הכירו את 15 הספורטאים המפורסמים ביותר בעולם

מערכת5 דקות קריאה
אלה הם הספורטאים המפורסמים מכולם
שתף:

אוהדי הספורט מנהלים את הדיון הזה כמעט מדי יום. בין אם הם אוהדי כדורסל, כדורגל, טניס או גולף, הם בטוחים  שהם יודעים מי הוא הספורטאי המפורסם ביותר. אלא שלאחרונה החליטה רשת ESPN להרים את הכפפה ולבצע ניתוח מעמיק של הנתונים כדי לקבוע מי הם הספורטאים המפורסמים באמת. הניתוח הזה התבסס על שלושה פרמטרים עיקריים:

1 – פופולאריות במנועי החיפוש (כמה פעמים חיפשו הגולשים את הספורטאי)

2 – חסויות (כמה כסף קיבל הספורטאי מחסויות או מערך המותג שלו)

3 – עוקבים ברשתות החברתיות (כמה עוקבים יש לספורטאי במדיה הברתית הפעילה ביותר שלו)

 

במקום ה-15: רורי מקלרוי

הוא אחד משחקני הגולף המוכרים בעולם, והוא עלה לכותרות שוב כשביטל את אירוסיו לטניסאית קרוליין ווזניאקי. היום רורי מקלרוי סוגר את רשימת 15 הספורטאים המובילים עם חסויות ותמיכות שהכניסו לחשבון הבנק שלו כ-35 מיליון דולר – עוד לפני שחגג את יום ההולדת ה-30 שלו.

 

15 ברשימת הספורטאים המפורסמים
רורי מקלרוי סוגר את רשימת הספורטאים המפורסמים בעולם

במקום ה-14: פלויד מייוות'ר ג'וניור

המתאגרף אמנם פרש בקיץ 2017 אבל זה לא אומר שהוא לא נחשב לאחד הספורטאים המפורסמים והמסקרנים ביותר. הוא בעיקר מבוקש מאוד, ולפי הסקר של ESPN הוא הספורטאי ששמו הוקלד יותר מכל שם אחר ברשימה הזו במנועי החיפוש.

 

במקום ה-13: נובאק דג'וקוביץ'

הוא כבר לא השחקן הטוב בעולם ואחרי שהשלים רצף זכיות נדיר בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם נובאק דג'וקוביץ' עדיין נחשב לאחד השחקנים המפורסמים והאהובים ביותר, ולא רק מבחינתם של אוהדי הטניס. הוא גם שגריר של רצון טוב מטעם UNICEF וארגון הצדקה שלו פועל לקידום פרויקטים בתחום החינוך. בין לבין הוא גם מתחזק את מעמדו ברשתות החברתיות, מה שעזר לו להתברג במקום ה-13 ברשימה.

 

 

במקום ה-12: סרינה וויליאמס

עוד נציגה מעולם הטניס וגם נציגה ראשונה לספורט הנשים. סרינה וויליאמס היא אחת הספורטאיות המוערכות בעולם ומבחינת אוהדי טניס רבים היא גם הטניסאית הגדולה בהיסטוריה. למרות שלקחה הפסקה ארוכה מהמגרשים לטובת ההיריון והלידה, היא עדיין מככבת בשערי הירחונים המובילים וגם נחשבת לדמות נשית עוצמתית מאוד שהשמיעה את קולה בנושא פערי פרסי הזכייה בין גברים לנשים.

 

סרינה וויליאמס - היחידה ברשימת הספורטאים המפורסמים
ברשימת הספורטאים המפורסמים יש רק אישה אחת – ולא מפתיעה לדעת שקוראים לה סרינה וויליאמס

 

במקום ה-11: ויראט קולי

שחקן הקריקט נכנס לרשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם של מגזין Time ויש סיבה טובה לכך. הוא שחקן הקריקט הטוב ביותר לשנת 2017 והוא גם נשוי לכוכבת בוליוודית. אלה יכולים להסביר למה השם שלו מופיע ברשימה המכובדת הזו.

 

במקום ה-10: פיל מיקלסון

שחקן הגולף עומד לחגוג 48 ממש בקרוב אבל גם בגילו "המתקדם" הוא עדיין כוכב מצליח. הוא זכה באליפות מקסיקו בחודש מרץ האחרון והוא גם נהנה מחסויות בערך כולל של כ-50 מיליון דולר.

 

במקום ה-9: סטפן קרי

על פי הניתוח של ESPN סטפן קרי הוא לא רק שחקן משמעותי מאוד בגולדן סטייט, הוא גם השחקן הפופולארי ביותר בהיסטוריה של ה-NBA. המדיה החברתית שלו עובדת היטב והוא שומר על קשר עם 19.4 מיליון אוהדים, למרות שעלה לכותרות כשסרב להגיע לבית הלבן וזכה לביקורת נוקבת מצדו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

 

סטפן קארי ברשימת הספורטאים המפורסמים
במקום ה-9 ברשימת הספורטאים המפורסמים נמצא שחקן הכדורסל סטפן קארי

 

במקום ה-8: רפאל נדאל

חוזרים לטניס והפעם מדובר באחד הטניסאים הגדולים אי פעם, מי שסבל מהמון פציעות לאורך הקריירה ועדיין סיים את שנת 2017 במקום הראשון בעולם. גם היום הוא עדיין זוכה בטורנירי גרנד סלאם ונלחם על המקום הראשון עם היריב הנצחי שלו – רוג'ר פדרר.

 

במקום ה-7: קווין דוראנט

שחקן הכדורסל מציין שנה עמוסה למדי. הוא החליף את קבוצת אוקלהומה סיטי ת'אנדר לטובת הגולדן סטייט ווריורס, וגם הקים את חברת דוראנט המשקיע בחברות סטארט אפ מתחום הטכנולוגיה.

 

 

במקום ה-6: טייגר וודס

שחקן הגולף האמריקאי נעצר לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול והוא כינה את הרגע הזה כשפל בחייו. חוץ מזה, עם פציעה בגב הוא חשש לעתיד הקריירה שלו אבל לפי ESPN הוא עדיין בריא ומאושר, והוא גם שמח שיש לו את האפשר למשוך את הקריירה עוד קצת.

 

במקום ה-5: רוג'ר פדרר

הוא זכה ב-20 תארי גרנד סלאם ורבים מאמינים שהקריירה שלו עברה ריסטארט לאחר שיצא לחופשה בת חצי שנה בסוף 2016. הוא חזר ב-2017 לזכייה באליפות אוסטרליה ובווימבלדון – זכיות ששברו בצורת של 5 שנים ללא תואר גדול. גם את 2018 הוא פתח היטב כשהגן על התואר שלו במלבורן. הוא אולי סיים את שנת 2017 במקום השני בדירוג אבל השנה הוא כבר ביקר בפסגה והוא גם תרם זמן (ולא מעט כסף) לארגון הצדקה שלו, שפועל באפריקה.

 

רוג'ר פדרר החמישי ברשימת הספורטאים המפורסמים
במקום החמישי ברשימת הספורטאים נמצא אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה

 

במקום ה-4: ניימאר

השחקן הברזילאי ויתר על קבוצת הכדורגל של ברצלונה לטובת פריז סאן-ז'רמן בעסקה שהכניסה לחשבון הבנק שלו 263 מיליון דולר. בקיץ הקרוב הוא גם צפוי להיות כוכב נבחרת ברזיל במשחקי המונדיאל שיתקיימו ברוסיה.

 

במקום ה-3: ליונל מסי

גם הנוכחות של מסי ברשימת הספורטאים המפורסמים היא לא הפתעה מרעישה. 88.1 מיליון בני אדם עוקבים אחריו ברשתות החברתיות, אבל יש כדורגלן אחד שעקף אותו (בלי ספוילרים). עם זאת, מסי הוא עדיין שחקן הכדורגל המבוקש ביותר בגוגל.

 

במקום השני: לברון ג'יימס

יש מי שהגדיר את לברון ג'יימס כשחקן ה-NBA הטוב ביותר היום, וגם ברשתות החברתיות הוא כוכב של ממש. לראיה, אחד הציוצים הפופולאריים ביותר בטוויטר הוא הציוץ שלו – כשקרא לנשיא טראמפ אכזבה לא פחות מ-650,000 עוקבים מיהרו לצטט אותו ולפרסם מחדש את הציוץ הזה.

 

המקום הראשון ברשימת הספורטאים המפורסמים: כריסטיאנו רונאלדו

הוא כוכב ריאל מדריד והוא גם יעלה על המגרש במוסקבה בקיץ הקרוב במסגרת משחקי המונדיאל, ואלה רק חלק מההסברים האפשריים להיותו של רונאלדו בראש רשימת הספורטאים המפורסמים. הוא גם זה שעקף את מסי בענק, עם 121.7 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme