי להשקיע נכון במדינת הענק הזו כדאי מאוד להכיר את השוק הזה היטב, איפה נכון להשקיע ואיפה ממש לא. אחת הדרכים להשקיע בארה"ב היא דרך קרן נדל"ן, שיכולה לכוון אתכם אל ההשקעה הנכונה לכם בעזרת הניסיון והידע שהן צוברות.  

“HAP INVESTMENTS” , קרן השקעות אמריקאית בבעלות ישראלית המתמחה בהשקעות נדל”ן בארה”ב, פועלת בישראל בדרך קצת שונה, “רוב המשקיעים שמגיעים אלינו שומעים על העסקאות שלנו מפה לאוזן", מסביר חסיד, "שלא כמו הרבה חברות אחרות, אנחנו לא מכוונים לקהל הרחב אלא מפיצים את הזדמנויות ההשקעה שלנו במייל שמגיע למספר מצומצם מאוד של אנשים שמכירים אותנו ואת הניסיון שלנו בשוק והם כבר מעבירים את זה הלאה במעגלים החברתיים שלהם. עם הגישה הזאת אנחנו מצליחים לשמר קבוצה אינטימית של משקיעים שכבר מכירים אותנו ונותנים בנו אמון מלא. האמון הזה משפיע על האווירה הנינוחה והרגועה שבה מתבצע התהליך: בלי לחץ ובלי החשש להפקיד את הכסף שלך אצל מישהו שאתה לא מכיר”.

 

HAP-11-exterior-1
HAP Tower

בימים אלה החברה מקדמת את פרויקט הדגל שלה, “האפ טאוור” שנבנה בג'רזי סיטי. מדובר במגדל שיתנשא לגובה של 42 קומות ויכלול שטחי מסחר, משרדים ויחידות דיור יוקרתיות. הפרויקט של “HAP INVESTMENTS” זכה להתעניינות רבה, ועסקת הענק דווחה בהרחבה בעיתונות הכלכלית בישראל.

 

ג'רזי סיטי הייתה בעבר אזור של תעשייה, מגורים ותחנת מעבר לניו ג'רזי, אך בשנים האחרונות, הפכה לאיזור מגורים דינאמי. העיר מציעה מגוון רחב של מסעדות, בתי קולנוע, גלריות לאומנות, מוסיקה ואתרי בילוי מקומיים. המקומות הללו פועלים לאורך החוף, החל מה-Mall Newport ועד למתחם הקניות שבעיר. ג'ורנל סקוור ביסס את מעמדו כמרכז העיר האנרגטי, תוך שהוא מציע מראה מרענן עם מזרקות ועיצובי רחוב חדשניים. לא רחוק משם נמצאים הפארק הלאומי ליברטי, ביתו של פסל החירות, אליס איילנד ומרכז המדע ליברטי. מגוון הנופים מספק לתושבי ג'רזי סיטי מרחב מעניין לרכיבה על אופניים, ריצה והליכה, תוך שהם נהנים מהנופים המדהימים של מנהטן התחתונה.

 

לפני כשנתיים עבר האזור בו ממוקם ה“האפ טאוור” שינוי ייעוד לתב"ע למגדלי מגורים (שכירות ודירות למכירה), ומשך את תשומת ליבם של יזמים רבים מהמובילים בתעשיה בניו-יורק. גם Jared Kushner, הנשוי לביתו של דונלד טראמפ,  נכנס לפרוייקט ענק באותו אזור.

Journal Square

“האפ טאוור” נהנה ממיקום אסטרגי עם נוף מלא למנהטן וגישה אידיאלית לתחבורה ציבורית, "זאת דוגמא טובה לעסקה שמאפיינת את הפילוסופיה העסקית של החברה שלנו – להשקיע באזורים בעלי פוטנציאל צמיחה גדול במיוחד על מנת להשיא את התשואה הגבוהה ביותר עבור המשקיעים שלנו”.

 

אחד התנאים לתשואות גבוהות מעסקי נדל"ן בארה"ב הוא כניסה במחיר נכון לעסקה, והפרויקט בהחלט עומד בתנאי הזה כיוון שכניסה היום לפרויקט כבר מבטיחה עליית ערך של עשרות אחוזים בזמן קצר.

 

בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל"ן בארה"ב, ללא התחייבות

כבר 2,275 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה בנדל"ן בניו-ג'רזי

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme