התחביבים של האנשים המצליחים ביותר בעולם

שני ודאוקר5 דקות קריאה
התחביבים של המצליחים ביותר
שתף:

אנחנו רואים אותם על מסכי הקולנוע והטלוויזיה, הם מככבים בפרסומות ושלטי חוצות. הם תמיד מאופרים, לבושים היטב, מחייכים ומשדרים את הלוק הנוצץ והמלא באבק כוכבים. אלה הם כוכבי קולנוע, משפיענים מתחומים שונים או ידועים מעולמות אחרים – הספורט, הטכנולוגיה ואפילו הפוליטיקה. הם מדורגים בדרך כלל במקומות הראשונים של טבלאות השכר וההכנסות ומילה שלהם יכולה לעשות באזז גדול בכל אתר חדשות או פורטל אקטואליה. אבל מי הם באמת? מה יש שם מאחורי הקלעים? מה הם עושים כשאין בסביבה מאפרת, במאי ומצלמות? מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים? יצאנו לבחון את התחביבים של האנשים המצליחים ביותר בעולם. למה? כי רצינו לראות ולהראות שגם מאחורי הכתבות המפרגנות (או הלא מפרגנות), מאחורי האיפור, החיוך הגדול והעבודה הציבורית – יש בן אדם כמו כולנו – שיש לו תחביבים, העדפות וטעם אישי. אז מה התחביבים של האנשים האלה?

 

 

התחביבים והאהבות הקטנות של מצליחנים ומפורסמים מאחורי הקלעים

ביל גייטס – מייסד מייקרוסופט הענקית, זה שהביא מהפכה ענקית ביוצרו את מערכת ההפעלה חלונות, נחשב לאחד האנשים הרווחיים ביותר בעולם אוהב לשחק ברידג'. שם הוא לא מוקף בעשירים ומפורסמים, מייקרוסופט מתנהל, בצורה מצוינת והוא יכול להתפנות לחפיסת הקלפים החביבה עליו.

 

קייט מידלטון – מה עוד לא נאמר על הדוכסית מקיימברידג'? הרבה נאמר ונכתב, פחות יחס קיבל התחביב שלה – ציור וצביעה. חוברות הצבעים שיצאו לאור בכל רחבי העולם ומיועדות דווקא למבוגרים ולא לילדים תפסו את אשת יורש העצר בדיוק במקום הנכון, בעיקר כשיש לה הרבה זמן להעביר בטיסות ארוכות בחברת בעלה.

 

 

וורן באפט – הגורו הגדול של עולם ההשקעות בשוק ההון, המחזיק במניות שמכניסות לו סכומי כסף ענקיים אוהב בזמנו הפנוי – לנגן ביוקוללה. במעמדו הרם בחברה יכול באפט לתרום מזמנו ומרצו ועיתונאים רבים דיווחו ומדווחים על תרומותיו לילדים ונזקקים של כלי נגינה, שיעורים והופעות.

 

אנג'לינה ג'ולי – כנראה שמי שכיכבה בעבר ומככבת בעבר בסרטי אקשן אלימים לא נשארת אדישה לכלי נשק מסוגים שונים ומאמצת אותם כתחביב. ג'ולי מתחזקת אוסף מרשים ומעניין של כלי נשק, סכינים ואולרים. יתרה מכך – מדובר בחיבה שקיימת אצל ג'ולי עוד משנות ילדותה ובשנים האחרונות היא אפילו העבירה אותה הלאה לבנה מדוקס שמשתתף אף הוא באיסוף הפריטים.

 

 

View this post on Instagram

 

#angelinajolie

A post shared by @ lucinafect on

 

ניקול קידמן – בחווה שבה היא מתגוררת במדינת טנסי יכולה קידמן לעסוק במה שאימה ואחותה כבר מכירות מקרוב – טיפוח גינה וגידול ירקות אורגניים. ברשתות החברתיות משתפת קידמן מדי פעם תמונות של גידוליה איתה או בלעדיה ואין לדעת אולי נוטעת גם במעריציה ועוקביה את חדוות השתילה.

 

מריל סטריפ – זוכת האוסקר לשעבר מוצאת את המנוחה והנחלה במלאכת הסריגה. היא העידה בעבר שהסריגה מהווה עבורה פעולה תראפויטית שמרגיעה, ממריצה אותה ומאפשרת לה שקט נפשי וזמן למחשבות. את ערכת הסריגה שלה מביאה איתה סטריפ אל סט הצילומים ועושה בה שימוש בזמן ההפסקות שבין צילומים.

 

 

טום הנקס – השחקן והבמאי בחר בשנת 1978 תחביב יוצא דופן, בעל משמעות נוסטלגית אבל גם כזה שתופס לא מעט מקום – איסוף מכונות כתיבה ידניות. הנקס צוטט לא אחת באומרו שהוא עושה שימוש בכל יום במכונת כתיבה אחרת, שכן הוא אוהב לשמוע את הצליל שמפיקה המכונה ואת אופן הפעולה שלה, שעבר מן העולם.

 

כן, כולנו בני אדם וגם הידוענים, המשפיענים, כוכבי הקולנוע והספורט והפוליטיקאים מוצאים זמן חופשי פנוי הרחק מהעיניים הציבוריות על מנת לתחזק את הנפש, הרוח והמנטליות של עצמם ומטפחים את התחביבים שמפיקים בהם התעלות רוח, מסבים להם הנאה ומסייעים להם לסדר את המחשבות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme