בקרוב: טיסות לואו קוסט לניו יורק בפחות מ-500 דולר

יובל פוגל5 דקות קריאה
מחירי טיסות לואו קוסט לניו יורק
שתף:

חברת התעופה WOW Air הודיעה לאחרונה על כוונתה לחזור לפעול בישראל החל מחודש יוני הקרוב. כזכור, רק לפני כשלושה חודשים וחצי הודיעה החברה על הפסקת פעילותה בישראל. מדוע בחרה החברה להפסיק פעילותה בארץ? מה גרם לה לחזור בה? מהם מחירי הטיסות לארה"ב וכמה יעלו טיסות לואו קוסט לניו יורק?

 

 

חברת WOW Air: רקע

חברת WOW Air היא חברת תעופה איסלנדית אשר החלה פעילותה בשנת 2012. החברה פועלת בתחום טיסות הלואו קוסט לטווח ארוך. כמו כן, החברה מונה כ-1,100 עובדים ולרשותה צי של כ-20 מטוסים. את פעילותה בארץ החלה בשנת 2017, ובמסגרתה הציעה טיסות לאיסלנד במחיר של 99 דולר בלבד, וטיסות למספר יעדים בארה"ב במחיר של 199 דולר בלבד.

 

בקרוב נראה את מטוסי Wow Air בנתב"ג?
אחרי שפעילותה בישראל הופסקה נראה כי Wow Air בדרך חזרה לנתב"ג

 

מדוע הודיעה החברה על הפסקת פעילותה בישראל?

בחברה טוענים כי הרחבת הפעילות הבינלאומית ופתיחת קווים ליעדים נוספים בצפון אמריקה והודו, הם שהובילו להפסקת הפעילות. החלטה זו גררה ביקורת קשה מצד גורמים בישראל, שכן משרד התיירות העניק לחברה מענק בסך 750 אלף יורו בתמורה לפתיחת שלוש טיסות שבועיות לשדה תעופה חדש באיסלנד.

 

זמן קצר לאחר ההודעה על הפסקת פעילותה, מודיעה החברה האיסלנדית על המשך פעילות בישראל

סביר להניח כי שיקולי כדאיות כלכלית הם שהובילו את החברה לשוב ולפעול בישראל ולחזור בה מהודעתה. אין זה מפתיע, הרי חודשי הקיץ בישראל מתאפיינים בביקושים גבוהים מאוד לטיסות לחו"ל מצד הקהל הישראלי. כיוון שכך הם פני הדברים, החליטו בכירים בחברה להרחיב פעילותה בישראל, ולספק ארבע טיסות שבועיות במקום שלוש. כמו כן, טווח הזמן בו עתידה החברה לפעול בישראל הוא חודשים יוני-אוקטובר 2019, והיא צפויה להציע טיסות לואו קוסט לניו יורק במחירים אטרקטיביים למדי.

 

תמחור כרטיסי הטיסה

מבנה התמחור מתחלק לשני חלקים: כרטיס הלוך וכרטיס חזור. בכל אחד משני הכיוונים ניתן לבחור אחד מארבעה סוגי כרטיס עליהם נרחיב בסעיף הבא. יש לזכור כי מדובר בחברת לואו קוסט, ולכן ככל שתקדימו להזמין את כרטיס הטיסה, כך יגברו סיכוייכם למצוא כרטיס זול יותר.

 

סוגי כרטיסי הטיסה של החברה

חברת WOW Air מציעה ארבעה סוגי כרטיסי טיסה:

Basic: כרטיס בסיסי הכולל אפשרות לתוספת פריט אישי אחד בלבד.

WOW Plus: כולל אפשרות לתוספת מזוודה ותיק יד.

Comfy: כולל את מרכיבי כרטיס ה-WOW Plus בתוספת הגנה מפני תוספת דמי ביטול חריגים ומקום נוסף לרגליים.

Premium: כולל שתי מזוודות, ארוחה, עדיפות בעלייה למטוס ואפשרות לשינוי או ביטול הכרטיס.

 

ראוי להדגיש, כי באתר האינטרנט של החברה מופיעים מחירי כרטיס ה-Basic, ולפיכך הם אינם כוללים מזוודה והושבה.

 

כמה זמן ייקח לכם להגיע מישראל לארה"ב?

כל הטיסות מישראל לארה"ב ייעשו באמצעות טיסת קונקשן מאיסלנד, ובחברה מבטיחים המתנה של שעתיים בלבד בשדה התעופה האיסלנדי. בסופו של דבר, מעריכים בחברה כי טיסות מישראל לארה"ב ייערכו במשך זמן כולל של כ-15-16 שעות (כולל ההמתנה לטיסת הקונקשיין).

 

טיסות לואו קוסט לניו יורק בדרך
בקיץ הבא תוכלו לטוס לניו יורק במחירים נמוכים במיוחד – לפחות לפי הפרסומים

 

יוני 2019: מחירי טיסות הלוך ושוב לארה"ב

טיסה ללא מזוודה מתל אביב לניו יורק במהלך חודש יוני מוצעת החל ממחיר של 200 דולר לכיוון אחד, ותוספת מזוודה תדרוש תשלום של 68 דולר באתר האינטרנט של החברה או 80 דולר בשדה התעופה. טיסת החזור הרלוונטית (סוף יוני-תחילת יולי), מוצעת במחיר של 270 דולר ללא מזוודה ובמחיר של 290 דולר כולל מזוודה והושבה (סה"כ פחות מ-500 דולר).

 

 

יולי 2019: מחירי טיסות לואו קוסט לניו יורק

בתחילת יולי כרטיס טיסה ללא מזוודה מת"א לניו יורק יעלה 390 דולר וכרטיס חזרה לארץ יעלה 210 דולר (סה"כ 600 דולר). לעומת זאת, מחיר כרטיס כולל מזוודה והושבה לארה"ב יעלה 490 דולר, וכרטיס חזור לישראל יעלה 290 דולר (סה"כ 780 דולר). חשוב להדגיש, כי המחירים תקפים למועדים מסוימים, וכי מחירי הכרטיסים הזולים ביותר הינם בכפוף לזמינות המושבים, ולפיכך יש להיכנס לאתר חברת WOW Air ולהתעדכן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme