בדקנו 10 אפליקציות ניהול תקציב שיעזרו לכם לשלוט בהוצאות

אירנה נוזה5 דקות קריאה
10 אפליקציות ניהול תקציב שכדאי להכיר
שתף:

הסמארטפון כבר מזמן הפך להרבה מעבר למכשיר שמוציא ומקבל שיחות טלפון ואפילו ליותר מאמצעי לגלישה באינטרנט. היום דפוס שימוש הנפוץ במכשירים הניידים בא לידי ביטוי בעיקר בהורדת אפליקציות מתוך המלאי האינסופי הקיים ושימוש בהן למגוון מטרות וצרכים. חלק מהאפליקציות פופולאריות יותר, אחרות פחות. יחד עם זאת, מסיבה כזאת או אחרת, יחסית מעט ישראלים משתמשים באפליקציות לניהול תקציב. תופעה זו בולטת במיוחד לנוכח העובדה כי רוב הישראלים אינם מצטיינים בניהול נבון של תקציב: כ-40% חיים במינוס ויותר מ-50% מקרב האוכלוסייה בארץ מחוייבים בהחזר הלוואות שאינן משכנתא. לנוחיותכם ערכנו סקירה של אפליקציות ניהול תקציב שתוכלו להוריד למכשיר החכם שלכם ולהתייעל מבחינה כלכלית.

 

 

כחול-לבן: אפליקציות ניהול תקציב ישראליות

ראשית, נעבור על האפליקציות המקומיות שפותחו בארץ. אפליקציות אלו יתאימו בעיקר למי שתמיכה מלאה בשפה העברית חשובה לו. כמו כן, יתרונן של אפליקציות ילידות-ישראל בסנכרון האוטומטי שהן מאפשרות עם רוב המוסדות הפיננסיים הפועלים בארץ – אופציה שאינה קיימת באפליקציות בינלאומיות. ואלו השמות המומלצים:

 

MyFinanda

אפליקציה ישראלית לניהול תקציב שהושקה בשנת 2014. MyFinanda מאפשרת לסנכרן בין כל החשבונות של משתמשיה לכלל המוסדות הפיננסיים בישראל תוך עדכון אוטומטי של נתוני החשבונות. באמצעות MyFinanda ניתן לקבל פרופיל אישי מלא המאגד את כלל הנתונים כגון, פירוט תנועות בחשבונות הבנק, פירוט כרטיסי אשראי, חשבונות מט"ח, חסכונות, השקעות, הלוואות ועוד. יתרון נוסף של האפקליציה הוא אפשרות לניהול מזומנים. לצד זאת, מציעה אפליקציית MyFinanda מגוון אפשרויות לתצוגת הנתונים: תרשימים, גרפים, טבלאות וכו'.

 

מספר הורדות: מעל 30,000

דירוג בחנות Google Play: 4.5 על ידי 614 משתמשים.

עלות: הורדה ושימוש בסיסי בחינם. מוצעות אפשרויות נוספות בתשלום: לדוגמא, ייצוא נתונים לפורמט אקסל, תצוגת דוחות פיננסיים שנתיים ועוד.

הורדה לאנדרואיד | הורדה לאייפון

 

MyFinanda
MyFinanda

 

HandWallet

אפליקציה ישראלית פופולארית נוספת עם תמיכה מלאה בשפה העברית. למעשה, מדובר באפליקציה הוותיקה ביותר שפותחה בארץ – HandWallet הושקה לראשונה עוד בשנת 2004 וב-2012 עברה התאמה לסמארטפונים. אפליקציית HandWallet קלה לשימוש ומציעה מגוון כלים לניהול תקציב תוך התאמה למערכת פיננסית ישראלית. התאמה שבאה לידי ביטוי בחיבור לכלל חברות האשראי והבנקים בארץ. לצד אפשרות של רישום ומעקב אחר הוצאות והכנסות שוטפות, מציעה HandWallet אופציה לזיהוי קולי המוכיחה את עצמה כאפקטיבית במיוחד לצורכי רישום הוצאות שבוצעו במזומן. כמו כן, ניתן לייבא לתוך האפליקציה מסמכים, קבצים ותמונות, להזין תזכורות קוליות ואף ליהנות מאפשרות לסנכרון של האפליקציה עם הודעות SMS המתקבלות במכשיר מחברות אשראי ומוסדות פיננסיים נוספים.

 

מספר הורדות: מעל 2 מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.4 על ידי 21,909 משתמשים.

עלות: חינם

הורדה לאנדרואיד

 

HandWallet
HandWallet

 

אפליקציות בינלאומיות לניהול תקציב

למי שעניין השפה והסנכרון עם מוסדות פיננסיים מקומיים פחות קריטי, בהחלט יכול לעשות שימוש באפליקציות בינלאומיות לניהול תקציב. ולא חסר אפליקציות מעולות – להלן כמה מומלצות:

 

ToshlFinance

ToshlFinance מוכרת בעולם כנוחה וידידותית לשימוש. האפליקציה מציעה מגוון אפשרויות לרבות הזנת נתונים, קביעת תזכורות והגדרת התראות, הוספת תמונות, ניתוח נתונים וגם אופציה לסינכרון נתונים בין מספר מכשירים ניידים תוך גיבוי מאובטח של המידע הפיננסי שלכם למקרה, שחלילה, יקרה משהו לנייד. אגב, את הנתונים תוכלו להזין בשקלים היות והאפליקציה תומכת ב-200 סוגי מטבעות שונים ושקלים ביניהם.

מספר הורדות: מעל מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.3 על ידי 26,777 משתמשים.

עלות: הורדה ושימוש בחינם. קיימים 2 מסלולים בתשלום: Pro ו-Medici

תמיכה בעברית: יש

הורד לאנדרואיד | הורדה לאייפון

 

ToshlFinance
ToshlFinance

 

Mint

Mint היא אפליקציה בינלאומית התומכת ב-12 שפות (לא תומכת בעברית). Mint נמנית בין האפליקציות הוותיקות לניהול תקציב בסמארטפון והייתה בין הראשונות שאפשרו התממשקות עם מוסדות פיננסיים שונים ועדכון שוטף של נתוני חשבון הבנק והאשראי. גם היום נהנית Mint מפופולאריות הודות לנוחות הממשק שלה, תצוגת הנתונים הידידותית והאפשרויות המתקדמות לניהול תקציב. עם זאת, Mint פחות פופולארית בארץ מאחר ואינה תומכת בעברית ואינה מאפשרת הזנת נתונים בשקלים.

מספר הורדות: מעל 5 מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.3 על ידי 129,753 משתמשים.

עלות: חינם

תמיכה בעברית: אין

הורדה לאנדרואיד | הורדה לאייפון

 

Mint
Mint

 

Fast Budget

אם מדברים על אפליקציות ניהול תקציב בינלאומיות חייבים להזכיר אתFast Budget  – שקיימת בגרסה בעברית וגם מאפשרת להזין סכומים בשקלים. האפליקציה מאפשרת לסקור במבט על את כלל נתוני המשתמש, כוללת אפשרות לסיווג הכנסות והוצאות ע"פ קטגוריות, מציגה את הנתונים בצורה ויזואלית ונוחה לעין וניהול התקציב באמצעותה הופך למשימה מאוד פשוטה ואינטואיטיבית.

מספר הורדות: מעל מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.6 על ידי 66,517 משתמשים.

עלות:  חינם. קיימת אפשרות לשדרג לגרסה בתשלום, זאת לצד, חנות לרכישת אייקונים וגביית תשלום נוסף עבור סנכרון בין מספר מכשירים.

תמיכה בעברית: יש

הורדה לאנדרואיד | הורדה לאייפון

 

Fast Budget
Fast Budget

 

1Money

אפליקציה צעירה אך מצליחה שפותחה ברוסיה. 1Money תומכת בשפה העברית ובמטבע ישראלי. האפליקציה מתאפיינת בעיצוב נאה שעושה חשק לגשת מיד להזנת נתוני הוצאות והכנסות. אכן, הזנת הנתונים ב-1Money קלה ביותר ומתבצעת בלחיצת כפתור, וגם תצוגת הנתונים מאוד ממצה ומאפשרת מעקב נוח אחר התקציב כשכל המידע מוצג באופן תמציתי מול העיניים. כמו כן, 1Money מאפשרת לסנכרן את כלל מכשירי הנייד של המשתמש ולתפעל את התוכנה מכל מכשיר להעדפתכם.

מספר הורדות: מעל 500 אלף

דירוג בחנות Google Play: 4.7 על ידי 10,713 משתמשים.

עלות: חינם

תמיכה בעברית: יש

הורדה לאנדרואיד

 

1money
1Money

 

Wallet

אפליקציה מתקדמת ודי פופולארית בארץ ובחו"ל. ניהול תקציב בעזרת Wallet הופך למשימה הרבה יותר פשוטה, זאת על אף ריבוי הפונקציות והיישומים שהיא מציעה. לצד פעולות ניהול הסטנדרטיות הקיימות במרבית האפליקציות המקבילות, ב- Walletישנן מגוון אפשרויות נוספות, דוגמת ניהול רשימת קניות, מעקב אחר חובות שיש להחזיר או שחייבים לכם, הגדרה וניהול של יעדים, יצירת קבוצות וניהול תקציב משותף עם משתמשים נוספים, אפשרות להגדיר נעילה בעזרת טביעת אצבע ועוד.

מספר הורדות: מעל מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.5 על ידי 89,751 משתמשים.

עלות: חינם, עם מספר אפשרויות בתוספת תשלום.

תמיכה בעברית: יש

הורדה לאנדרואיד | הורדה לאייפון

 

Wallet
Wallet

 

Bluecoins

בדומה ליתר אפליקציות לניהול תקציב, Bluecoins זוהי תוכנה מתקדמת ונוחה למעקב וניהול אחר תקציבכם. עם Bluecoins תוכלו לתזמן התראות ותזכורות, לעקוב אחר מצב תקציבי נתון, לצרף במידת הצורך קבצים, מסמכים ותמונות, לקבוע קטגוריות ותתי קטגוריות לנוחות ניהול התקציב ועוד. כמובן, כלל הנתונים שתזינו יגובו בענן וישמרו במערכת מוגנת ומאובטחת היטב.

מספר הורדות: מעל 100 אלף

דירוג בחנות Google Play: 4.7 על ידי 8,771 משתמשים.

עלות: חינם, עם מספר אפשרויות בתוספת תשלום.

תמיכה בעברית: יש

הורדה לאנדרואיד

 

Bluecoins
Bluecoins

 

Spend Mate

Spend Mate – אפליקציית ניהול תקציב נוספת שתומכת בשפה העברית ומאפשרת להזין סכומים בשקלים. Spend Mate נוחה לתפעול וכוללת מגוון אפשרויות כגון, יצירת חשבונות מרובים, הוספת קטגוריות בהתאמה אישית, הגדרת מטרות ויעדים לחיסכון עתידי, קביעת תזכורות לביצוע תשלומים ועוד.

מספר הורדות: מעל 10 אלף

דירוג בחנות Google Play: 4.5 על ידי 338 משתמשים.

עלות: חינם

תמיכה בעברית: יש

הורדה לאנדרואיד

 

Spend Mate
Spend Mate

 

My Finances

על אף שאפליקציית My Finances אינה תומכת בשפה העברית, היא מאפשרת להגדיר מטבע ישראלי, ולאור הממשק הידידותי ומגוון האפשרויות שהיא מציעה זוהי אפליקציית ניהול תקציב מומלצת. השימוש ב-My Finances מתבצע ברמה אינטואיטיביות מאוד – הוא פשוט ונוח וקשה ללכת שם לאיבוד. הנתונים מוצגים בצורה ויזואלית, כך שתוכלו לראות בכל רגע נתון את מאזן הכספים שברשותכם.

מספר הורדות: מעל מיליון

דירוג בחנות Google Play: 4.5 על ידי 44,862 משתמשים.

עלות: חינם. ניתן לשדרג לגרסת פרימיום בתשלום.

תמיכה בעברית: אין

 

 

כלל האפליקציות שהוזכרו לעיל מעולות. אם אתם מתקשים לבחור, כדאי שתורידו ותנסו לעשות שימוש בכמה מהן – כך תוכלו לבחור את האחת שתאהבו במיוחד. מה שבטוח, עם אפליקציה לניהול תקציב שמותקנת בסמארטפון האישי הרבה יותר קל לנהל את התקציב, לעקוב אחריו ולהימנע ממצבים לא רצויים דוגמת, אוברדרפט ומינוס בחשבון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme