מתאגרף, שופטת, כדורגלן ומשפחת קרדשיאן – 100 הכוכבים העשירים בעולם

מערכת5 דקות קריאה
100 הכוכבים העשירים שאתם אולי מכירים
שתף:

פלויד מייוות'ר הוא הסלבריטאי העשיר בעולם. כך קובע פורבס ברשימת 100 הכוכבים העשירים שפורסמה בשבוע שעבר. מייוות'ר, מתאגרף עם הכנסות שנתיות של 285 מיליון דולר, הוא זה שנמצא בראש הרשימה. בקיץ 2017 הוא חזר לזירה לקרב אחד שעליו קיבל 275 מיליון דולר, וכך הוא הותיר מאחוריו את ג'ורג' קלוני, שמסתפק במקום השני עם 239 מיליון דולר. קיילי ג'נר, מי שצפויה לעקוף את מארק צוקרברג ולקבל את תואר המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בעצמה, היא שמתמקמת במקום השלישי. היא גם אחת משתי נשים בלבד בין עשרת הגדולים – השנייה היא השופטת ג'ודי, במקום הרביעי.

 

 

דה רוק או ליונל מסי?

אל המקום החמישי והמכובד ברשימה הגיע השחקן דווין (דה רוק) ג'ונסון, שהכניס לחשבון הבנק של 124 מיליון דולר. ההישג הזה מכובד מאוד מבחינתו שכן מדובר על הכנסות כפולות בהשוואה להכנסות של 2016, ועם הסרטים שעוד מחכים בחדר העריכה הוא ממש לא מתכוון לעצור. עוד בטופ 10 אפשר למצוא שני שחקני כדורגל: ליונל מסי (במקום השמיני) וכריסטיאנו רונלדו (במקום העשירי), שתי להקות גדולות (U2 במקום השישי וקולדפליי במקום השביעי) וגם הזמר אד שירן שאולי התמודד עם תביעות בגין הפרת זכויות יוצרים – אבל עדיין הכניס לכיסו 110 מיליון דולר, בדרך למקום התשיעי.

 

מה אפשר ללמוד מהרשימה?

100 הכוכבים העשירים בעולם הרוויחו יחד 6.3 מיליארד דולר (לפני מס כמובן) וזהו נתון מעניין שכן מדובר בעלייה של 22 אחוזים בהשוואה לסכום המשותף שלהם בשנה שעברה. זהו גם הסכום המצטבר השלישי בטיבו בהיסטוריה. הסכומים האלה מגיעים לכמה וכמה מדינות בעולם, ולא רק לכוכבים ילידי ארה"ב: הכוכבים הגדולים מייצגים  מדינות כמו בריטניה, פורטוגל, אירלנד, ארגנטינה, שוויץ, סין ואפילו הודו ויוון.

 

שמות בולטים ברשימה

לצד עשרת הגדולים אפשר למצוא ברשימה הזו עוד כמה וכמה שמות מסקרנים למדי. במקום ה-84, למשל, נמצאת ריהאנה, שהכניסה השנה 37.5 מיליון דולר, בדומה לברוס ספרינגסטין וקריס ג'נר. הטניסאי המדורג 1 בעולם, רפאל נדאל, נמצא ברשימה הזו במקום ה-72, ולמרות שבאופן רשמי הוא השחקן הבכיר בסבב הגברים – רוג'ר פדרר עקף אותו בדירוג והגיע למקום ה-23 עם 77.2 מיליון דולר (לעומת 41.4 מיליון דולר של נדאל). זה לא מאוד מפתיע כשבוחנים את ההכנסות הנוספות של פדרר, מחוץ למגרש, ומעניין לראות לאן יגיע בשנה הבאה לאחר עסקת הענק עם יוניקלו.

 

 

ליידי גאגא וג'יי קיי רולינג

בין 50 הכוכבים העשירים ביותר נמצאת ליידי גאגא, במקום ה-49 ליתר דיוק. היא הגיעה לשם עם הכנסות של 50 מיליון דולר, כמעט כמו פינק שהגיעה למקום ה-45 עם 52 מיליון דולר. ג'יי קיי רולינג, האישה שאחראית להצלחה האדירה של הארי פוטר, נמצאת במקום ה-41 עם הכנסות של 54 מיליון דולר, קצת יותר משחקן הכדורסל קווין דורנט ומלהקת דפש מוד במקומות ה-42 ו-43 בהתאמה.

 

אל המקום ה-39 הגיע קווין הארט, הקומיקאי שרשם הכנסות בסך 57 מיליון דולר, חצי מיליון פחות מקומיקאי ענק אחר – ג'רי סיינפלד, במקום ה-38. ביונסה התמקמה במקום ה-35 עם 60 מיליון דולר, כוכב סרטי ת'ור כריס המסוורת' נמצא במקום ה-31 עם 64.5 מיליון דולר ואיך אפשר בלי קים קרדשיאן שהגיעה למקום ה-30 עם 67 מיליון דולר.

 

גם רוג'ר ווטרס ברשימת הכוכבים העשירים

הישראלים אולי לא ממש מחבבים את רוג'ר ווטרס בשנים האחרונות, בעיקר בגלל אמירות פוליטיות שנויות במחלוקת ותמיכה בחרם נגד ישראל, אבל המוזיקאי נמצא בכל זאת במקום ה-28 עם 68 מיליון דולר. טיילור סוויפט הרוויחה בשנה האחרונה 80 מיליון דולר ששולחים אותה למקום ה-21, ועם מיליון דולר יותר זהו רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן בשבילכם) שהגיע למקום ה-20. חוץ מזה אפשר למצוא כאן גם את לברון ג'יימס (85.5 מיליון דולר במקום ה-17), אלן דג'נרס (87.5 מיליון דולר במקום ה-15) וכמובן ניימאר, שהגיע למקום ה-13 עם 90 מיליון דולר.

 

הרשימה המלאה כאן

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme