לא הכל נוצץ בארמון: התמונות המאכזבות שחושפות את חיי משפחת המלוכה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
לא רק אתם - גם משפחת המלוכה עובדת קשה
שתף:

קל לנו להאמין שהחיים של משפחת המלוכה נוצצים ופשוטים. רק לפני כמה חודשים צפינו בחתונה מפוארת עם שמלת כלה שעלתה מאות אלפי דולרים, כרכרת סוסים ושיירה של כוכבים ברשימת המוזמנים, מדייויד בקהאם ועד ג'ורג' קלוני וסרינה ווילאמס. אלא שאם מסתכלים קצת יותר טוב מגלים שהחיים, איך ננסח את זה בעדינות, לא כאלה מושלמים. כלומר, אין ספק שיש לנו המון סיבות לקנא, אבל התמונות שלפניכם יוכיחו שעד שלא יוכח אחרת, בני ובנות משפחת המלוכה הם עדיין בני אנוש. ככאלה הם עסוקים גם בפעולות השגרתיות ביותר.

 

 

קחו למשל את הנסיך הארי

הרבה לפני שהתחתן עם שחקנית אמריקאית בטקס נוצץ עם עשרות מיליוני צופים, הנסיך הארי כנראה התווכח עם וויליאם כשהגיע הזמן לפנות את האשפה. לפי התמונה הזו, הוא הפסיד בוויכוח.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 1
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

מייגן לא יכולה לשמור סוד

היא אמנם דיירת טרייה בממלכה ועד לפני כמה חודשים היא הייתה עדיין שחקנית הוליוודית וחלק מהקאסט של Suits, אבל מייגן מסתגלת לחיים החדשים בארמון. אולי עכשיו היא יודעת שהצלמים תמיד מסתכלים עליה אז את הסודות כדאי לשמור לפעם אחרת.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 2
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

התקפי הכעס של הילדים

הורים רבים מכירים את הרגע הזה שבו הילד דורש ממתק או צעצוע וכשהוא נתקל בסירוב הוא מביע מחאה בצעקות ובכי. מסתבר שגם הדוכסית קייט מידלטון מתמודדת עם מצבים מהסוג הזה. חוץ מזה נראה שהנסיך ג'ורג' יודע לעורר סצנות מביכות בפומבי, מה שמוכיח גם מי שנמצא במקום ה-3 בתור לכס המלכות לא שונה מכל ילד אחר.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 4
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

משימות של אבא

כן, גם נסיכים הולכים לבית הספר כמו כל ילד אחר. המשמעות היא שגם לאביו של הנסיך יש משימה חשובה שכל הורה מכיר: הוא צריך ללוות את הילד לבית הספר, ואפילו לסחוב עבורו את הילקוט.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 5
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

בגדי הנסיך החדשים

סביר להניח שבעוד כמה שנים טובות הנסיך ג'ורג' יציץ באלבום הילדות שלו ויגלה איזו חליפה מיוחדת לבש באירוע ההטבלה שלו. לא בטוח שהוא יאהב את זה.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 6
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

מי מסיע את המלכה?

המלכה אליזבת' כבר בת 92 אבל היא עדיין צלולה למדי. זה אולי מסביר למה מפעם לפעם היא בוחרת לנהוג בעצמה ממקום למקום.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 3
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

נסיעה ברכבת – אבל במחלקה ראשונה

אם היא מעדיפה לוותר על הנהיגה יש למלכה אפשרות נוספת, כזו שכולנו מכירים היטב. היא פשוט נוסעת ברכבת. אנחנו מניחים שהיא לא צריכה להטעין את הרב-קו ולחכות בתור, וכפי שזה נראה היא גם מתארחת במחלקה ראשונה ונהנית מכוס תה עם ביסקויט.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 7
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

מי דואג לקניות?

אם תהיתם מי אחראי לקניות בבית תשמחו לדעת שהמלכה לא שולחת את פיליפ. אולי משום שהיא לא סומכת עליו שיידע לבחור את סוג נוזל הכלים הנכון? 

 

משפחת המלוכה - הוכחה 8
(תמונה: גטי – Business Insider)

 

כשגונבים לנסיך אוכל

הנסיך הארי הגיע לצפות בכמה וכמה אירועי ספורט לאורך השנים, אבל התמונה הזו מוכיחה שגם בני מלוכה לא חסינים מפני ילדות בנות שנתיים שגונבות להם פופקורן בלי לשאול.

 

משפחת המלוכה - הוכחה 9
(תמונה: גטי – Business Insider)

מקור ותמונות: Business Insider

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme