ביונסה, ליידי גאגא וטיילור סוויפט בין הזמרות הרווחיות ב-2018

שני ודאוקר5 דקות קריאה
הזמרות הרווחיות של השנה
שתף:

זה לא סוד שעולם המוזיקה מספק הכנסה מכובדת ומתגמלת מאד עבור כל מי שעוסק בו. ייצוג האומנים, הפקת אירועים, השתתפות באירועי קידום מכירות וכמובן הופעות, קונצרטים ומכירת מוצרים ממותגים – כל אלה מהווים רק חלק מהשגרה העמוסה של אומן מוזיקה או בידור ואלה גם משלשלים לכיסו ולחשבון הבנק שלו סכומי כסף בלתי נתפסים לאורך השנה כולה. אז מי נחשבת לחביבת הקהל? את השירים של מי שומעים הכי הרבה מסביב לעולם וגם – בואו נדבר במספרים. מה זה אומר להיות ביונסה, ליידי גאגא, טיילור סוויפט, פינק או קייט פרי? הנה קצת מידע כלכלי על הזמרות המובילות ברשימת ההכנסה והרווח הנקי שלהן.

 

קייטי פרי

נתחיל מהמספר: 83 מיליון דולר במהלך 2018. לא רק שזה נתון מרשים וגבוה בפני עצמו – מה שבאמת מושך אליך תשומת לב הוא העובדה שפרי עקפה בסיבוב את ביונסה. הקריירה של פרי בנסיקה מתמדת והיא העידה בעצמה כבר לפני שלוש שנים שהיא לא חושבת שאבד עליה הכלח. להיפך. אי אפשר שלא לשים לב שהמוזיקה בדמה והכי חשוב, היא נהנית ממה שהיא עושה. פרי כאן כדי להישאר ואנחנו נמתין בציפייה לראות מה יהיו הישגיה בשנה הבאה.

 

 

טיילור סוויפט

סכום קטן של 3 מיליון דולר מפריד בין המקום הראשון לשני אך גם בין שתי מתחרות גדולות בעולם המוזיקה. טיילור סוויפט גם מחזיקה בשיא מקצועי מרשים ויוקרתי של האומן היחיד שארבעה אלבומים רצופים שלו מכרו מעל מיליון עותקים כל אחד בשבוע הראשון לצאתם לשוק. עם נתונים כאלה – לא נתפלא לראות את סוויפט במקום הראשון של רשימת מרוויחות בשנה הבאה.

 

 

ביונסה

כן, רק מקום שלישי אחרי שהרווח שלה הצטמצם בכמעט 50% בפחות משנה (ירד מ- 100 מיליון ל- 60) אבל אל דאגה – ביונסה עדיין נחשבת לדמות משפיעה ברמה הבינלאומית ומיותר לציין שחלק בלתי מבוטל מההון שלה מגיע לאו דווקא מעולם המוזיקה. אין ספק שמסע הופעות משותף עם ג'יי זי עשה את שלו – מה שהביא לידי כך שהזמרת המובילה זכתה בעוד מספר עצום של מעריצים ועוקבים. הציפייה של אנשי המקצוע שקרוב היום שבו היא תחזור למקומה הטבעי ברשימה – המקום הראשון.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

פינק

ככה זה כשמתרכזים בעשייה. פינק שרה, שרה ושרה, מוציאה שירים חדשים, מקליטה אלבומים נוספים ובאופן עקבי כובשת עם השירים שלה את פסגות מצעדי הפזמונים מסביב לעולם. כמה כסף זה הכניס לה לחשבון הבנק במהלך השנה שעברה? לא פחות מ- 52 מיליון דולר. בקצב הזה – שנה הבאה נפגוש אותה במקום גבוה יותר, בין שלושת הראשונים אם לא בזינוק למקום הראשון. אין ספק שלא רק השם שלה ורוד – אלא גם העתיד.

 

 

View this post on Instagram

 

🤟🏾😍🤟🏾

A post shared by P!NK (@pink) on

 

ליידי גאגא

50 מיליון דולר הכנסות בשנה החולפת ומקום חמישי ברשימה, אמנם, אבל אל תתנו לנתונים האלה להאפיל על מי שהאישה הזאת באמת – זמרת, פזמונאית ואפילו אשת עסקים. היא נחשבת כיום לאחת מהזמרות המצליחות ביותר בהיסטוריה לאחר שמכרה מעל 30 מיליון עותקים של אלבומיה השונים בפחות מעשור ולא פחות מ- 100 מיליון סינגלים. אם תשאלו את מחברי ספר השיאים של גינס, ליידי גאגא נרשמה בספר בתור האומן המצליח ביותר בשנת 2015 וכרגע לא נראה שהיא מתכוונת לעזוב את הרשימה המלכותית בקרוב.

 

 

View this post on Instagram

 

Watch the music video for #IllNeverLoveAgain now on @AppleMusic ❣️

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

 

ג'ניפר לופז

היא הספיקה להיות ג'יי לו, לשיר, להשתתף בסרטי הוליווד מצליחים יותר או פחות, שרה באנגלית ובספרדית, הפליאה בריקודים ואפילו שרה בהפסקת משחק גמר הפוטבול האמריקאי ובעצם כמעט שני עשורים שכולנו מכירים את ג'ניפר לופז, עוקבים אחריה ומעריכים את פועלה. כך גם המצביעים וקובעי הדעות בעולם המוזיקה והבידור. עם רווח נקי של 47 מיליון דולר לופז כאן וכנראה שאין לה שום תכניות להיעלם בקרוב.

 

 

עולם הדיגיטל גם הוא תורם לא מעט להצלחת אומנים בכל התחומים. הזמינות של שירים חדשים, סינגלים, גרסאות חדשות ואפילו של כרטיסים להופעות עושה את שלה והקהל שמח להתקרב למושאי ההערצה שלו. כשהעשייה המוזיקלית מלווה בסיפורים אישיים אודות תרומה לקהילה או דווקא ברכילות – גם אלה עושים את שלהם והזמרות המובילות מוצאות את דרכן לכותרות של אמצעי התקשורת.

 

הרשימה על פי מגזין פורבס

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme