כריסטיאנו רונאלדו מרוויח 108 מיליון דולר לשנה – איך הוא מבזבז את הכסף?

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
איפה הכסף של כריסטיאנו רונאלדו?
שתף:

נבחרת פורטוגל סיימה את דרכה במונדיאל כבר בשמינית הגמר, ואין ספק שעבור כריסטיאנו רונאלדו מדובר בתחושת החמצה אדירה, אבל נראה שיש לו מספיק סיבות טובות לחייך. אם נדייק, מדי שנה יש לו 108 מיליון סיבות מעולות לחייך ועל פי הדירוג של פורבס מדובר באחד משלושת הספורטאים הרווחיים ביותר בעולם היום. עם שכר של 61 מיליון דולר לשנה ועוד הכנסות שמצטברות לכדי 47 מיליון דולר, הוא כנראה יתנחם מהר מאוד. מצד שני, הוא גם נחשד בשנה שעברה בעבירות מס וצפוי לשלם קנס של 21.7 מיליון דולר. מה עוד עושה עם הכסף שלו כשהוא לא מתמודד מול רשויות המס?

 

 

המכוניות של כריסטיאנו רונאלדו

שחקן הכדורגל הוא אוהד גדול של מכוניות פאר והוא גם אוהב להציג את הרכבים היוקרתיים שלו לראווה בחשבון האינסטגרם שלו. ב-2009 הוא רכש פרארי בסכום משוער של כ-320,000 דולר, ואחרי שזכה באליפות אירופה ב-2016 הוא העניק לעצמו מכונית ספורט חדשה שעלתה לא פחות מ-1.97 מיליון דולר. יש לו גם אסטון מרטין, רולס רויס ולמבורגיני שעלתה 3 מיליון דולר.

 

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

דירות פאר במדריד ובניו יורק

האמת היא שיש לרונאלדו כמה וכמה נכסי נדל"ן בכל העולם, והנכס המפואר והמוכר ביותר הוא הבית במדריד. כאן מדובר בווילה שעלתה לו כ-7 מיליון דולר וכאן הוא מבלה את רוב זמנו, בוודאי במהלך העונה כשהוא לובש את מדי ריאל מדריד. לפי הפרסומים מדובר בווילה עצומה עם שתי בריכות פרטיות ומכון כושר, כיאה לספורטאי מהשורה הראשונה. הנכס הזה מצטרף לדירה במגדל טראמפ בניו יורק, זו שעלתה 18.5 מיליון דולר.

 

 

המשפחה של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו הוא לא רק אחד השחקנים הגדולים בעולם היום אלא גם אב לארבעה ילדים והוא מבזבז לא מעט על המשפחה שלו, במלוא מובן המילה. ב-2017 הוא הכריז כי יהפוך לאב לתאומים (שנולדו מאז ועונים לשמות אווה ומתיאו) בעזרת אם פונדקאית. התהליך הזה עלה 130,000 דולר וחודשים ספורים לאחר לידת התאומים ילדה גם ג'ורג'ינה, בת זוגו של כריסטיאנו, את בתו הרביעית.

 

Good morning ☀ ☀ ☀ ☀

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

תרומה לצדקה

הוא אמנם חי טוב ודואג למשפחה שלו, אבל כריסטיאנו רונאלדו מקפיד לתרום לא מעט למטרות צדקה. לאחר רעידת האדמה בנפאל ב-2015 הוא תרם כ-6.5 מיליון דולר למאמצי השיקום במדינה, והוא תרם גם כדי להעניק סיוע לילדי הפליטים בסוריה, כמו גם לנפגעי אסונות הטבע באינדונזיה. חוץ מכסף הוא מקפיד לתרום מח עצם ודם באופן קבוע. הוא אפילו הסביר בראיון ב-2012 שאין לו קעקועים משום שהוא חושש שהדבר יפריע לו לתרום דם. הנטייה שלו לתרום לצדקה היא תוצאה של חינוך נכון, דרך אגב: "אבא שלי תמיד לימד אותי שכאשר אתה נותן לאנשים אחרים, אלוהים מחזיר לך כפליים, וזה באמת מה שקרה לי. כשעזרתי לאחרים בשעת צרה אלוהים עזר לי יותר."

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme