טום קרוז שווה היום למעלה מחצי מיליארד דולר

שני ודאוקר5 דקות קריאה
חצי מיליארד דולר - זה ההון של טום קרוז
שתף:

לא צריך להציג לאף אחד את טום קרוז. שחקן מוכר, מוערך ומבוקש בהוליווד, כזה שמככב גם במדורי הרכילות ומהווה מושא הערצה למיליוני אנשים סביב העולם. קרוז, בן 56 כיום, החל את קריירת המשחק ההוליוודית שלו בשנת 1981 ולאורך השנים השתתף באינספור סרטים, בחלקם היה גם שותף בבימוי וההפקה. כיום מוערך הונו של טום קרוז ביותר מחצי מיליארד דולר ואין זה מקרי, לאור מראהו החיצוני המושך ומעמדו כשחקן מוביל שסרט בכיכובו לא יכול להיכשל.

 

 

איך מגיעים להון כזה?

עבור אנשים אנונימיים מהיישוב כמובן שמדובר בסכומי כסף שאי אפשר אפילו לדמיין. לעומת זאת, כשמדובר בהוליווד, קל להבין את סכומי העתק מרפרוף מהיר ברשימת הסרטים המובילים שבהם קרוז לקח חלק, לפני או מאחורי המצלמה: "אהבה בשחקים" שהפך לסרט פולחן, "קוקטייל" הצעיר והגזעי, "עיניים עצומות לרווחה" עם אשתו לשעבר ניקול קידמן ואיך אפשר שלא להזכיר את סדרת המופת "משימה בלתי אפשרית", שם גם היווה חלק מצוות הבימוי וההפקה.

 

מגזיני תרבות מדווחים שעבור כל סרט מקבל קרוז שכר שלא יורד מסכום של 10 מיליון דולר. כשמכפילים סכום כזה במספר הסרטים שכיכב בהם – החשבון פשוט. סרטים שהופכים לשוברי קופות, מוצלחים ומוערצים – יזכו את השחקן גם בתמלוגים נוספים שבאים לידי ביטוי באחוזים מסך המכירות. ורגע! עדיין לא דיברנו אפילו על פרסומות, על אביזרים שקשורים לסרטים או למותגים, שגם על אלה מקבל קרוז סכומים לא מבוטלים – והנה הגענו לסכום עתק שחוצה בקלות את גבול המיליארד דולר. איפה הוא עוצר? נמתין ונראה.

 

 

View this post on Instagram

 

Check out the new poster for #MissionImpossible Fallout.

A post shared by Tom Cruise (@tomcruise) on

 

טום קרוז לעומת אחרים

קשה מאד להשוות בין הונם של כוכבי הסרטים בהוליווד, מהסיבה הפשוטה שכל השוואה כזאת תהיה נקודתית בלבד. כיום אולי לא יתברג טום קרוז בין המקומות הראשונים על פי מגזין פורבס, אך לא בגלל שהפופולריות שלו יורדת, אלא כי בתקופה האחרונה הוא בהפוגה ולא נראה בסרטים חדשים. למשל, לאחרונה אנו עדים להפקת סרטים הקשורים לגיבורי על – איירון מן, וונדר וומן והנוקמים, מה שמדרג, גם אם באופן זמני בלבד את כוכביהם בראש טבלת המרוויחים – רוברט גאוני ג'וניור, כריס המסוורת', סמואל אל ג'קסון האלמותי ואפילו גל גדות משלנו.

 

 

מה עושים עם כל ההון הזה?

שאלה טובה. התשובה תלויה במי ששואלים. בשנים האחרונות, במקביל להשתתפות בסרטי מופת ובימוי סרטים כאלה – טום קרוז מככב גם במדורי הרכילות ולא בהכרח בהקשרים חיוביים. גירושיו מאשתו לשעבר קייטי הולמס, הניתוק בינו לבין בתו, סורי, בת ה- 12 או חרושת שמועות שאין לדעת אם הן נכונות או לא – שמועות שהן מנת חלקו של כל כוכב הוליוודי, בין אם ירצה בהם ובין אם לא. יחד עם זאת, לא חסרים גם סיפורים חיוביים אודות קרוז האדם, האיש, שהולך ברחוב ונתקל בסיטואציה שבה נדרשת עזרה. מדיווחים שונים ניתן ללמוד על סיוע כספי שהעניק לאישה חסרת אמצעים, מתן עדות שלו בתחנת משטרה אודות תאונת דרכים שהיה עד להתרחשותה ובאופן כללי – להתנהגות טובה, ישרה ואוהבת אדם כפי שלמד בשנות ילדותו כשהתחנך בכנסיה הקתולית בעיר מגוריו.

 

 

ומה התכנונים להמשך?

ההון הזה הוא רק מה שמדווח בשנים האחרונות. קרוז אמנם נמצא באמצע שנות ה- 50 לחייו אך מראהו, כשרונו והפופולריות שלה הוא זוכר לא יאפשרו לו לפרוש לגמלאות בזמן הקרוב. אנחנו לא יודעים מה מתכננים עבורנו המפיקים והבמאים הבכירים של הוליווד אבל אפשר להיות בטוחים מעל לכל ספק – שתכנון זה או אחר יכלול בתוכו גם את השתתפותו של קרוז בסרט אחד לפחות, אם לא ביותר מאחד. ומה נשאר לנו? להמתין בציפייה גדולה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme