בר רפאלי שווה מיליוני שקלים – כך היא מבזבזת את הכסף שלה

יובל פוגל5 דקות קריאה
ההון של בר רפאלי
שתף:

כולכם לבטח יודעים כי בר רפאלי היא דוגמנית ישראלית ובינלאומית מצליחה במיוחד. יחד עם זאת, ייתכן כי רבים מכם הופתעו לגלות כי לרפאלי יש גם חושים עסקיים מפותחים במיוחד. מיהי בר רפאלי? מהו הקשר בין קריירת הדוגמנות שלה לבין עולם העסקים? מהו כוחה השיווקי של בר? וכיצד היא מבזבזת את הכסף שלה?

 

 

View this post on Instagram

 

Can we go back??? @talifederman_ @zipirefaeli @polablick @dafiziv @gal_hundert

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

ביוגרפיה בסימן שערוריית ההתחמקות משירות בצה"ל

רפאלי נולדה במושב עולש באזור השרון, וכבר בגיל שמונה חודשים הופיעה בפרסומת לסרטי "אגפא". לאורך ילדותה השתתפה בפרסומות נוספות והופיעה בתפקידים קטנים בסרטים ובקלטות כדוגמת הסרט "כמו גדולים" של אריק אינשטיין. עם התקרב מועד גיוסה לצה"ל, הגישה בר בקשת דחיית שירות עקב סיבות בריאותיות, ולאחר שנענתה בסירוב, נישאה באופן פיקטיבי לאריק וינשטיין, ידיד הוריה, המבוגר ממנה ב-23 שנה. הנישואים הפיקטיביים הקנו לבר פטור משירות צבאי, ולאחר קבלתו התגרשה בר באופן מיידי.

 

 

קריירת הדוגמנות הענפה של בר רפאלי

בגיל 15 החלה רפאלי להתבלט כדוגמנית אופנה ולהופיע בקטלוגים של קסטרו ופלפל. במקביל, כיכבה רפאלי בפרסומות למילקי (שטראוס), Fox וקוקה קולה. בגיל 17 הפכה בר לדוגמנית הבית של רנואר, ומיד לאחר מכן החלה לבנות קריירת דוגמנות בינלאומית והופיעה במגזיני אופנה בולטים כגון Elle הצרפתי וקוסמופוליטן הגרמני כדוגמנית צילום. יחד עם זאת, השיא היה עת הופיעה בר בצילומי קטלוג ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט.

 

 

View this post on Instagram

 

New @carolinalemkeberlin is out ! 👓✌🏼

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

2011: בר רפאלי מתגלה כבעלת חושים עסקיים מפותחים

בשנת 2011 הקימה רפאלי, יחד עם הדוגמן דודי בלסר, חברת מסחר אלקטרוני בשם Under.me, העוסקת במכירת בגדי הלבשה תחתונה מעוצבת. מסתבר, כי רפאלי ניחנה בחושים עסקיים ובכישורים ניהוליים, כיוון שבנוסף להשקעתה בחברה, אחראית רפאלי על הפיתוח העסקי, וכבר בתחילת דרכה גייסה החברה כמיליון דולר מקרנות הון סיכון. זאת ועוד, לרפאלי סטארט אפ בשם Mika Look, שהוא אפליקציית אייפד המאפשרת לרכוש בגדים שהיו בשימוש דוגמניות, וכבר בתחילת דרכו גייס המיזם סכום של כ-1.2 מיליון דולר.

 

 

2015: רשת אורבניקה מצרפת לשורותיה את בר רפאלי כצעד שיווקי

בשנת 2015 נפתחה רשת האופנה אורבניקה כחברה בת של הודיס. הרשת מבוססת על מודל ה-One Stop Shop ומציעה מגוון רחב של פריטי לבוש במחירים נוחים. לאורבניקה מספר רב של שותפים, ביניהם בר רפאלי המחזיקה ב-2% ממניותיה. הסניף הראשון של אורבניקה נפתח בג'י סינמה סיטי ראשל"צ בהשקעה של כ-14 מיליון שקלים. דומה כי צירופה של בר לקבוצת בעלי הרשת ע"י איש העסקים יוסי גביזון, המחזיק ב-22% מהמניות ובמניית זהב, היה צעד שיווקי מוצלח: כבר ביום פתיחת הסניף הראשון הגיעו כ-10,000 קונים, ובחמשת הימים הראשונים מכר הסניף לבדו בסכום של למעלה מ-200 אלף שקל ב-5 שעות עבודה יומיות בלבד.

 

 

View this post on Instagram

 

Pink is my new obsession 💕

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

שיתוף הפעולה המסקרן עם הכוכבת קים קרדשיאן

בשנת 2010 הקים איש העסקים יוסי גביזון את קרולינה למקה, חברה פרטית ישראלית המוכרת משקפי שמש המיוצרים בסין. חברת האם של קרולינה למקרה היא קסטרו מודל, הנחשבת למותג החזק ביותר של קבוצת הודיס, ולה שיעור רווח גולמי הדומה לזה של חברות היי טק (כ-70%). בשנת 2013 רכשה רפאלי כ-5% ממניות החברה. לאחרונה, במטרה לקדם את מכירותיה בארה"ב, חתמה חברת קסטרו מודל הסכם עם כוכבת הריאליטי ומעצבת האופנה קים קרדשיאן, העתידה להיות הפרזנטורית הראשית לצד רפאלי החל מקיץ 2019. ללא ספק יהיה מעניין לראות את תוצאות שיתוף הפעולה בין השתיים.

 

על מה מוציאה בר רפאלי את כספה בחייה הפרטיים?

קשה לדעת מה עושה בר עם כספה בחייה הפרטיים, אך במטרה לעמוד בהבטחתנו, אספנו מספר נתונים העשויים להעיד, ולו במעט, על יכולותיה הכלכליות: הוצאות החתונה של בר עם בן זוגה, איש העסקים ואיל ההון עדי עזרא. להלן הנתונים עפ"י עלויות מוערכות:

 

  1. מיקום יוקרתי: מלון ספא יערות הכרמל. עלות מוערכת של 252,000 ₪
  2. עלות הפקה: 300,000 ₪
  3. הסעדה ואלכוהול: 230,000 ₪
  4. לבוש: שתי שמלות – האחת במחיר של 100,000 ₪ והשנייה במחיר של 20,000 ₪. עדי עזרא לבש חולצה מכופתרת ומכנסיים אלגנטיות במחיר של 3,000 ₪ (סה"כ 123,000 ₪)
  5. צילום: 30,000 ₪
  6. מוזיקה: 8,000 ₪
  7. בידור: הופעה של שלישיית מה קשור במחיר 70,000 ₪, ליווי לחופה בליווי שלומי שבת במחיר של 70,000 ₪ וסלואו בליווי הראל סקעת במחיר של 40,000 ₪ (סה"כ 180,000 ₪)
  8. אבטחה: 150,000 ₪
  9. עיצוב: ייבוא פרחים מחו"ל, ספינה מעץ וכרכרה. עלות מוערכת של 150,000 ₪
  10. תאורה, ריהוט ודקורציה: 400,000 ₪
  11. מסוקים ורחפנים: 50,000 ₪

 

יחד עם הוצאות נוספות ונלוות, מדובר בהשקעה המוערכת בכ-2 מיליון ₪. ביחס לשכר הממוצע המעודכן במשק, העומד על כ-9,802 ₪, מדובר על כ-204 משכורות, או יותר נכון לומר, 17 שנות עבודה. איך שלא נבחר להסתכל על זה – אמנם מדובר בדוגמא קצת קיצונית, כי בכל זאת מדובר בבר רפאלי – יש בכוחה של דוגמא זו להעיד על הפערים הכלכליים המשמעותיים הקיימים במדינת ישראל (לאחרונה פורסם כי גם במדד שלילי זה אנו מככבים במקום הראשון בין מדינות ה-OECD).

 

 

View this post on Instagram

 

3 years of ♥️ 👨‍👩‍👧‍👧

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

חשבתם שכתבה על בר רפאלי תסתיים ללא רכילות?

אם כן, חשבו שוב. לאחרונה חשפה בר את סיפור ההכרות בין השניים: עת נכחה ביום הולדתו ה-50 של עדי, שתתה בר יתר על המידה ולא חשה בטוב, ואז, כמו בסיפורי האגדות עת מגיע הנסיך להציל את הנסיכה, הגיע עדי וטיפל בה ברגישות, בנועם ובחן. מאז אותו ערב נרקם בין השניים סיפור אהבה, ואל אוויר העולם הגיחו שתי בנות מקסימות. לנו נותר לאחל לזוג המשך חיי אושר ועושר.

 

כל התמונות מעמוד האינסטגרם של בר רפאלי

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme