הביקוש למוצרי ספורט בזול מרקיע שחקים – דקטלון תפתח חנות נוספת

עומר גלעדי5 דקות קריאה
עוד סניף של דקתלון מגיע לארץ
שתף:

באוגוסט 2017, בדיוק לפני שנה, נפתחה בקניון G בראשל"צ חנות דקטלון הראשונה. החנות, שמתפרשת על פני שטח של לא פחות מ-3,400 מטרים רבועים, היא חנות הספורט הגדולה ביותר בארץ, עם כ-16,000 מוצרי ספורט במחירים מוזלים – במעל 60 ענפי פעילות שונים. בשנה החולפת ביקרו בדקטלון ראשל"צ מעל 200,000 קונים – וממש ביום הפתיחה, צבאו על פתחי החנות אלפי קונים,וההצלחה היתה מהירה ומסחררת – עד כדי כך, שכבר ביום הראשון נאלצו המנהלים להחליט על סגירה מוקדמת של החנות, עקב ריבוי קונים, שגרר מחסור במלאי ומוצרים.

 

כבר באוקטובר של השנה שעברה, כשלושה חודשים לאחר פתיחת הסניף האשון, הודיעה דקטלון על פתיחת הסניף השני של החברה – הוא לא פחות גדול או נרחב מבחינת היקף המוצרים שיציע, בחיפה. הסניף ייפתח בעתיד הקרב, כך הודיעה החברה בתחילת החודש (אוגוסט 2018), והוא צפוי להיות לא פחות מרשים מקודמו.

 

סניף שני של דקתלון בישראל
סניף שני לחנות אביזרי הספורט הצרפתית המצליחה, דקטלון, צפוי להיפתח בישראל, והוא יהיה לא פחות גדול, מאובזר או אטרקטיבי מזה הראשון, שנפתח בראשון לציון לפני שנה

 

דקטלון – רשת חנויות מוצרי הספורט המוזלים המובילה בעולם

דקטלון היא חברת מוצרי ספורט במחירים מוזלים, שמקורה בצרפת, והיא פועלת בכ – 1,380 סניפים ביותר מארבעים מדינות ברחבי העולם. לחברה מותג מוצרי ספורט פרטי, והיא מציעה פריטי ספורט, כושר ופעילות גופנית במחירים מוזלים – ועל כן בישראל היא נמנעת מלהציע מוצרי מותגים במחירים גבוהים יחסית.

 

כאמור, בשנה שעברה פתחה החברה את הסניף הראשון, בראשל"צ. מעל עשר קופות פעילות ויותר משבעים עובדים, סיפקו למאות אלפי קונים מאושרים חוויית רכישה שעוד לא נראתה כמותה בישראל. החנות בחיפה, שתיפתח בעתיד הקרוב (תאריך הפתיחה עדיין לא פורסם), תציע גם היא מעל 15,000 מוצרים שונים, ביותר מ – 60 ענפי פעילות שונים (מתוכם בכ-25 ענפי פעילות, החברה מייצרת מוצרים במותגים פרטיים, מה שמאפשר לה להציע מחירים נמוכים). החנות החדשה תיפתח בקניון ביג בקריות, ותשתרע על שטח של קצת יותר מ-3,000 מטרים רבועים. בנוסף, שכרה החברה שטח גדול באשדוד לטובת הקמת מחסן לוגיסטי שינהל את מוצרי החברה בשני הסניפים שיפעלו בארץ – זאת, בשל המחסור במוצרים בחנות הרשת בראשל"צ, מחסור שעדיין מלווה את פעילות החברה מידי פעם.

 

 

מאה עובדים חדשים

לצד הכנת השטח והמחסן הלוגיסטי החדש, מגייסת דקטלון עובדים חדשים – כמאה עובדים לסניף חיפה החדש. הרשת מעסיקה כ – 85,000 עובדים בסניפים השונים ברחבי העולם, ומנהלת את עובדיה תוך מתן סמכויות נרחבות לכל עובד, והעדפה ברורה לקידום עובדים קיימים על פני גיוס עובדי הנהלה חדשים. על כן, ברחבי העולם נחשבת דקטלון מעסיקה מועדפת.

 

מה נמצא בסניף החדש של רשת דקטלון?

מחירי המוצרים ברשת דקטלון הם דומים לאלה בסניפים באירופה, ונמוכים משמעותית מן המחירים ברשתות מוצרי ספורט מתחרות. הסיבה לכך היא שיטת הפעילות של הרשת בישראל – פתיחת נציגות דקטלון בישראל ולא פתיחת סניפים באמצעות זכיינות. הנה מספר דוגמאות למחירים שמצאנו למוצרי ואביזרי ספורט ברשת דקטלון:

 

  • נעלי ספורט של מותג דקטלון ושל מותגי איכות נוספים – החל מ 34.90 ש"ח
  • מכנסי התעמלות ויוגה לנשים – החל מ – 39.90 ש"ח
  • בגדי ים לנשים ולנערות – החל מ – 24.90 ש"ח
  • כדורי רגל וכדורי סל מקצועיים – החל מ – 19.90 ש"ח
  • ערכת צלילה מקצועית – 120 ש"ח

 

מבדיקת מחירים מדגמית שנערכה, נמצא כי המחירים בסניף הפעיל של דקטלון נמוכים בממוצע ב – 10% ביחס למחירי מוצרים דומים ברשתות מתחרות. מחירי המוצרים בחלקם זהים או אף נמוכים יותר ביחס לאלה המוצעים ביורו, בחנויות הרשת באירופה. בניגוד לצפוי, מחירי המוצרים בסניפי דקטלון לא הביאו לירידת מחירים כוללת בענף, כפי הנראה, בשל המכירה של מותג פרטי במחירים שונים והבחירה להימנע בישראל ממכירה של מותגים יקרים יותר בתחום אביזרי הספורט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme