84 מיליון דולר לפני גיל 30: הנכסים של טיילור סוויפט

מערכת5 דקות קריאה
4 מדינות והמון נכסים - המצב של טיילור סוויפט
שתף:

היא מוכרת בעיקר בזכות קריירה המוזיקה המצליחה שלה, אבל האמת היא שההצלחה של טיילור סוויפט הכניסה לחשבון הבנק שלה גם לא מעט כסף (לצד 2 פרסי גראמי על מדף הגביעים). חלק משמעותי מהכסף הזה היא השקיעה ב-8 נכסים שפרושים על פני ארבע מדינות בארה"ב והם שווים קצת יותר מ-84 מיליון דולר. זה אולי המקום להזכיר שמדובר בזמרת צעירה בת 28 בלבד, עם הון בלתי נתפס של כ-280 מיליון דולר.

 

 

מדינה ראשונה – נאשוויל

קריירת המוזיקה של טיילור סוויפט יצאה לדרך בנאשוויל, טנסי. אולי הנוסטלגיה היא זו שמסבירה למה יש לה בעיר שני נכסים: מצד אחד דירה שמתפרשת על פני כ-300 מ"ר, אותה היא רכשה כשהייתה בת 20 בלבד וגם עיצבה אותה בעצמה. היום הדירה מוערכת בעלות של כ-3 מיליון דולר והיא משקיפה אל העיר מבעד לחלונות הענק. מן הצד השני נמצאת דירה שרכשה הזמרת ב-2011. עם ההצלחה גדל כנראה התיאבון, שכן במקרה הזה מדובר על דירה בגודל של כ-520 מ"ר עם ארבעה חדרים וארבעה חדרי רחצה. יש לה גם בריכה פרטית ויחידת אירוח, וכל הטוב הזה שווה כ-2.5 מיליון דולר. רק למען הסר ספק, זהו הנכס הזול ביותר שנמצא היום בבעלות הכוכבת.

 

טיילור סוויפט נאמנה לטנסי
הנכס של טיילור סוויפט בנאשוויל – המקום שבו הקריירה שלה החלה (Google Maps)

 

מדינה שנייה – לוס אנג'לס

באופן טבעי, טיילור סוויפט מבלה חלק משמעותי מהזמן שלה בלוס אנג'לס, בירת הבידור העולמי. בתחילת השנה היה לה נכס בשכונת בוורלי הילס היוקרתי שנמכר תמורת 4 מיליון דולר אבל יש לה עדיין שני בתים נוספים באזור, לפחות כרגע. אם אתם מחפשים נכס בשכונה היוקרתית של לוס אנג'לס אתם עשויים להיתקל בתמונות של הבית המתפרש על פני 275 מ"ר, מוקף במדשאות מטופחות, כולל בריכת שחייה וגם מתומחר בהתאם – 2.85 מיליון דולר. לא רחוק משם יש לה גם אחוזה מפוארת, אותה רכשה סוויפט עוד ב-2015. השטח הענק הזה אמור לעבור שיפוץ משמעותי והיום (עוד לפני השיפוץ) היא יכולה למכור אותו תמורת 30 מיליון דולר, הנכס היקר ביותר שלה.

 

 

מדינה שלישית – רוד איילנד

הזמרת אולי מבלה חלק משמעותי מהזמן שלה בנאשוויל ובלוס אנג'לס אבל היא מגיעה לעיתים קרובות גם לחוף המזרחי של ארה"ב. כשהיא מגיעה לאזור יש לה עוד כמה נכסים שמחכים לה, אחד מהם הוא בית מפואר עם שבעה חדרי שינה ותשעה חדרי רחצה. ערכו של הבית מוערך בכ-6.6 מיליון דולר ולפי ההערכות היא רכשה אותו באפריל 2013 אחרי שסיימה מערכת יחסים עם קונור קנדי, ושם המשפחה שלו ממש לא מבלבל אתכם, הוא אכן קשור למשפחת קנדי.

 

טיילור סוויפט התמקמה גם בבוורלי הילס
אחד מהנכסים של טיילור סוויפט בבוורלי הילס

 

היעד האחרון של טיילור סוויפט – ניו יורק

ב-2014 עשתה טיילור סוויפט את הצעד המתבקש ורכשה שתי דירות בטרייבקה שבניו יורק. שתי היחידות הסמוכות נרכשו במקביל ושופצו כדי להפוך אותן ליחידה ענקית אחת שמתפרשת על כ-770 מ"ר עם 10 חדרי שינה וגם 10 חדרי רחצה. המטבח משופץ ומאובזר, שולחנות ביליארד מחכים לאורחים והשיפוץ כולו נאמד ב-20.5 מיליון דולר, לא פחות. ב-2017 היא החליטה לרכוש דירה נוספת ממש בסמוך, עם שפע של אור טבעי ונקודת תצפית מרהיבה לעבר מנהטן. כאן יש לה חדר כושר, אולם קולנוע ואפילו בר, וגם סוויטה מפוארת לטובת החברים שמגיעים להתארח בנכס ששווה 12.5 מיליון דולר.

 

דרך אגב, נשמע שהיא מנסה להשתלט על האזור כולו – בתחילת 2018 הזמרת רכשה דירה נוספת בקומה השנייה בבניין שבו נמצאת דירת הפנטהאוז-הכפול שלה. מחיר הדירה הזו הוא כ-9.7 מיליון דולר (מחיר מציאה, יש לציין).

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme