על חורבות שוק אלנבי: דקטלון פותחת סניף ראשון בתל אביב

שני ודאוקר5 דקות קריאה
הסניף הבא של דקטלון: במקום שוק האוכל
שתף:

בעבר שוק אוכל – בעתיד חנות ספורט ענקית. רשת דקטלון הצרפתית הודיעה לפני מספר ימים על פתיחת חנות נוספת בישראל, הרביעית בתכנון, והפעם – סוף סוף בלב ליבה של העיר הגדולה. בצומת הסואן של רחובות רוטשילד ואלנבי, בדיוק היכן שהיה בעבר שוק האוכל של שרונה שנסגר בשל קשיים כלכליים וסכסוכים עסקיים – שם תקום החנות. הקונספט יהיה הפעם שונה מזה של שאר חנויות הרשת ויתמקד באורבניות, בנוף העירוני שאפשר יהיה לראות מחלונות החנות. מה זה אומר בדיוק? מיד נבין.

 

 

חנות ענקית בלב תל אביב?

אז זהו, שלא. בניגוד לאחותה הגדולה בראשון לציון – לא יתאפשר להקים חנות ענק במתחם העסקים הצפוף של מגדל מאייר בתל אביב. בעוד החנות הראשונה שנפתחה, סניף הדגל בראשון לציון, קיבלה את התואר חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל, הרי שאחותה התל אביבית לא תוכל להתחקות אחריה במובן הזה וזה רק שיקול אחד של בחירת הקונספט העירוני יותר. בנוסף, אי אפשר יהיה להתעלם מכמות הקונים העצומה שתגיע למקום – העמוס, סואן וצפוף ממילא כמעט בכל שעות היממה.

 

במקום שוק אוכל: דקטלון
פעם היה כאן שוק אוכל – בקרוב ייפתח סניף של דקטלון

 

קונספט תל אביבי

החידוש בחנות זו יתמקד בענפי ספורט נפוצים ומבוקשים בעיר הגדולה – הליכה וריצה, רכיבה על אופניים, שחייה וגלישה וכמובן תרבות פנאי – בגדי ים, מגבות ולבוש פנאי. בחירת הפריטים שיוצגו לרכישה תתבצע בקפידה תוך כדי מחשבה על קהל הרוכשים התל אביבי הפוטנציאלי, בהתאמה לכל הגילאים ובנוחות מירבית. בנוסף מתוכנן חניון תת קרקעי עם מעל 150 מקומות חנייה עבור לקוחות החנות.

 

 

מה עם המחירים?

ענקית הספורט הצהירה כבר עם הגיעה לישראל לראשונה על החלת מחירים נמוכים מאלה הנהוגים במדינות אחרות. בחינה מעמיקה הראתה מחירים ממוצעים ביחס למספר מדינות אחרות שבהן קיימים סניפי הרשת – מחירים מעט גבוהים יותר מאלה הנהוגים באנגליה וגרמניה, למשל, אך נמוכים יותר ביחס לאלה המוכרים בצרפת או ספרד. יחד עם זאת, שמה של הרשת הולך לפניה ויש ידע עצום והערכה רבה כלפי המותג של הרשת בקרב ישראלים רבים, ששמחים שיכולים סוף סוף להשיג את המוצרים כאן בארץ.

 

דקטלון - מוצרי ספורט
מוצרי הספורט שמוצעים בחנויות דקטלון מוצעים במחירים נוחים למדי, אם כי גבוהים בהשוואה לאירופה

 

ההיסטוריה נקברת, החדשנות מרימה דגל

שוק האוכל בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי הבטיח רבות וגדולות. במשך פעילות של כשנה בילו בו אלפי אנשים, כאלה שמתגוררים בתל אביב ואחרים שהגיעו במיוחד. הקונספט החדשני אך גם הפיוז'ני הפיח תקוות רבות במקום שבו ממילא קיימים מקומות בילוי רבים והיה אמור לשדרג את חוויית חיי הלילה של העיר. בפועל, סכסוכים עסקיים ומלחמות על כספים היו מה שהכריע את הכף והביא לכדי קריסת המיזם וסגירת שוק האוכל.

 

הבשורה שענקית ספורט אירופית, מבוססת ומבוקשת היא זו שתקים את החנות שלה על חורבות שוק האוכל היא בשורה שיש בה הרבה מאד קדמה והתחדשות, אך גם הפנמה שפניה של תל אביב הולכים ומשתנים. שכונות רבות משמרות את פניהן ומתבצע מאמץ יומיומי לשמר אתרים, לחזק מבנים ולא לדרוס כל חלקה טובה בעיר תחת גלגלי הנדל"ן והעסקים. תל אביב היא לא רק עיר בארץ, היא מורשת, היא היסטוריה, היא נוסטלגיה וזיכרונות.

 

קצת על דקטלון

הרשת הצרפתית הוקמה בשנת 1976 וכעת מונה מעל 1300 סניפים בכל רחבי העולם. הרשת חרטה על דגלה את תרבות הספורט והפנאי ומציעה מוצרים תחת מותג פרטי שלא נופלים באיכותם ממותגי הספורט היוקרתיים המובילים בעולם הספורט על ענפיו השונים. בחנויות הרשת אפשר למצוא את כל מה שצריך לצורך אימון בשלל ענפי ספורט, החל מפריטי לבוש ותלבושות מקצועיות (חליפות ג'ודו, נעלי ספורט מכל הסוגים והמידות) וכלה באביזרים מקצועיים המתאימים הן לאימון חובבני והן למי שמתאמנים לקראת מרוצים ותחרויות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme