זה פאב או מגדלור? בר בניו יורק מוכר קוקטיילים ב-150 דולר ומושך את כל הסלבס

סיון קידר5 דקות קריאה
הכירו: בר בניו יורק שמציע חוויה אקסקלוסיבית
שתף:

אחד מהפאבים החדשים והמודרניים בניו יורק ממוקם על גג מלון בברוקלין. למראית עין הוא אינו פסטורלי כלל, ונראה כמו אחד ממגדלי המים הרבים, המאפיינים את גגות העיר, ואף על פי שמראהו אינו משדר יוקרה, הוא מושך אליו את צמרת הסלבס/ בשביל ללגום מקוקטייל "לב הזהב" על הבר תתבקשו לשלם 150$.

 

Katie Warren/Business Insider

 

לאצור את החוויה עבור קהל הבליינים

זהו אולי אחד המקומות המפתיעים ביותר. הפאב, שנפתח בנובמבר האחרון, נחשב לאקסקלוסיבי במיוחד. הוא יכול לארח רק 45 אנשים, אשר מחויבים להזמין מקום מראש, הוא פתוח בין השעות 22:00 ל-4:00. בעמדת הדי.ג'יי המסתובבת מתחלפים תקליטנים בינלאומיים, תפריט האוכל כולל קוויאר ב-95 דולר עד 525 דולר, ובבר המשקאות מוצעים בקבוקי שמפניה זוהרים בעלות 795 דולר לבקבוק.

 

ברטון רודוב, המנהל היצירתי של המועדון, אמר כי השאיפה היא לטפח אווירה מסוימת במגדל המים. לדבריו, המקום מתאפיין בקהל מגוון, ועבורו הם מנסים לאצור חוויה שתתחיל ותסתיים בו. השטח הקטן מסמל את המותג שהם בונים, ומכאן איכותו וייחודיותו. עם זאת, הוסיף שמבקרי הפאב אינם עשירים בהכרח, ושמרבית הבליינים שמגיעים מורכבים מצעירים מגניבים, דוגמניות ואנשים שפשוט מגיעים כדי ליהנות.

 

 

קטן, מרווח ופוטוגני

המקום נבנה כמחווה למגדלי המים האיקוניים שמקיפים גגות רבים בברוקלין, ושוכן מעל מלון ויליאמסבורג, אשר על פי אתר האינטרנט שלו, חדריו מוצעים במחיר של 200 דולר ללילה (לכל הפחות). אל מגדל המים ניתן לעלות ישירות במעלית, קטנה באופן יחסי לגודלו של המבנה, אך מתקשטת בקטיפה ובספות עור. פנים הפאב משקיף אל מנהטן דרך לוחות זכוכית מהרצפה עד התקרה, ובצידו השני של המבנה ניצב קיר בעיצוב פופ ארט. על אף גודלו הזעיר של המקום, מתקבלת בו תחושה אוורירית ופתוחה, והוא מצטלם יפה גם בחשבון האינסטגרם הפעיל של המקום.

 

הבר בניו יורק
Katie Warren/Business Insider

 

בחלל ניתן לארח עד 45 בליינים, מה שהופך את המקום לאטרקטיבי במיוחד עבור אירועים פרטיים, שסדר גודל העלות שלהם נע סביב ה- 20,000 דולר.

 

Katie Warren/Business Insider

 

לקחת אויר ולצפות בקו הרקיע של מנהטן

הבר הזעיר מכווץ בפינה האחורית של החלל, והשולחנות הקטנים, העשויים עץ תעשייתי ומתכת מבריקה מפוזרים על פני החלל. למבקשים לצאת לשאוף אויר ממרום המגדל ולהשקיף על נוף העיר מוצעת המרפסת בלילות בהם לא קר במיוחד. מנקודת התצפית המרהיבה ניתן להשקיף על ציוני דרך בעיר ניו יורק, ביניהם בניין האמפייר סטייט, בניין קרייזלר וגשר ברוקלין. אין ספק שהמקום זוכה לעניין רב בקרה הקהילה הסלבריטאית, וממש לאחרונה נצפתה כאן השחקנית אנה סופיה רוב, שחגגה את יום הולדתה ה- 25.

 

Katie Warren/Business Insider

 

 

"לב הזהב", "הגמדים" ו"גשם סגול"

בעוד שמחירי הקוקטיילים בתפריט המשקאות נעים בין 20 ל- 28 דולר, מוצע לקהל גם קוקטייל "לב הזהב", שעלותו עומדת על 150 דולר, והוא מורכב מטקילת הפלטיניום המשובחת בעולם, גראן פטרון פלטינום, אנטיקה, הוורמוט הראשון שהומצא בעולם על ידי בנדטו קרפנו וכמהין לבן עם ליקר אפרול. בשבועיים הראשונים מפתיחת הפאב, נמכרו 12 קוקטיילים "לב הזהב", ואף על פי שהתערובת נשמעת מעט מפוקפקת, מבחני הטעימה של הבליינים מעידים על טעם משובח, שקולע לחובבי הקוקטיילים האיטלקיים.

 

Katie Warren/Business Insider

 

עוד קוקטיילים מעניינים בתפריט נקראים "גשם סגול", הכולל שמן CBD ו-"Les Gnomes", שבתרגום חופשי מכונה "הגמדים", והוא מורכב מליקר אנצ'ו רייס,  וודקה אבסולוט אליקס, יין סינגני 63', סירופ זנגביל ומיץ לימון. מחיר הבקבוק מתחיל ב 500 דולר, ומציע מגוון משקאות מיוחדים, כמו בקבוק דום פריניון לומינו'ס זוהר בחושך בעלות של 795 דולר.

 

Katie Warren/Business Insider

 

ערב לחך- מתפריט השף

תפריט האוכל, שנוצר על ידי השף ניקולה קאיסדו כולל גבינה בגריל עם גבינת כמהין בעלות 70 דולר למנה, פלטת פירות ים מהדגה הפראית המקומית בעלות 80 דולר מבחר סוגי קוויאר שמחירם נע בין 95 ל- 525 דולר וגם פריטי מזון זולים יותר כמו פלטת ירקות שוק וזיתים בעלות 20 דולר.

 

Williamsburg Hotel

 

מנהל הקריאייטיב מתעקש שמגדל המים אינו יומרני, ושהמקום אינו מיועד רק עבור אנשים עשירים. "אנחנו יודעים שזה יקר, אבל אנחנו מנסים לא להיות יומרניים", אמר רודוב. "ואנחנו רוצים שהאנשים יתרמו לאווירה של המקום". השתכנעתם? אמנם המקום יפה עבור סוג הקהל שהם מבקשים למשוך, אבל אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שישלמו 150 דולר עבור קוקטייל או 70 דולר עבור גבינה בגריל.

 

Williamsburg Hotel

 

Katie Warren/Business Insider

 

Katie Warren/Business Insider

 

Katie Warren/Business Insider

 

Williamsburg Hotel

 

מקור ותמונות: Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme