גורד שחקים חדש ייבנה בניו יורק בגובה של 400 מטרים

מערכת5 דקות קריאה
הכירו - גורד שחקים בגובה 400 מ' ייבנה בניו יורק
שתף:

שכונת הדסון יארדס במנהטן היא שכונה יוקרתית ויפה וגם ללא ספק הפיתוח המשמעותי ביותר בהיסטוריה האמריקאית,. תקציב של 25 מיליון דולר בהחלט מחזק את העובדה הזו. אלא שבקרוב תרשום השכונה היוקרתית שיא נוסף לזכותה, עם בנייתו של גורד שחקים בצד המערבי של האי. גורד השחקים הזה צפוי לשמש בית לנקודת התצפית הגבוהה ביותר על העיר ניו יורק, וצוות הבנייה כבר החל בהכנת התשתית ובתכנון עמדת התצפית עצמה – מרפסת רחבה ומטופחת. כשהעבודות ישלמו יגיע המבנה לגובה של לא פחות מאשר 400 מטרים, והנה ההזדמנות להציץ למה שצפוי לנו.

 

כך ייראה גורד שחקים חדש
גורד שחקים חדש בגובה 400 מטרים – וכך הוא צפוי להיראות

 

גורד שחקים ברחוב הדסון יארדס 30

אם אתם מתכננים לשלוח דואר למישהו מדיירי המבנה החדש, הכתובת שלו היא הדסון יארדס 30, והוא נבנה מול נהר ההדסון, בפינה הדרום-מערבית של רחוב 33 במנהטן. עבודות התשתית להקמת גורד שחקים מפואר וגבוה כל כך החלה כבר ב-2012, אבל הצפי להשלמת הפרויקט כולו הוא רק לקראת שנת 2024. כשהעבודות יושלמו תוכלו לא רק להגיע לכאן לביקור, אלא גם ליהנות ממסעדה, בר, מתחם אירועים ואפילו חנויות. כמובן שהמקום יציע גם משרדים, ואם תרצו להגיע באמצעות הרכבת התחתית, קו מספר 7 יביא אתכם אל היעד.

 

 

נקודת התצפית הגבוהה בניו יורק

עם השלמת הפרויקט צפוי לנו גורד שחקים גבוה ומרשים מאוד, ועמדת התצפית שהוא יציע אמורה להיות הנקודה הגבוהה ביותר במערב, והחמישית בגובהה בעולם. מתחם הבילויים (זה שכולל את הבר ואת המסעדה) נמצא קומה אחת מתחת לדק שחלקיו תוכננו ונבנו באיטליה לפני שהועברו באמצעות מעבורת אל הדסון יארדס 30. משקל כל קורה בין 16,000 ל-45,000 קילוגרמים, וצוות הבנייה אחראי להרכבתן משני צדי המבנה. דרך אגב, המרפסת ממנה ניתן להשקיף אל העיר תבלוט החוצה, וגורד השחקים יהפוך למבנה השני בגובהו בעיר, אחרי One World Trade. נקודת התצפית צפויה להיפתח לקהל הרחב בסוף 2019, כמה חודשים לאחד שגורד השחקים עצמו ייפתח – במהלך חודש מרץ 2019 (אם כי השלמת הבנייה באופן רשמי מיועדת ל-2024, כאמור).

 

גורד שחקים עם מסעדה ובר
גורד שחקים יוקרתי ומרשים חייב גם מסעדה, בר ואולם אירועים

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme