לטייל כמו בני מלוכה: קרונות הרכבת המפוארים בעולם

מערכת5 דקות קריאה
חמשת רכבות היוקרה שכדאי להכיר
שתף:

הרכבת אולי מיועדת לנסיעה יומיומית, ובישראל היא גם מוכרת היטב (לא תמיד בנסיבות חיוביות) אבל זו ללא ספק דרך נוחה להגיע ממקום למקום. זו גם דרך נוחה לראות עולם. אם אתם יוצאים למסע ברכבת ומבינים שאפשר להגיע איתה לכמה יעדים מרתקים בעולם, כדאי שתבחרו גם קרון יוקרתי ומפנק. הנה חמשת הרכבות המפוארות ביותר בעולם.

 

הרכבת המהירה של ונציה

כשאתם סועדים בסוויטה המפוארת של הרכבת הזו אתם יכולים לצפות לעיטורי עץ יוקרתיים סביבכם בזמן שמוגשות לכם ארבע מנות משובחות. הרכבת היוקרתית הזו מסיעה נוסעים מלונדון לוונציה, עם עצירה בפריז. אם אתם מחפשים דרך נעימה לנסוע, ואולי גם סוויטה עם שני חדרי שינה כדי שתוכלו להניח את הראש, זו הרכבת בשבילכם. גם תאי השירותים מעוצבים להפליא, ואם יתחשק לכם לנגן יש במקום גם פסנתר. אם השתכנעתם להזמין נסיעה ברכבת תוכלו להזמין מקום דרך האתר (בקישור הזה) אבל כדאי שתחסכו קודם כ-2,500 דולר. לפחות לא תצטרכו לשלם על ארוחות במהלך שני ימי הנסיעה.

 

רכבת היוקרה מוונציה
הרכבת המהירה של ונציה: מלונדון לוונציה, דרך פריז

 

גולדן איגל – ממוסקבה לוולדיווסטוק

יש מי שיטען שלא נסעתם ברכבת אמיתית אם עדיין לא ניסיתי את הרכבת הזו. לוח הזמנים שלה עובר בין שמונה אזורי זמן שונים, והרכבת היא יצירה יוקרתית ומפוארת עם כמה מהשירותים הטובים ביותר שיש. חדרי רחצה בסוויטה, שירותי כביסה, טלוויזיות, נגן פסנתר שנמצא במקום דרך קבע, שירותי רפואה, מיזוג בקיץ וגם חימום בחורף. בנסיעה של שבועיים תרגישו שאתם יוצאים לשיט, ולאורך המסלול תעצרו מדי פעם לסיורים קלים במקומות מעניינים ויפים. תוכלו גם לישון במלונות חמישה כוכבים, כיאה לסטנדרטים שאליהם אתם מורגלים.

 

רכבת ה-Gahn באוסטרליה

בזמן שהותכם על הרכבת האוסטרלית אתם יכולים לצפות בנופים המשגעים. הנסיעה הארוכה מאדלייד לעבר דרווין יכולה להיתפס כמתישה, אבל עם החוויה הזו לא תרגישו את הקושי. 54 שעות יידרשו לכם כדי להגיע אל היעד אבל תמורת 1,600 דולר תוכלו לבחור בסוויטה יוקרתית עם שירותים פרטיים, מכונת כביסה, מקלחת ומיטה זוגית.

 

הרכבת הכחולה מפרטוריה לקייפטאון

27 שעות ו-1,600 קילומטרים. זה מה שתצטרכו לעבור כדי לחצות את דרום אפריקה. לרכבת הכחולה שעושה את המסלול הזה יש עצירות בכמה מוקדים מרכזיים אבל בדרך תיהנו מחוויה מצוינת ומצוות שמעניק שירות אישי וחם מאוד. למעשה, אנשי השירות על הרכבת הם אנשים בעלי ניסיון והם ישמחו להציע לכם חטיפים בכל שעה, למזוג לכם משקאות ואפילו לסייע עם הכביסה המלוכלכת. זו אחת הרכבות הטובות ביותר באזור כולו וגם המפורסמים כבר גילו אותה, בהם מיה פארו, נלסון מנדלה, מרגרט תאצ'ר, קיילי מינוג ופול סיימון.

 

שירות אישי על הרכבת לקייפטאון
הצוות מנוסה ושירותי מאוד, וגם המפורסמים כבר נסעו בה – הרכבת לקייפטאון

 

המסע מתאילנד אל סינגפור

הקרונות של רכבת Eastern & Oriental צבועים בצבעים מטאליים ומשולבים בירוק, בעוד מסדרונות הרכבת עוצבו בהשראת "שנגחאי אקספרס" מ-1932. בסוויטות המפוארות ביותר על הרכבת תגלו לא רק שטח גדול שעומד לרשותכם אלא כיסאות נשלטים ומיני בר. אתם יכולים לבחור גם במסלול של עשרה ימים או שבעה לילות, לשלם לפחות 4,500 דולר ולכלול בחבילה גם טיסה והעברות, כמו גם ארוחת בוקר כשתגיעו אל סינגפור. אז הנסיעה אולי ארוכה, אבל עם הזדמנויות טובות כמו אלה תוכלו לנוח ולהרגיש שאתם בחופשה גם כשאתם רק בדרך אליה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme