הסרטים המצליחים והכשלונות הצורמים ביותר ב-2018

שני ודאוקר5 דקות קריאה
8 הסרטים המצליחים והגרועים של השנה
שתף:

סופה של שנה הוא זמן לסיכומים. בכל תחום שתיתקלו בו תראו בפרק הזמן הקרוב סיכומים, הסקת מסקנות, הפקת לקחים וניתוח של אירועים או מקרים שעשויים לשפוך אור על התנהלות עתידית. כך גם בתעשייה הסרטים בהוליווד. אילו סרטים הצליחו והכניסו הרבה כסף? מי היו השחקנים שהתגלו כישרונות מבריקים? מי הפתיע וכמובן מי אכזב? וכיאה להוליווד לא רק ההצלחות באמת מעניינות אלא גם הכישלונות הגדולים, בין אם הם קרו מסיבות מקצועיות או אחרות. אז אילו סרטים באמת עלו לכותרות השנה, לחיוב או לשלילה?

 

הסרטים המצליחים ביותר

1

הפנתר השחור – Black Panther

דווקא הסרט שהגיע למקום הראשון מבחינת הצלחות והכנסה לא משופע בכוכבים גדולים אבל נוגע למה שכולנו מכורים אליו בשנים האחרונות – סדרה בלתי נגמרת של סרטי גיבורי על מבית היוצר של מארוול. קחו איום על כדור הארץ, הוסיפו את סוכנויות הביון של ארצות הברית וגיבורי על שתמיד מצילים את המצב וקיבלתם את הנוסחה שפשוט עובדת, כל פעם מחדש.

 

 

 

2

הנוקמים – מלחמת האינסוף – Avengers – Infinity War

אנשים שמעו את המילה "הנוקמים" ופשוט רצו לבתי הקולנוע. הסדרה מבוססת הקומיקס לא נחה ולא מסתיימת, מצרפת לעצמה עוד ועוד צופים למועדון המעריצים וכרגיל – משאירים המפיקים פתח לסרט המשך. הסרט הגיע למקום השני בין שוברי הקופות עם הכנסות של מעל חצי מיליארד דולר.

 

 

 

3

משפחת סופר על 2 – The Incredibles 2

אולפני פיקסר נוטים לא לאכזב בדרך כלל. המבקרים היללו ושיבחו את סרט ההמשך לראשון והוחמאו על כך שאפשר היה ליהנות מהסרט גם בלי לראות את קודמו. הסרט הכניס סכום עצום של מעל 600,000 דולר כסרט המתאים לכל המשפחה ואכן מסביב לעולם נהנו ממנו הורים וילדים בכל הגילאים.

 

 

 

4

עולם היורה: נפילת הממלכה – Jurassic World: Fallen Kingdom

כנראה שהיכחדות הדינוזאורים מכדור הארץ גרמה לכך שבכל הזדמנות שיש לנו – אנחנו רצים לראות ולחוות אותם. זה מה שמסביר את הצלחת כל סרטי הסדרה ובמיוחד את האחרון שבהם שמכר מעל 50 מיליון כרטיסים והחזיר לאקרנים את ג'ף גולדבלום שכיכב בסרטים הראשונים של הסדרה. עידן הטכנולוגיה והאינטרנט משבח את העלילה, האפקטים והרעיונות ומה שמתקבל מכל אלה הוא סרט אקשן עתיר פעלולים, מותח וכזה שגורם לדינוזאורים ולסכנות מהם להיראות מציאותיים במיוחד!

 

 

הסרטים שנחלו כישלון צורב

1

השומרוני הרע – Bad Samaritan

מותחן הפשע היה אמור להיות מיוחד במינו בשל חשיבה יצירתית והפתעות בעלילה לכל אורכו. בפועל, ליהוק בינוני ולא מפתה לצד עלילה משמימה שלא השכילה להתרומם גלגלו אותו הרחק מטה אל המקום ה- 175 בדירוג סרטי השנה.

 

 

 

2

סוף טוב – Happy End

האכזבה הגדולה ביותר עבור הצופים בסרט חדש הוא היעדר חדשנות או חזרה על מוטיבים שכבר נראו בסרטים אחרים. במקום לצאת עם תחושה של צפייה במשהו חדש – ההרגשה דומה לזו שמרגישים כשעושים משהו בפעם המי-יודע-כמה. אלה היו הביקורות שחזרו על עצמן בסרט הזה וכנראה בגללן הוא הכניס סכום שנחשב זעום, כ- 230,000 דולר.

 

 

 

3

תפילה לפני עלות השחר – A Prayer before Dawn

על פניו הנתונים היו מבטיחים – התבססות על סיפור אמיתי, יציאה בשלום מהכלא התאילנדי, שינוי כיוון בחיים ובסופו של דבר – קבלת תואר אליפות בספורט תאילנדי מסורתי. בפועל – עלילה שלא הצליחה לרתק את הצופים, ליהוק בינוני ומטה של שחקנים פחות מוכרים ולא סוחפים ובשורה התחתונה – כישלון חרוץ.

 

 

4

וויטני – Whitney

כנראה שרובנו אהבנו את וויטני יוסטון אבל לראות סרט על חייה פחות מדבר אלינו ואלה היו גם התחושות של הקהל האמריקאי. מה שהופק כהבטחה גדולה לנצור את זכרה ואת המורשת של הזמרת האהובה הסתיים בתרועה שקטה בלבד ועם הכנסות של בקושי שלושה מיליון דולר – סכום שנחשב לנמוך עבור סרט בסדר גודל כזה ועם הבטחות שהתנפצו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme